Kapitola trauma s trumou
Řikal jsem si, že je škoda, že truma netopí, když už v tom autě je a že už je na čase, se na to podívat. Nejdřív jsem jí chtěl jen opravit, po tom všem, co jsem s ní zažil, jsem se ale rozhod, že jí přesunu ze předu (vytápění kabiny) dozadu, aby vytápěla obytnou část.
Najít trumu bylo celkem snadný, jenom jít po hadicích, nicméně kdo by jí čekal pod kabinou..
Pak najít její řídící jednotku, tu jsem hledal docela dlouho, ale stačilo jít po kabelu.. Jak jsem zajásal, když jsem si všimnul, že je spálená pojistka.
Takže jsem jí vyměnil a první náznak života je na světě.
Jenže ale po asi 200 pokusech o nastartování furt nic. Vždycky se roztočila, pokusila zapálit plamen a pak skončila s rozsvícenou červenou ledkou, což může bejt buď málo plynu, nebo malo vzduchu, nebo přehřátí, nebo něco podobnýho. Takže depka a budem to muset rozebrat.
Z jakýho asi důvodu se nemůže zapálit plamen? Tak evidentně tam nejde plyn, nebo je někde ucpanej, nebo je to nějak ucpaný vevnitř, co já vim, jak to tam vypadá, tak rozebíram dál
Pak zbystřim elektromagnetickej solenoid. Zprvu mě fascinuje svojí jednoduchostí, ale zjišťuju, že je nějakej přidřenej, na poloviční plamen většinou neotevře a na velkej plamen občas taky ne. Ze všech těch pokusů všude smrdí plyn a já čekam, kdy vybouchnu. Takže jsem ho celej rozebral, prolil rostlinnym olejem a procvakal na obě strany asi stokrát.
Jde z toho malej a velkej plamen, jenže truma furt nechce chytit. Takže rozebíram dál
A dál....
A dál už to ani nejde...
Líbí se mi, jak je to celý jednoduchý, ale nechápu, proč to nefunguje, hoří to jen šíleně malym plamenem a většinou to do pár vteřin zhasne.. Zkoušim i jiný tlakový regulátory a podobný píčoviny, abych zjistil, že jedna z ocelovejch trubek, co vedou plyn je v půlce ucpaná. Nechápu, jak se tam mohl dostat nějakej bordel a ucpat to (nejspíš pavouk). Paradoxně to neucpal uplně, takže trochu plynu furt procházelo skrz, takže ucpanou trubku jsem vyloučil uplně na začátku, což mi přidělalo asi 10 hodin práce .. Ale potom voila...
No a když už to bylo takhle celý rozebraný, tak jsem se rozhod, že to přesunu dozadu do boxu, protože jednak jsou v kabině ještě další dvě jiný topení (od motoru + naftový webasto, který budu opravovat příště ;) a druhak vzadu žádný topení neni.
Výduchy jsem přidělal do podlahy, fotky z podlahy budu mít pozdějc.. Takže nakonec happy end