• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ELDOUGOArmored Warfare
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ako viem si predstavit nejake misie, ale nie na stvorcovych mapach, proti AI by bola lepsia asi nejaka rozlahlejsia mapa koridorovka, kde by si mal za ukol napr. rozbit nejaky konvoj, alebo obsadit letiste a pod. pokial to bude iba PVE typu hraci su v jednom time a pocitac v druhom, tak to nema potencial, necham sa prekvapit
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    DZODZO: jj to bude pve a tez sem na to zvedavy jak to bude vyreseno.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    LIQUIDFREAK: představení hlavní fičury EA3 - to budu tie PVE jo? no tak na to som zvedavy ake bude AIcko
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    SilentStalker - Co nás čeká tento týden

    - dneska představení osmiček, které budou v EA3 testu
    - EA3 patchnotes (během týdne)
    - představení hlavní fičury EA3 (bude se bojovat s kamarády proti počítači, je to docela sranda )
    - představení ještě jedné fičury která... ehm... hm... mno... uvidíte. Moc mne netěší ale s tím nic nenadělám.
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    To expení na LAV-300, aby člověk dostal použitelný náboj proti ERA pancíři, je ÚDĚSNÝ!!
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    Tak dnes konec, víkend bude nonstop
    a u LAV změnili podmínky a reset. Ku..va, chybělo mi 500 000 stříbra!!
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    to je mozno psychicka priprava na OBT :)
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    DZODZO: Nic nenaděláš, s tím se musí počítat. Mě spíš štve ta 0 u LAV v garáži, kterého jsem měl už vyexpenýho.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    bee, som dufal ze si aspon 2 hry zahram pred 9 ale dnes asi nic
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    MADDOGCZ: We're aware of a bunch of issues with the EU Early Access server including strange progression, disconnection when changing ammo in the service menu, and potential matchmaking wonkiness. We are working to resolve these issues and will update as soon as we have more information.
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    zacina to byt stejna lamarna jako u jinych nejmenovanych chuju. ALe tak je treba brat v potaz ze je to early ac, takze tak.
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    A teď to ještě shodí ....
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    Co to je za bordel v expení. Měl jsem vyzkoumaný LAV a najednou 0?
    Zato mám Možnost koupit Sheridana..
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    MADDOGCZ: online
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    Pořád nic, jdu do vany...
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    LIQUIDFREAK: O tom mluvím ...
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    Teď jsem se dozvěděl, jak jdou navádět rakety i na schovaný cíl ... A oni to opravují!!??
    Karamba!!
    MADDOGCZ
    MADDOGCZ --- ---
    LIQUIDFREAK: Čili píší, co bude?
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    Haha, hotxif wipnul data takze muzeme se tesit na novy grind? :D Ja sem napnuty .D
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    MADDOGCZ: Aktuálně není možné hráče kompenzovat za odstranění typu munice (celé zdůvodnění zde)
    Hráč Noble_Hawk napsal návrh pro nelineární postup. Richard Taylor (vedoucí vývojář Armored Warfare) vysvětlil, jak na tento návrh vývojáři pohlíželi a proč se místo něj rozhodli použít současný lineární systém u dealerů.
    Doba postupu je aktuálně delší než ve World of Tanks nebo War Thunder, ale čísla jsou dočasná a je možné, že se změní ("Nechceme hráče trápit náročným grindem")
    Je možné, že se hráčům bude zobrazovat více znatelné upozornění před vstupem do bitvy
    Přepnutí mezi vícero zbraňovými systémy nebude vyžadovat plné přebití (potvrzeno Richardem Taylorem)
    Vývojáři plánují vylepšení toho, jak artilerie pracuje s minimapou pro rychlejší míření na mapě
    Je možné, že obojživelná vozidla (jako PT-76) budou schopna plavat; jedná se o možnost, kterou by Richard Taylor viděl rád implementovanou někdy v budoucnu.
    Zneškodnění celé posádky ve vozidle způsobí jeho zničení, což je schválně.
    Vývojáři aktuálně pracují na možnostech vylepšení mechanismu spotování a viditelnosti.
    Do budoucna je plánováno přidat možnost zakázání většiny grafických efektů.
    Richard Taylor reaguje na to, jaká vozidla (včetně prototypů) jsou použitelná pro Armored Warfare v rámci daného časového úseku: "Jakékoli vozidlo, které bylo skutečně postaveno, je použitelným kandidátem pro hru"
    Hráči mohou využít ruční brzdy (mezerník) pro smyk s kolovými vozidly.
    Co se týká statistik hráče, je možné, že zde bude možnost je zobrazit buď všem a nebo pouze přátelům. Tohle by zahrnulo práci s API, která by zpřístupnila hráčovi data (až zde tato možnost bude).
    Swingfire projde po skončení EA2 balanční změnou (bude snížen dohled)
    Budoucí testy by měli obsahovat užší rozptyl matchmakingu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam