Dobří lidé, potřebuji pomoct. Nastavuji ženě InkPad Color 3. Ona má PB appku v mobilu.
Pokud
- zkusíme v mobilu naskenovat QR kód ze čtečky, tak to v mobilu napíše, že se musí nejprve přihlásit. Čož se jí metodou odhlásit/přihlásit nedaří, nicméně při synchronizaci se mobil tváří, že je do PB cloudu přihlášná na účet podle svého soukr. e-mailu.
- zkoušíme přihlásit se e-mailem a heslem rovnou, tak na libovolné heslo dostaneme odpoveď "Váš účet byl dočasně uzamčen. Zkuste to prosím později." Reset hesla tam k dispozici není.
- na webu zkusím přihlášení do
https://cloud.pocketbook.digital/browser/en , tak se přihlásit nedaří, reset hesla nikde není vidět. Nicméně ve FAQ píšou, že by heslo mělo jít obnovit (po přihlášení? WTF!? viz obrázek)
- zkusíme přihlásit "sent-to-PB", pouze přihlásit ke službě, tak se to tváří, že nevíme heslo. Při pokusu o obnovení hesla dostáváme ve čtečce hlášení "zadejte platnou e-mailovou adresu", ta je ovšem v pořádku.
:/
Předem děkuji za podnětné rady.