DZODZO: Mno oni maji docela zajmavou taktiku rozdavat goldy za nic , treba ted co bezi ten event 100g za den. Verim, ze az nastane doba 0.2 s Marketingem, tak zacnou "rozdavat" daleko vic nez doted. Ja napriklad koupil velkou Collectorku, kdyz ji vydali , na konci Alfy, mam Alfa Badge / Beta badge. Takze uz je nejakou dobu sleduju, a vzdy jak byl nejakej pokus o event tak jej sice psorali na nekolik krat ale pokazde "rozdavali" , a ikdyby uloupili 1% Playerbase WoT na "Salam v predsini" tak to znasobi pocet hracu neumerne, a ono to prijde postupem casu. Jestli se tato vec pod sebou sama nezborti, co si myslim ze se asi stane driv.
FRK_R23: Zadny marketing doted nebyl, nikdo o te hre netusi, proto maji v 0.2 zacit s propagaci, a proto rushuji to podivne UI. Problem vsak je, ze AW nema problem s UI , ale s podstatou hry. Hodne veci je silene odflaklych a uniformnich, z pohledu stareho AW. Jenozme ve WoT je tohle "bezne" , vsechny tanky jde probit do vany, udelali to taky tak. WoT lidi nenavidi Artiny ? Vyhodime Artiny. A tak dokola. Vsimni si jak pomenili Moduly, ve WoT davaji vsichni na specifickou tridu tanku stejne moduly bez rozdilu. ted je tady to same, do 0.18 jsem mel na tancich moduly presne aby doplnovali tank, ted je univerzani Heavy Tank setup a nazdar. Debilizace za ucelem zpristupneni, pak marketing a WoT 1.1 Je na svete. Ikdyz mozna bych to nazval 0.9 , protoze WoT za tu dobu uz nemusi resit elementarni veci jako resi WoT, ala mizejici naboje a tanky s 35 mm steel pancire na boku co dingnou 125 mm APFSDS z T80U, protoze si hra v dany lag serveru najednou myslela , ze moje strela neprilitla pod 90 stupnovym uhlem ale 10, a to se mi dneska stalo snad v kazde druhe hre.
Skoda skoda