• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    UETOYOC++ (11+) aneb "Shadow of the Beast"
    UETOYO
    UETOYO --- ---
    Phil Nash -- autor knihovny Catch -- ,á medový hlas :D, dobře se to poslouchá.
    Functional C++ for Fun and Profit by Phil Nash
    https://www.youtube.com/watch?v=YgcUuYCCV14&t=250s
    UETOYO
    UETOYO --- ---
    Stojí za shlédnutí
    C++Now 2017: Niko Matsakis "Rust: Hack Without Fear!"
    https://www.youtube.com/watch?v=lO1z-7cuRYI

    Things that Matter - Scott Meyers | DConf2017
    https://www.youtube.com/watch?v=RT46MpK39rQ
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    UETOYO: jo, mam jeden projekt jako staticky qt pod msvc. pouzivam cmake na vsechno a sem s tim celkem spokojenej. qmake pouzivam jenom na vybuildeni qt.

    to jejich Qt IDE je takovy vselijaky: pouzivam z toho qt creator, protoze je to o hodne mensi opruz nez to psat v kodu nebo rovnou v xml (i kdyz clovek musi obcas i to, protoze creator neumi moc dobre copy/paste slozitejsich widgetu do layoutu).
    samotnyho vyvojarskyho ide se trosku vyhybam - dycky byl opruz zprovoznit/nakonfigurovat spravnej toolkit. no a hlavne programatorsky pohodli celkem zadny oproti msvc + visual assist a debugger ma taky msvc lepsi (zvlast kdyz je vybavenej natvisem, kterej lidi od qt udrzujou)
    na mensi veci klidne, ale kazdej den bych s tim delat nechtel, to radsi vim/emacs + gdb...
    --
    btw 2017 rc mam, zkousel sem parkrat ten jejich cmake subsystem, ale asi to funguje jenom na mensich projektech, na pracovnim to doslova vyblilo nesmysl - fakt, to snad nebyl ani platnej projekt :)

    co je dobry, aspon budou muset do cmake dodelat podporu pch (cmake netusi o pch vubec nic, pro nej sou to jenom prepinace, msvc je ma navic udelany trosku jinak nez gcc a dohromady to boli)
    RESURRECTION
    RESURRECTION --- ---
    UETOYO: Nejakou dobu jsem to s tim zkousel a docela to slo. Pokud jsi zvykly na VS, tak se to da; ja jsem spis zvykly na Qt Creator. Jsou k tomu oficialni Qt VS Tools a dela se s tim dobre. Funguje bez problemu QMake projekt, CMake projekt i VS projekt vsechno s Qtem. Kdyz mas stazene zdrojaky, tak se to da Qt i krasne debugovat z VS. Za nejvetsi minus povazuju obecne nestabilitu a naprostou neintuitivnost VS. Neustale zaseky, zpomaleni, "cekani na interni procesy" apod. Nic co by souviselo s Qtem nicmene. :-) Imho je to o preferencich, jake IDE chces pouzivat a jake ti vyhovuje.
    UETOYO
    UETOYO --- ---
    Ostrá verze Visual Studio 2017 by měla být vydána v první polovině března a práce s CMake projektem by se měla dost zjednodušit proti nynější verzi. Zkoušet se to dá samozřejmě už na RC verzi. https://blogs.msdn.microsoft.com/.../cmake-support-in-visual-studio-2017-whats-new-in-the-rc-update/

    Jen tak od cesty, je tu někdo kdo pracuje s Qt pod VS, plusy/mínusy oproti Qt Developer?
    UETOYO
    UETOYO --- ---
    Implementace funkcionálních datových struktur v C++: https://github.com/BartoszMilewski/Okasaki
    UETOYO
    UETOYO --- ---
    UETOYO
    UETOYO --- ---
    ANT_39: Jo budu na sebe přísnější ... vyrazil jsem to z nadpisu;
    UETOYO
    UETOYO --- ---
    ANT_39: Ne budu si to hlídat :) - dík za připomenutí; však je to jedna zpráva ... nicméně pokud někdo založí Rust diskuzi, zlobit se nebudu, třeba si toho někdo všimne.
    ANT_39
    ANT_39 --- ---
    UETOYO: Tohle ještě platí? Nějak to tu konverguje směrem k tomu druhýmu klubu...
    UETOYO
    UETOYO --- ---
    rustup.rs - The Rust toolchain installer
    https://www.rustup.rs/
    Taking Rust everywhere with rustup - The Rust Programming Language Blog
    http://blog.rust-lang.org/2016/05/13/rustup.html
    UETOYO
    UETOYO --- ---
    Biicode (just the company) post-mortem - biicode Blog
    http://blog.biicode.com/biicode-just-the-company-post-mortem/index.html
    Biicode (just the company) post-mortem
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Tak trochu spam - ale hledáme docela dost zkušenějších fulltime C++ herních vývojářů. Co se nových hraček týče, tak ze standardu 2011 toho moc nepoužíváme, ale cross platform zkušenosti budou rozhodně vítané, neb práce je to na PC/XBONE/PS4 engine. Práce z domova přes net. Anglická firma a co pro ně tak už rok a půl dělám, tak velmi rozumná s přijatelnými platovými podmínkami.

    Případně prosím odpovědi do pošty.
    UETOYO
    UETOYO --- ---
    Další balíčkovací systém pro C/C++; Ještě jsem to nezkoušel ani podrobně nečetl nějaké porovnání s Biicode.
    C/C++ Open Source Package Manager
    https://conan.io/
    Conan, a C/C++ package manager : cpp
    https://www.reddit.com/r/cpp/comments/3v05s9/conan_a_cc_package_manager/
    UETOYO
    UETOYO --- ---
    LLVM Project Blog: New ELF Linker from the LLVM Project
    http://blog.llvm.org/2015/11/new-elf-linker-from-llvm-project.html
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    GREATDRAKE: Tedy nediví, protože má striktnější kompilátor samozřejmě, ale...
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    UETOYO: Ano, C++ kompilátor. Ona to není otázka zatoulaného pointeru. Třeba to, že podle normy má být inicializace proměnných v konstruktoru třídy v pořadí jejich deklarace. MS kompilátor nechá projít jakékoliv pořadí a na některých platformách se pak jeden hrozně diví co v těch proměnných pak za běhu má :)
    UETOYO
    UETOYO --- ---
    GREATDRAKE: promiň -- tvoje odpověd je na M$ kompilátor -- ale já tu odpověď nechám.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam