VYHULENY_UFO: tahle pani je marketingova guru, co dela mimo jine do mody. pred trema rokama byla marketingovou reditelkou v zootu. pri nastupu to skoro to vypadalo, ze zoot vynese vzhuru.
nektery rozhovory ukazujou, kde byl problem :D
„Vysoká škola je skvělá věc, ale je dobré při ní makat.“ Heslo, které už během svých studií zastávala nynější marketingová ředitelka online obchodu s módou ZOOT Pavlína Louženská. Absolventka anglistiky si tak vybudovala jméno ve světě marketingu. Snad i díky tomu, že si mysl nenechá jen svazovat pravidly z příruček pro marketéry. Jak sama říká, „jestli někde vzniká duha, tak tím, že zkombinujete věci z různých oborů.“ ZOOT není zrovna klasický internetový obchod. Povahou mi připomíná spíš firmu Redbull, kdy už nejde jen o nápoj.
Byla jsem teď na konferenci v Berlíně, kde zaznělo, že ze značek se stávají mediální domy. Redbull je právě takový projekt. Vydává nejprodávanější časopis, produkoval nejstahovanější film na Apple iTunes, chystají televizní kanál a vydělávají jako mediální dům víc než na tom nápoji. Je to i jeden z důvodů, proč jsem já před půl rokem nastoupila do ZOOTu.
Vůbec se nechováme jako e-shop. A mojí nejčastější metaforou, kterou vysvětluji, kde pracuji, je „občanské hnutí“.
Máme hodnoty a filozofii a někdy mi přijde, že prodej oblečení je k tomu „jenom tak bokem“. Proto máme třeba i náš časopis, abychom ukázali lidi, kteří za značkou jsou, a věci, které nás baví, čím žijeme.
Více na
https://www.e15.cz/...ina-louzenska-kdybych-chtela-byt-slavna-zalozila-bych-si-youtube-kanal-1238037