• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SM3Řidiči z povolání (Zkušenosti, rady, AETR, zaměstnavatelé, .... )
    DIVA
    DIVA --- ---
    SM3: tak s presvahou vyslovne uvedenou v cmr bych nevyjela z arealu .)) teho myslim bohda nebolo
    SM3
    SM3 --- ---
    DIVA: Tak řídíš se dle cmr, pokud tam je přes váhu, tak jsi to podepsala a jsi si toho vědoma. Pokud je váha uvedena v limitu a bude při kontrolním vážení více, tak to jde za odesílatelem.
    Pokud bych na tom měl nějaký zájem, tak se s nimi zkusím domluvit, ať uvedou váhu v limitu, kdyz to nebude litat o 10t :D
    Pokud je to prasacky nalozene, tak pisi nepritomen nakladce, pokud by s tím odesílatel měl problém nikam nejedu, firma se za mě vždy postavila.

    Větší sranda může být, že to nechají přeložit, resp. nenechají pokračovat v cestě. Řidič takhle projel celé Maďarsko, všechny kontrolní váhy a vše ok, na poslední před Srbem, byl přetížený na pravé nápravě na kozlu a celé to musel přeházet - měl volně ložené krabice, pokud si dobře pamatuji, byl tam dva dny :/ :D
    DIVA
    DIVA --- ---
    Jestli vis ze mas presvahu a chces se distancovat, do cmr do vyjadreni ridice pripsat, zes nemel moznost kontroly hmotnosti. Muze a nemusi to projit. Ze zkusenosti byli vzdycky dost vstricni, ale ja v kontaktu s organy podleham pozitivni diskriminaci.

    Kazdopadne pokuta na miste “pro ridice” muze byt smesna (100€ ap) kdezto ve spravnim rizeni “pro dopravce” je uz radove jinde.
    SM3
    SM3 --- ---
    4PTO: Vsadil bych si na to, že ano. Řidič je povinen zkontrolovat váhu apod. Pokud by byla deklarována od odesílatele špatná váha, půjde to za ním.
    Pokud řidič není zaměstnanec, tak bych chtěl mít v ruce smlouvu o zápůjčce auta s větou, že veškeré náklady/pokuta/škoda apod. jdou na vrub nájemce/řidiče, což je ale asi klasika.
    SM3
    SM3 --- ---
    4PTO: Řidič by to neměl naložit, někdo se nechá ukecat dispečerem, ale to je v podstatě jeho blbost...
    Při ADR se venku většinou kontrolují doklady, certifikaty a výbava auta a školení řidiče, jestli to může vézt, v tu chvíli by to šlo asi i za odesílatelem.
    Nevím o tom, že by chodily dodatečně pokuty provozovateli apod. Soudní řízení při hrubém porušení ADR předpisů apod. je asi trochu něco jiného...
    SM3
    SM3 --- ---
    SM3
    SM3 --- ---
    SM3
    SM3 --- ---
    Jezdil jste někdo v poslední době na Ukrajinu?
    HARLOT
    HARLOT --- ---
    SM3: Toto je teoreticky hezké. Jenom se obávám, aby to v našich podmínkách nefungovalo jako všechno - doneseš prachy, a dostaneš razítko, že jsi absolvoval, aniž by "terapie" proběhla :(
    SM3
    SM3 --- ---
    Po zákazu řízení povinná terapie, plánuje ministerstvo dopravy pro recidivisty | Domov | Lidovky.cz
    https://www.lidovky.cz/...vo-dopravy-chce-specialni-kurz-pro-recidivisty.A191015_174314_ln_domov_rsa
    SM3
    SM3 --- ---
    VIDEO: Drama na D1. Cisterna se převrátila přes oba pruhy, shořela čtyři auta, řidič srazil policistu | Domov | Lidovky.cz
    https://www.lidovky.cz/...a-miste-jsou-zraneni-minimalne-jedno-auto-hori.A191013_195148_ln_domov_ele
    SM3
    SM3 --- ---
    Zákaz jízd nad 7,5t v sobotu- Rakousko

    Zákaz jízdy v sobotu v zimě byl poprvé zaveden minulý rok z podnětu spolkové země Tyrolsko. Stát Tyrolsko nyní předložilo ministerstvu dopravy (BMVIT) návrh na sobotní zákaz na zimu 2020: od 4. ledna do 14. března 2020 od 7:00 do 15:00, na dálnici A 12 Inntalautobahn A 13 Brenner. Následně platí pravidelný víkendový zákaz jízdy.

    Pro prodloužený víkendový zákaz jízdy, který platí od 7:00 do 15:00, nesmějí po A12 a A13 cestovat nákladní vozidla nad 7,5 tuny - pokud je cíl v Německu nebo Itálii, nebo pokud má být cíle dosaženo přes Německo a Itálii . Poté začíná pravidelný víkendový zákaz jízdy.

    Jízdy kamionů s cílem v Tyrolsku jsou stejně jako v loňském roce ze zákazu řízení vyloučeny . Kalendář zimních zákazů jízdy bude zveřejněn ve Spolkovém zákonníku po schválení BMVIT.

    Prodloužený zákaz řízení se použije v sobotu v roce 2020 od 7:00 do 15:00:

    4. ledna 2020
    11. ledna 2020
    18. ledna 2020
    25. ledna 2020
    1. února 2020
    8. února 2020
    15. února 2020
    22. února 2020
    29. února 2020
    7. března 2020
    14. března 2020

    BLOKOVÉ KONTROLY

    Příští rok budou blokové kontroly pokračovat. Hodinovým limitem kamionů projíždějících hranicí bude stále 300 vozidel, ale od února bude pro tento účel používat Tyrolsko speciální systém. Bude se skládat z monitorování, semaforů, bariér a LED obrazovek. Umožní, i když stále na německém území, spočítat počet vozidel, která se blíží k hranici. Poté automatizované překážky nechají kamiony projet každých 12 sekund, aby udržely limit 300 vozidel za hodinu.

    Očekává se, že systém bude uveden do provozu v únoru 2020.
    Z dlouhodobého hlediska by plánovaný systém dávkování dopravy fungoval nejen ve stanovené dny blokových kontrol, “uvedl mluvčí tyrolské vlády.

    Termíny blokových kontrol v první polovině roku 2020

    7. ledna (úterý)
    17. února (pondělí)
    24. února (pondělí)
    2. března (pondělí)
    9. března (pondělí)
    16. března (pondělí)
    27. dubna (pondělí)
    18. května (pondělí)
    19. května (úterý)
    20. května (středa)
    22. května (pátek)
    29. května (pátek)
    30. května (sobota)
    3. června (středa)
    4. června (čtvrtek)
    5. června (pátek)
    8. června (pondělí)
    9. června (úterý)
    10. června (středa)
    12. června (pátek)

    Zdroj : Trans.INFO
    SM3
    SM3 --- ---
    PPNEKK: Vše naštěstí v klidu a náklad byl v pořádku doručen.
    DIVA: Vypadalo, že v tom sedí jeden člověk a složky v novém SUV většinou nejezdí, hlavně o mě od chvíle překročení hranic ví operační a fizlove, když si to natukaji, tak jim to tam vyskočí... Češi mě ještě s podobným nákladem ještě ani nezastavili, to bych musel udělat nějakou prasarnu a já jezdím slušně ;)
    Bojí se toho a nerozumí tomu :D
    DIVA
    DIVA --- ---
    SM3: na me se takhle jednou lepili nake nezjevne slozky vykonne moci v prihranici. Kdyz si najeli okno na okno a srovnali rychlost, nahodila jsem gesto banikpico! a oni vysmahli .) behem chvilky jsem je predjizdela s odstavenou nakladni dodavkou. Ale obecne, tyhle kontroly nakladu vzdycky zacinaji tim, ze se za tebe povesi a lustrujou auto za jizdy. Tsk holt s tvym nakladem se jim asi trochu zavzdusnily databaze ,)
    PPNEKK
    PPNEKK --- ---
    SM3: dej vědět jak to dopadlo :))
    SM3
    SM3 --- ---
    Dnes poprvé za dobu co dělám přepravy ADR1 divný pocit, že mě sleduje nějaké auto. V Budejovicich, když jsem vyjel z benzinky se na mě pověsilo bílé velké Volvo co stálo na benzince a celou dobu na mě nalepený cca hodinu, když jsem předjel tak hned za mě, navíc dost pršelo, takže se takto držet za návěsem na dálnici, že jsem ho ani neviděl v zrcatkach, je minimálně nepříjemné/nelogické, několikrát jsem ubral a on taky, celou dobu mě mohl předjet. Takto se nedrží ani doprovod, pokud je nařízený.
    Už jsem měl připravený telefon s číslem, že budu volat na dohled, když jsem sjel na benzínku, tak auto stálo chvíli na rohu benzinky a odjelo bez tankovani/nákupu, napsal jsem si spz.
    Mno snad bude klidná noc a je to jen paranoia.
    SM3
    SM3 --- ---
    Potřebuji řidiče na zítra na převoz pouze tahačů: V Praze cca 10h přisednout do osobáku, který Tě odveze do Jarošova nad Nežárkou, tam skočit do tahače a dojet do Ostravy, kde přesedneš do jiného tahače a pojedeš s ním do Roudnice nad Labem. Kde bude čekat auto a hodí Tě kam budeš potřebovat.
    Kdyžtak mi nech číslo v poště a obratem zavolám.
    SM3
    SM3 --- ---
    Po delší době projížďka



    DYNK
    DYNK --- ---
    Sice to neni uplne k tematu, ale zeptam se. Hledam parkovani pro karavan (prives cca 7m na delku). Hledam kolem Jiloveho u Prahy, ale zajimaji me i obecne tipy koho se poptat. Zatim mam v merku vyrobni a skladovaci arealy, JZD.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam