• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CRACKY_Overwatch - Get your shit together, Brigitte!
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    CORNY: To snad vyřeší ranked
    CORNY
    CORNY --- ---
    Začíná mě fakt fascinovat ten matchmaking, nejlíp co jsem schopnej se dostat je winratio 50% a to většinou stejně radši končím, když se mi tam ten den podaří dostat. Přijde mi, že to ad1 hází neskutečný levely proti mě a ad2 totální idioty ke mě.
    WA9NO
    WA9NO --- ---
    XSOFT: Haha, tohle je skvely :))) korejci ^_^
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    Overwatch Genji badminton doubles 오버워치 겐지 복식 배드민턴
    https://www.youtube.com/watch?v=XYcX7nu_bBA
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    https://www.twitch.tv/carhas1 - cesi a hrajou to pekne, mluvej pres voice :D
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    rozjedu se s rainhardem shiftem na d.vu, abych ji nabral. ona vzlitne nahoru, takze kdyz sem ji nabral, tak jsme leteli sikmo nahoru pod uhlem asi 40°. mezitim zapla ultinu, takze sem akorat vybouchnul nekde tricet metru nad zemi, kdyz jsem ji namackl na barak a ona zatim nekde vyskocila po ceste. pekne se z toho vyvlikla.xD
    FRANCIK
    FRANCIK --- ---
    JANDOS: Ještě tenhle měsíc má prej bejt soutěžní matchmaking.
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    RMUTT: Me teda zabil Hanzo pres zed mnohokrat, stejne jako me pres zed hooknul Roadhog.
    Me to nijak zily netrha, chapu ze je to casual hra delana zaroven pro konzole a beru to tak Jenom me pobavilo kdyz Blizzard pred releasem rikal jak to chtej propagovat jako e-sport apod.
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    SKY_MAX: Z hlediska vyššího principu mravního tvůj postoj úplně chápu. V praxi se mi ale nestalo asi ani jednou, že bych dal někomu kvůli hitboxům nějakej headshot. A že by to zabíjelo celou hru to už vůbec ne.
    Srovnám-li OW třeba se Star Wars Battlefront, tak OW se prostě hraje mnohem líp, je odladěnější, pestřejší a zábavnější. A hitboxy na tom vůůbec nic neměněj.
    SUMI
    SUMI --- ---
    SKY_MAX: To s těma autama není úplně nejlepší přirovnání. Je to spíš o tom, že ne všichni hrdinové střílí to samé. :) Takhle mají všichni stejné podmínky a alespoň mě to přijde spravedlivější. Nevybavuji si, že by mě někdo zabil za rohem, nebo mě nějak příšerně vyownil a byla to vina hitboxů, nebo netcode. Chápu, že jsi vyrostl na UT a CS. Jestli hledáš to, tak si zahraj Go, nebo betu nového UT. Tohle masový brečení na internetu už nějak nedávám. Všichni chtějí něco nového a stěžují si, že je pořád všechno stejný. Když někdo udělá něco trochu jiného, tak se zase brečí, že to není CS.
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Konzole jsou zhouba hrani
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    SUMI: štědrý hitboxy jsou řešení hridnů, který jsou špatně navržený? To je přece blbost :D To je jako, kdybych vyrobil stylový auto který špatně svítí a pak se snažil změnit zákony, že auta můžou svítit špatně, namísto toho, abych opravil auto :D
    Co se reality týče, tak já budu jenom rád, pokud se to znatelně na gameplay neprojevý. Akorát je mi líto, že to vůbec udělali a je to dobrej příklad toho, jak to dopadá, když se dělaj FPSka pro konzole a compy zároveň
    SUMI
    SUMI --- ---
    SKY_MAX: Nebýt takhle štědrých hitboxů, tak by byli některý hrdinové oproti ostatním poměrně nehratelný.. Mám sice jenom lvl něco přes 40, ale nepřijde mi, že by to něčemu ublížovalo. :) Hlavně si myslím, že ow je trochu o něčem jiným, než za každou cenu landovat headshoty a 360 no scope..
    WA9NO
    WA9NO --- ---
    Ja za sebe nejradeji hraju se zenyattou, jen bych mu prihral aspon o 25-50hp navic a bylo by to perfektni :) dostavat 1shot od WW do nohy je docela trapny :)
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    DEADDY: Vim. Ne kazdej ma porad online 11 friends aby hral jenom custom hry ve kterych je ta odezva takova jaka by mela byt dnes standard.
    DEADDY
    DEADDY --- ---
    JANDOS: a to ze v custom game si muzes zapnout vetsi tickrate vis ?
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    SKY_MAX: Ja uz sem se s timhle smiril, stejne jako s 20Hz tickratem klienta. (CS mel 64Hz pred 10 lety, ted ma i 128Hz servery tzn. 6x rychlejsi) Nejenom ze nemusis mirit lidem na hlavu, ale jeste te porad roadhog hookuje pres zed nebo si das recall za tracer, kterej se ale nestane, protoze to klient nezaregistruje.
    Hra me bavi, ale dost pochybuju ze by se za soucasny situace mohla vyvinout nejaka e-sport scena kterou by nekdo bral vazne.

    Dalsi tema btw

    Overwatch - One Hero Policy? (Do We Need Hero Limits?)
    https://www.youtube.com/watch?v=V2CqXW9ZhH8
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    tady je pěkný video o těch hitboxech. Za mě je to teda ble ble, asi jsem zhýčkanejch klasickou jako UT2004. Ale projektylový zbraně nemusí mít žádnej aim assist. Chápu, že na konzolích jo, ale na compu fakt ne. Ať to konzolistům nechaj, ale na compu, ať to daj reálně. To je pak ta nádhera zmástrovat ten skill a sklízet plody několika měsíčního (i ročního) úsilí

    Easy Overwatch Headshots (Hitbox & Headshots)
    https://www.youtube.com/watch?v=_UU8jqxAiHQ
    SUMI
    SUMI --- ---
    SITH: dneska jsem hrál proti lvl 127 :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam