• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COMMANDERUlov si svého hipstera! // a hipsterky (hlavně žádný mainstreamerky)
    ONITSUKATIGER
    ONITSUKATIGER --- ---
    28 Guys Taking The Beard Trend A Bit Too far! - onedio.co
    http://onedio.co/...-far-10608?utm_source=faceadnet&utm_medium=tracker_link&utm_campaign=supersharer

    PS: Theodor Herzl nosil plnovous ještě předtím než to bylo in.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    _IOB_: vůbec mi o tom nemluv, před měsícem mi podobný exoti otevřeli bárbršop naproti práci, koncetrace divnolidí v ulici se zvýšila o 500%, frajeři s ironickým tetováním knírku na kazováčku included.

    https://www.facebook.com/186514681706778/photos/?tab=album&album_id=257778297913749
    MATT
    MATT --- ---


    ;)
    MATT
    MATT --- ---
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    a tenhle klub teda existuje proc?
    NOIK
    NOIK --- ---
    KEPASO: bezva
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    NOIK: tady uz nejde vubec o hipstersti. kdyz clovek X, o kterym si myslim, ze je dement a povazuju ho za kurvice sveta, se spojuje s clovekem/znackou Y, pak maji evidentne vnimani sveta dost podobny. moje vnimani sveta je uplne jinde a timto pristupem se snazim oddelit od spolecnosti, ktera me sere. vzdyt o tom je tady sklonovanej brawe new world.
    NOIK
    NOIK --- ---
    KEPASO: já ti nevim, ale mně tohle polohysterický kousání nehtů aby mě něco hipsterskýho náhodou nepotřísnilo přijde směšnější než hipsteři samotní
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    PLOMBDENTIST: ano, vim, jak funguje viralni reklama. a ne, nestal. nebo mi proste vysvetli, jakej dopad ma moje jednani.

    vlastne nevim, jakej viral mas na mysli. sleduju u techto lidi i vazby, abych se pak vyhnul tomu, co je mi proti srsti. mozna to pripada nekomu vtipny, ale je pro me dulezity vyhnout se treba znackam, kterym tenhle clovek dela pr.
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    KEPASO: vis jak funguje viralni reklama? prave ses stala jeji soucasti
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    MATT: no to jo, ale to, ze ho sleduju anonymne bez toho, abych mu zvysoval cislicka followeru, nema zadnej hmatatelnej (virtualni) dukaz. nema ode me zadnou zpetnou vazbu, ktera by reflektovala jeho dulezitost.
    MATT
    MATT --- ---
    KEPASO: to je zakladni princip vesmiru, boj o pozornost.. ;)
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    MATT: davam silu tim, ze je sleduju? ted uplne nechapu.
    MATT
    MATT --- ---
    ale novy je na tom mozna to, ze na jednu stranu se to tvari jako subkultura (aspon driv), ale vlastne neni ani nijak antisystemova nebo asketicka, takze pro marketaky je to supr cilovka..
    MATT
    MATT --- ---
    KEPASO: davas jim silu, tim ze je sledujes.. ;)) a neprijde mi to nic novyho.. driv jsme jedny skupine lidi rikali diskofilove, to byl imho presne ten stejnej typ lidi..

    _IOB_: tohle hlavne popisoval huxley nebo postman...
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    KEPASO: teda zvlastni, prave ze zvlastni to vubec neni:D
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    _IOB_: a zvlastni je, ze ty lidi jsou hrozne radi tohoto soucasti, a pritom nevidi, ceho soucasti jsou. nekteri nepochopi nikdy, jini snad pochopi pozdej. s oblibou se bicuju sledovanim profilu zivoucich produktu tehle doby. doborucuju treba https://cs-cz.facebook.com/marek.bouska
    _IOB_
    _IOB_ --- ---
    i kdyz na tak exponovanem miste to nebude zase takova pohadna co jsem vymyslel :D a ti dva popisovali spise takove praktiky u samotneho systemu a ne primo komerc subjektu
    _IOB_
    _IOB_ --- ---
    prekvapuje me ze se tu jeste nezminil snad nove zrizeny, na lukrativnim rohu nekde u lazarske, velky stylovy Gentlemans club holicstvi nebo co. ocividne to bude hodne luxusni a predpokladam zalezitost nejen z pohledu kluku a panu co si pesti vousy a toci knirkem, ale pocitam ze i poslouzi jako socialni prostredi, pro navazovani tech spravnych kontaktu (clovek nikdy nevi, tak proc treba ne v posh holicstvi?) a zakulisnich dohod ve stylu uzavrene spolecnosti, urcite komunity spojujici uroven a movitost (nazev mluvi za vse co asociuje), pripadne ten vzhled.
    na trendech se da vydelavat jako nikdy driv a chytreji, protoze se stavaji spotrebiteli trendu konzumu z vlastni vule a presvedceni a fanousky dobrovolne. neco na zpusob jedne z myslenek utopickych spolecnosti popisovane orwellem nebo bradburym (vybavila se mi ted fajn nedavna vystava v doxu - brave new world). holt marketing v preinformovanem svete. tenhle "moderni" vizual a styl uz absorboval, vzdyt v kolika reklamach a na kolika bilbordech uz jde videt vousac s patkou...
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    TOM: obrat 800 tisic za mesic. ztratil jsem posledni iluze o svete.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam