VOJTEK: vnejsi okruh je v nedohlednu - severni cast je jen na papire, i samotny system P+R je postaven jen zlomkove z toho, co se naslibovalo/bylo by realne potreba, na spouste P+R mas problem vubec zaparkovat... pac jsou proste plny.
A da pokracovat - linka C metra je na jihu dnes na hrane svych prepravnich moznosti, Dcko, ktere tomu melo odlehcit (a davno byt v provozu) je porad jen na papire :) I MHD je stale koncipovana stylem "z periferie do centra" - nejak si nekdo neracil vsimnout, ze dnes ty lidi potrebujou jezdit i jinam (
kvizova otazka, kde nam vznika nejvic novych kancelarskych prostor?), vysledkem jsou situace, kdy autem jedes dvacet minut i s kolonou a sockou hodinu.
A ty se pak blbe zeptas, proc jedou lidi radeji autem a pres centrum... :)
KEIKIN: cela rada cest svuj pocatek nebo konec v centru ma. I v ramci mesta potrebujou lidi jezdit - je naivni si myslet, ze vse spasis pesky, na kole nebo v MHD - to je takovy ten ideal automatistu, jenze ono jezdi z Bohnic na Strahov kolmo (
ono i sockou to je pomerne vyzivny trip) :D Ono je dobry se podivat na vetsi mesta na "zapad" od nas - obvykle vysledne reseni je nekolik okruhu - vnejsi pro tranzitni dopravu, vnitrni pro mistni dopravu, vnitrni idealne zakopany pod zem - ale neni nutne pravidlem. Otevri si mapu, podivej se na Viden... kdyz se podivas hodne pozorne, zjistis, ze tam je nekolikakruhovy okruh po povrchu nedaleko centra, tranzitni dalnice rozhodne nevede v polich desitky kilometru od mesta... Dalsim prikladem muze byt treba Mnichov :) Kde dnes ty prutahy v jejich existujicim profilu... proste jen zakopavaji pod zem.