Tak v Česku má zákazník e-shopů nárok na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu - právě proto, aby si to mohl třeba doma vyzkoušet a pak poslat zpět. Akorát to posílá zpět na vlastní náklady (pokud to e-shop nenabízí jinak), což je stejně zanedbatelná částka. Akorát zoot k tomu provozoval hromadu kamenných obchodů, kde bylo potřeba platit nájem a zaměstnance a zákazník si nakonec odnesl jedno tričko...a nebo taky nic třeba. Jako dumala jsem nad tím, jak jim to může fungovat a hele ... nemůže :/ Podobně funguje i bezpotisku, ale ti mají tu výdejnu jen jednu, tak se to asi dá. (on je totiž rozdíl zásobovat prodejnu a nebo zásobovat prodejnu jednotlivejma balíčkama, které někdo někde zabalí po pár kusech do obalového materiálu, jen proto, aby si to pak někdo na té prodejně rozbalil a pak si to třeba ani nekoupil). Tzn. hromada práce za nic.