TRAGED: skoro to tak vypadá, ale někde jsem vydloubal, že na hře oproti jedničce fakt dělal nějakej tým co před tím pracoval na Call of Duty a tohle vypadá tak trochu jako jejich vklad. Jako tam jsem naleveloval strašně rychle, získal spoustu věcí a ocitnul se na konci.
Každopádně, zkusil jsem pak chvilku na PC i dvojku a jako se znalostí jedničky je to zase o řád lepší. Není to v žádném případě špatá nebo průměrná hra, podle mne je úplně v pohodě, jen jednička je lepší a ano, máš pravdu, nesmlouvavější. Včera se mi poprvé stalo, že jsem došel až k bossovi, zabil ho a v nadšení jsem zapomenul odskočit když ještě posmrtně vybouchnul a... a celou sekci znovu–pěkně.
Nakonec jsem zahlédnul na netu někde akci na Destiny 2 sběratelku na XOX, tak jsme si ji koupil, abych to měl na jedné konzoli. Na PC nezapomínám, navíc teď tam je díky nabídce v měsíčním humble za 12 dolarů tam plno hráčů. Taky je zajímavý, že obyčejní hráči (to jsou často ti co nemaj na první vydání, nedávaj za hry dva tisíce) to hrají víc solidárnějc, víc spolupracují. Oni fanoušci a znalí hráči dost často rovnou mířej na cíle co maj pro ně smysl a tak kolem vás probíhají; potkat ale kolem sebe najednou lidi co taky zkoumaj a protože si nejsou jistý se dost podporujou, je zajímavější.
Jako komplet Destiny vypadá skutečně velice dobře, celý to dává smysl a dostalo se to i mezi moje nejoblíbenější hry.
Ty příběhy navíc mají i příměs náboženství, támhle plody ráje, támhle Ishtar, na měsíci to vypadá jak tak trochu vstup do země mrtvejch (no, nevypadá, je to necropole). Autoři příběhu mají vzdělání, to potěší, protože tohle tam dává setsakra smysl. V7borně zapracovaná symbolika, historie, legendy. To dělá skutečně hodně.
Mám Xbox účet propojenej s battle.net, tak snad se to normálně přihlásí i ke klanu.