• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    tam bylo videt vedle jak se pari z oceanu.
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    ops
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    kompletne minuli
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    GO for launch
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    TOXICMAN: stream jede
    PER2
    PER2 --- ---
    jak se tu resilo vypinani autopilota pri preprodeji, tak nevim jestli nekdo sledujete rich rebuilds, ale taky par zajimavych informaci + predchozi videa
    Tesla is stealing features from you, but is it wrong?
    http://www.youtube.com/watch?v=1t3uxZQh-r0
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    Starship stacking at #SpaceX #BocaChica Sunday afternoon.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    3500km
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    PETER_PAN: tm3 je udaj z 3500 dlheho roadtripu po stredozapade usa a ioniq je test bjorna v norsku
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    PETER_PAN: stání v kolonách si škrtni :)
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    DZODZO: Jako podle metodiky WLTP urcite ano, jde spis o realne zkusenosti mimo idealu blizke oblasti (Kalifornie, Holandsko etc.), tzn. zimni provoz, primestsky provoz - stani v kolonach, dalnicni tahy atp.
    Kdyz o tom referuji i zaryti nadsenci a priznivci elektromobilu - Ze obecne ten realny dojezd je nizsi.
    Nebo tm3 tohle fakt dava?
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    Standing down from tomorrow’s Starlink launch; team is taking a closer look at a second stage valve component. Now targeting Monday, February 17.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    PETER_PAN: 15 uz ma teraz realne tm3 a ioniq akurat ten ma malu baterku
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    XCHAOS: jj .. Ale obecne to vychazi ze pri normalni jizde, elektromobil co ma normalni rozmery stredni tridy, ma realnou spotrebu blize k 20kWh/100km nez k tem casto udavanym 14-15kWh/100km. To je prave ten problem s tou metodikou. Kdyz proste bude obycejny elektromobil se 120-140kWh baterkou a lepsi s 200kWh baterkou budem tam.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DZODZO: tak u elektromobilů spotřeba hodně závisí na rychlosti. nějaké kroužení kolem nabíječky může být velmi úsporné, pokud se jezdí krokem. Není tam žádné optimum 70-90 km/h jako u spalovacích motorů s převodovkou, kde existuje nějaký poměr optimální otáček v poměru odporu vzduchu.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    TOXICMAN:
    @elonmusk

    ·

    9h

    All S/X cars made in recent months have actually been above stated EPA range. Will be unlocked soon for free via software update.

    Je fakt, ze ked robili ten test na dojazd, co som tu postoval, tak typek s teslou sa este dlho vozil dokola pri nabijacke nez mu to skutocne umrelo aj po hlaseni, ze baterka je vybita
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    SEJDA: to je taky trochu součást propagandy... čínská civilizace je starâ cca 2500 let jako naše... argumentovat tím co tam bylo předtím je trochu jako ohánět se v Evropě palácem na Krétě.

    U nás se např. našla dřevem vyztužená studna stará 5000 let. To dřevo asi neopracovaly nějaké primitivní kmeny...
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    @elonmusk
    Tesla Model S estimated EPA range is now above 390 miles or ~630 km
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    vybaleno na Floridě
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam