Upozornuju ze nasledujici neni uplne aktualni protoze jsem to psal pred vice jak dvema mesicema a mezitim prislo par patchu ktery nektery veci upravuji kostra je ale porad aktualni.
Skyforge je F2P mixbreed(sci-fi a fantasy) MMORPG ktere by v EU melo vyjit letos v lete. Aktualne je mozny hrat closed beta eventy v pripade ze jste dostali pozvanku nebo si koupili founders pack(ktery ma dalsi drobny vyhody). Open beta bude soft release a nebude wipe na oficialni release.
Kdo to dela: Allods Team ve spolupraci s Obsidianem. Rusky Allods Team kterej dela uspesny F2P MMORPG Allods online a jsou v nem lidi z Nivalu ktery delal Heroes of Might and Magic V. V rusku uspech opravdu velky nevim jak ve zbytku sveta ale ma to klasicky fantasy setting takze asi nijak velky protoze fantasy MMO je dost. Zkusenosti ale maji takze bych se nebal o klasickej start MMO kde jsou bugnuty ability, questy, mobove atp. Obsidian snad predstavovat nemusim:)
O cem to je: Hra je kombinaci sci-fi a fantasy settingu kde z kazdeho si bere trochu a vysledek zatim vypada velmi zajmave. Kazdy hrac predstavuje Immortala ktery se vyadava na cestu stat se bohem. Hra bude mit 13 unikatnich class a kazda bude mit svoje specificky mechaniky. Zajmavosti je ze mezi classou muzete libovolne switchovat naprosto
kdykoliv(vyjma combatu). Predem upozornuju ze zatim neni zadna "Healer" classa jako priest(o tech o neco pozdeji)
Setting je tedy o tom ze jako Immortal mate ochranovat bezne smrtelniky(klise jak prase neasi :P)
Features
Class system: Na zacatku jsou k dispozici 3 classy, Paladin(tank), Cryomancer(RDPS - frost mage) a Lightbender(Support) a za ziskane xp si je budete postupne vylepsovat v Ascension Atlasu a po dosazeni urciteho progressu se odemkne dalsi classa. Zatim je k dispozici Berseker(MDPS - arms warr) a Gunner(RPDS se spoustou vyfikundaci).
youtube kanalu Kazdy ma cca 2 minuty
Ascension Atlas: Okolo atlasu se v podstate toci cele lvlovani protoze postup v atlasu vylepsuje jednak staty postavy, druhak ability ktery ma dana classa k dispozici ale spolecne s gearem tvori indikator postupu ve hre a tim otvira dalsi lokace. Atlas ma dve urovne. V Lower se zvedaji staty a ve Upper se odemykaji class ability a pasivky. Postupem casu samozrejmne hrac odemkne vsechno ale budou momenty kdy si bude muset vybrat jestli se chce ted specnout na tuhle classu nebo zacit odemykat dalsi. Mezi Lower a Upper jde prepinat libovolne, body jsou ale sdilene.
Detailni info
zde
Orders of Aelion: Kazdy hrac bude mit svuj Order a bude se snazit aby ho obyvatele sveta uctivali. Order je hodne inspirovany wowackym garrisonem takze v hlavnim hubu budete vysilat svoje nejvernejsi stoupence aby delali ruzna kazani, budete stavet svoje chramy atp. Detailni info
zde
Invasions: Invaze jsou obdobou garrison invazi z WoWka nebo riftu z Riftu ale ve Skyforge jsou soucasti PVE endgame contentu. V pripade ze porazite invazi je mozne zformovat raid a vstoupit do invazni lode a zabit commandera. Kdyz se to povede tak cely server dostane buff na zvednuti rewardu a vy budete umisteni v Hall of Fame. Zatim mi to dost pripomina challange mode leaderboard. Detailni info
zde
Pantheon: Pantheon je obdobou guildy ale tady ma mnohem vetsi vyznam. Pantheon bude jednak potreba upgradovat a za to kazdy clen Pantheonu bude dostavat stat boosty dokud bude soucasti toho Pantheonu. Dulezite ale jsou Pantheon wars kde bude potreba 100 lidi(50 na PVP a 50 na PVE) kde budete souperit s jinym Pantheonem. Tady moc informaci nemam protoze v CBT eventech neni dostupnej ani Pantheon natoz pak Wars. Detailni info
zde
Capping: Allods zavadi zajmavou featuru ktera by mela zabranit extremni progresi ve hre. Na vetsinu veci bude tydeni cap ktery nejde zrusit. Specialne se to vztahuje na XP, Ascension pointy i penize. Jednak tim chteji zabranit nolifu a druhak chteji aby se hrac nemusel stresovat ze musi hrat a nemuze se venovat rodine, konickum atp. V CBT byly capy zatim dost vysoky a neni jasny jak vysoko budou nastaveny na launch. Jejich filozofie je takova ze nechteji aby hrac hral protoze musi dosahnout na cap ale aby hrac hral protoze ho hra bavi.
F2P: Predem upozornuju ze hra neni P2W!
Skyforge bude mit volitelny subs based model kde premiove accounty budou mit vyssi raty na ziskavani capnutych bodu. Progrese je tedy urychlena ale cap jako takovy je nezmeneny, jen ho hitnete rychleji.
Ingame monetizace je vysvetlena
zde
Zatim jsem docela natesenej protoze sci-fi MMORPG je jak safranu a lidi se kteryma hraju The Secret World se do Skyforge chystaji prejit se startem open bety.
Komplet info o hre najdete na jejich general
webu