Ve hře teď dohrávám různé starší questy, které mi chyběly, a zároveň se vrhám do věcí, které jsou nové. A nevím, jestli je to výběrem aktivit, ale působí to na mě úplně jiným dojmem.
Když chodím questy, (starší) public eventy, Escalation Protocol a tak, tak je to často boj proti hordě nepřátel, ale tak nějak zvládnutelný - někdy jsou moc drsný, někdy mě sesmaží, ale většinou je nějaká možnost jít na to trochu opatrnějš, vybrat si, kde a proti komu budu zrovna teď bojovat, a tak.
Když chodím (pro mě) novější věci - Lost Forges, Contact public event, ale třeba i některý místa v úvodním questu současný sezóny - tak mám často dojem, že to je příšerná mela, kde ať dělám, co dělám, někdo do mě pořád střílí zezadu, a kde je jedno, jak rychle se mi zapíná regenerace zdraví, protože dostávám nějaký malý rány víceméně pořád.
Je možný, že od nějakýho bodu prostě začali dělat content jinak?