LIQUIDFREAK: Vsak ja to taky nesvadim na my.com :D Osobne se take domnivam ze problem je v lidech :)
Nicmene po vsech fazich EA mam z AW dobrej pocit. Gameplay je jina nez WoT a pritom vicemene stejna. Co me hodne bavi jsou dyleri a nikoli narodni stromy. Prijde mi pak jednodussi se preorientovat na jinej tank bez nutnosti zacinat od zacatku. Na svy plecce (i5, gtx660, 8gb ram) mi to jede na very high na prijemnejch 50-60fps. Mapy jsou takovy jiny, chtelo by to nejakou otevrenou, ale celkove poskytujou vicemene vsechny moznosti pro vsechny druhy taku. Tzn jak ostrelovani, tak boj z blizka. Takovy ty obecny narky ze neni nic videt, to mi prijde mimo. Jsou to moderni tanky, nevidim zadnej duvod pro plochy mapy s viditelnosti na x stovek metru. Taky nemam pocit ze jsou ruzne tridy nevyvazeny. Ten "feeling" z hrani je pro me osobne mnohem min arkadovej nez u WoT. To neni ani vytka, ani pochvala. To je proste fakt :)
Lip udelanej mi prijde i spotting, nezazil jsem v pozdejsich fazich syndrom neviditelnyho tanku. (vcera jsem mel hru ve WoT, kdy po me z 80m strili batchat a neni videt).
Na druhou stranu je tady par neduhu. Ty se pro me taky tykaj paradoxne map, rozhodne by to chtelo ubrat na travnatem porostu, protoze viditelnost na blizko je opravdu mizerna. Trochu me taky mrzi ze je zbytecnej sidescraping :) No nasel bych toho asi vic, ale jsou to vicemene kosmeticky sracky.
Jo jeste me imponuje odmitnuti modu a implementace jejich nejvic oblibenejch fci ingame.
tl:dr; myslim ze to ma potencial, urcite to bude zabavny ale wot to nepolozi. Cili to na spis pokrocilejsi hrace a "noob" si tuhle hru urcite nebude uzivat. Osobne tomu urcite venuju nejakej cas a uvidim, zatim jsem spis pozitivne naladen:)