• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    som zvedavy ci zistia pricinu, zaujimave by bolo napriklad, keby to boli tie smrtiace teploty co v kanade teraz maju
    KAERO
    KAERO --- ---
    JANOS: jo, problem je ale v tom ze vetsina novin nahlasi shorele auto, ale jen nektere pak casem daji zpravu o duvodu pozaru. co se tak ptam kolegu, tak vetsina ma pocit ze jak sednou do elektrickeho auta, tak do tydne nekde uhori....
    JANOS
    JANOS --- ---
    Kdyz vypadne elektrina tak ta manualni klicka na dvere dava slaby odpor, a to bude urcite to nasili co pan musel pouzit. Holt bez elektriny je potreba najednou zatlacit do dveri...
    Zajimave je spis cely ten humbuk, samotni hasici byli prekvapeni, ze treba u toho auta nikdo nebyl kdyz prijeli atd...

    Minule kdyz se resilo takove zahoreni auta tak se ukazal prustrel baterie pri neopatrne manipulaci se zbrani v kabine.
    APPU
    APPU --- ---
    LADINEK: amerika :))) Je potřeba všechno řádně zažalovat
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    LADINEK: asi bych si počkal na výsledky vyšetřování
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    CRAZY_IVAN: prej ne, musel se dostat ven násilím. Jeho právník už začal bojovat a chce stáhnout všechny auta tohoto typu z trhu...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    LADINEK: i kdyby nešly otevřít klasiky, tak je tam manuální (záložní v případě emergency) možnost otevření dveří, což asi majitel použil
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    PER2: jop, cetl jsem. Copak o to, zahoret muze kazdy auto, ale to, ze nesly otevrit dvere je pruser jak vrata :(
    PER2
    PER2 --- ---
    nova tesla S plaid v kanade, zatim se nevi proc
    PER2
    PER2 --- ---
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KAERO: nejde jen o odpor vzduchu, v tomhle případě, i když samozřejmě, ve vakuu si asi lze představit kouli s motorem jako efektivnější. ono jde i o přenášení té akcelerace na to palivo, kdy zřejmě model "trubka" a model "talíř" budou klást různé nároky na namáhání té konstrukce (je potřeba si uvědomit, že ke konci tahu motoru je největší zrychlení, takže poslední zbytky paliva vlastně "váží" nejvíc).

    rád bych řekl, že to není žádná raketová věda, ale ona je to raketová věda :-)
    KAERO
    KAERO --- ---
    XCHAOS: ten odpor vzduchu je vzynamny, ale zapominas ze prilis dlouha raketa potrebuje pomerove vice materialu na nadrze a vnitrni vyztuhy.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    BLACKHEAD: když se nad tím zamyslíš, tak ale skutečně čím štíhlejší raketa s motory blížeu sebe, tím v podstatě efektivnější. existují sice triky s paralelními stupni a tím, že se ty prostřední vůbec nezaženou, apod. - ale nic se nevyrovná tomu základní geometrii, kdy na jednotku průřezu trysky připadá v absolutní výšce nějaký sloupec paliva nad ním...
    ONDRA_99
    ONDRA_99 --- ---
    DZODZO: V idealnim pripade :D
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BLACKHEAD: akurat u tohoto kominu ti to bude dymit opacnym koncom :))
    BLACKHEAD
    BLACKHEAD --- ---
    ... oficialne prejmenovavam "cumily na letajici silo" na "cumily na letajici elektrarensky komin"!
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    přesunuto na test stand

    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    PER2
    PER2 --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam