SITH: takhle, ještě u Starlineru jsem byl ochoten uvěřit, že prostě u pilotovaných letů je to sázka na agregované know-how korporace, co ten business dělá desítky let, tedy na jistotu, vs. předpokládané přehmaty nezkušeného startupu, které se dají víceméně očekávat (a že jich bylo! zejména to překvapení, co všechno může nečekaně bouchnout - jako třeba uhlíková tlaková nádrž s héliem ponořená do podchlazeného kapalného kyslíku nebo palivová soustava motorů superdraco, že...)
Jenže potom, co Boeing převedl, že je u Starlineru schopen předvést botu na úrovni Roskosmosu (tedy ty opačně zapojené trysky - to bylo na úrovni opačně namontovaných sensorů u Protonu...), tak teda už nevěřím ničemu. Akorát snad teda ULA není jen Boeing a Lockheed Martin je tak trochu serióznější složka ULA, odhaduju.
Dále pochopitelně jde o to, že NASA vyřadila (asi oprávněně - viz Starliner) Boeing ze soutěže o lunární modul pro Artemis, takže u těch vojenských zakázek jde o takovou cenu útěchy (starty budou nepilotované...)