• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KRISHNAMagirus-Deutz
    Už je nás na nyxu víc, co vlastní tenhle skvost a jelikož mě konkrétně teď čeká období servisu, tak bych rád vyměňoval zkušenosti, rady, tipy s ostatníma.

    Servisy
    http://promotor.cz/deutz/
    http://www.damcoservice.cz

    rozbalit záhlaví
    KROJC
    KROJC --- ---
    KRISHNA:
    DRED: Přesně na Variu není.
    DRED
    DRED --- ---
    KRISHNA: Hele k tomu zhaveni ti muzu rict jen ze ani mercedes 508 (3.8) ani 814ka Vario (4.2 turbo) ho nema takze bych se ani nedivil kdyby tohle ho nemelo taky ale Magirus sem nemel ale rikam si proc ne

    A uzaverku tam mas snad prave proto aby ses vyhrabal z bahna a vyjel z naledi neasi ,) k cemu jinymu zeo dit to prece funguje tak ze se obe kola toci stejne ne jakoze jedno se ti protaci a druhy stoji zeo
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    TUKI: Super díky :)

    K tomu mě napadaj další, vedle sedačky na levo mam stejnej otočnej, jako je ta uzávěrka, ale víc diferáků tam nemam, nějakej nápad, k čemu to je? A předpokládam, že bych jí neměl zapínat ani za jízdy v bahně, žene ;)

    A to naftový topení, podařilo se mi ho zapnout nějakym displayem na palubce tak, že foukalo, ale ne teplej vzduch, což sem předpokládal, že je kvuli tomu, že neni nafta v nádrži topení, máš nějaký instrukce k tomu, jak se to přesně celý zapne teda? On ten display tam je teda nabastlenej, tak je možný, že někdo bypassoval tenhle ovladač a jde to ovládat jen tim displayem.

    Jinak už máme první úspěch, vyměněnej prasklej klínovej řemen během hodiny (i s cestou do autodílů), změřenej podle provázku a pasoval tam .)

    Jinak ještě teda, nefunguje nám tam startér, údajně kvuli elektromagnetickýmu spínači, ale jak se koukam na schema, tak nechápu, co by na něm mohlo nefungovat tak, že by stále startoval (spojenim kontaktů na tom spínači, když se tam vrazí šroubovák). Takže moje reverzní inženýrství svedlo vinu na spínačku, kterou sem ale zase vyloučil tim, že když se otočí do startovací pozice, tak jde slyšet cvaknutí relátka. Na druhou stranu si ale vzpomínam na člověka, kterej taky svůj náklaďák startoval šroubovákem zespoda, a že by tolika lidem umíraly kabely mezi spínačkou a startérem? No, až bude čas, tak to změřim.

    No a ještě jedna věc, pro velkomotorový geeky. Na palubce neni kontrolka žhavení, což mě trochu zaujalo, trochu víc mě zaujalo, že to startuje na první otočení válce vždycky. Někde jsem se dočet o jakymsi zážehovym startování naftovejch motorů, který nepotřebuje žhavící svíčky, mohla by to bejt součást tohohle motoru? :))

    TUKI
    TUKI --- ---
    KRISHNA: za ruční brzdou ten malej je na uzávěrku zadního difu.( nepoužívat na asfaltu), to uplně vzadu je vypínač a ovladač naftového topení...to uplně vepředu si nejsem jist, ale jestli je to otočné, muže to byt na ruční nastavování volnoběhu( otáček)..
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    KRISHNA: nadrze jsou dve,po obou stranach kabiny pod zadni radou sedacek..
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    a když už u fotek, tak se rovnou zeptam, zvládne mi někdo vysvělit, na co je kterej ovladač? Brzdu poznam ;)

    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    D_B_M: Dobrej teréňák, kde to má nádrž? Vlevo?
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    a jeste teda

    4x4, sestikvalt, 2 uzaverky a redukce :]
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    ja se nemam zatim moc cim chlubit..

    170d11 ex THW rok 85, 8,5 V6, 7 mist, 30kkm, momentalne s boudou avia..work in progress..


    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    Pošlete všichni, dam Vás na nástěnku
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    Kolotoč/Kaztrol



    140-25... 13.3 litru V8,rv. 93, 6 místná kabina s 2kw eber. nafta + 4 kw trumaC
    LESH
    LESH --- ---
    tak ty skvosty ukažte... :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam