• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    Targeting Monday, January 17 at 7:26 p.m. ET for a Falcon 9 launch of 49 Starlink satellites to low Earth orbit from LC-39A in Florida
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    engine rich combustion? :)
    SpaceX Raptor 2 Test (Green Flash)
    https://youtu.be/h42dTuim3Xw
    SN0WCRASH
    SN0WCRASH --- ---
    THEFLON: hej, toto im vycital Sandy Munro pri ked rozobral jeden z prvych modelov 3. Odvtedy to napravili. Konstrukcia baterie ako aktivneho prvku pevnosti ramu auta je inak jednym z dovodov (spolu s absenciou horlaveho paliva :), preco ma tesla taky hviezdny safety record podla US standardov.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    How are cylindrical, prismatic, and pouch style battery cells different?
    https://www.youtube.com/watch?v=-9Xupl7HDGM
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    HOWKING:
    Model Y E32: High Voltage Battery Comparison - Cylindrical vs. Prizmatic vs. Pouch
    https://www.youtube.com/watch?v=4JiDZVO9NdM
    THEFLON
    THEFLON --- ---
    HOWKING: Protože válec/trubka je nejpevnější tvar ocelového nosníku. Pokud budeš googlit, tak někdy před rokem jsem viděl video od Tesly, kde vysvětlovali, že to slouží k navýšení pevnosti podvozku. Je to v podstatě taková nosná voština vytvořená z baterií.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    SEJDA: Nechápu, proč tohle dělají, takové plýtvání místem. Dost snížená hustota uložení. Proč nepoužívají placaté deskové články?
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    Vyfoceno v Tesla Berlin, nove clanky 4680

    BLACKHEAD
    BLACKHEAD --- ---
    LADINEK: No to prece nikomu nevadi... Zabiji prece PROUD!!! :-D
    LADINEK
    LADINEK --- ---
    ALCATOR: kW, ale není napětí ;-)
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    PES
    PES --- ---
    Nad ránem je pěkně jasno a ten cvrkot StarLinků (v reálu dalekohledem, ale hledané podle simulované oblohy programu Stellarium) je dost hustý...
    PER2
    PER2 --- ---
    PER2
    PER2 --- ---
    BEYBOY: imho zmrzly o2 ;)
    BEYBOY
    BEYBOY --- ---
    LEGI: Nevíte někdo co je v tom záběru za "odpadek" co se tak třese nad spalovací komorou druhého stupně? Je to vidět docela dlouho, cca 19:24 a dál...
    PES
    PES --- ---
    OTAVA: ...a ty dráty a rezervovaný pohotovostní příkon k tomu.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    Imho je to správně, a myslí tím, že ta nabíječka o nominálním výkonu 300kw dává při plným nabíjení z nuly na sto procent průměrně 260kw kvůli ochraně baterky.
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    ALCATOR: njn prekladal to debil vo tom zadna. Ale tusim ze cisla snad prekladat enmusel.
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    OTAVA: Byl bych skeptický u článku, který obsahuje tuto perlu:

    Auto se totiž dá dobíjet na napětí více než 300 kW, což překonává i Lucid Air. Průměrné napětí je pak 260 kW, což znamená, že plnou baterii nevera získá za neuvěřitelných 21 minut.
    OTAVA
    OTAVA --- ---
    Neni to musk, ale plne nabite elektro auto za 21 minut!

    Rimac Nevera hlásí rekordně rychlé dobíjení, využít má až 333 kW - Novinky.cz
    https://www.novinky.cz/auto/clanek/rimac-nevera-hlasi-rekordne-rychle-dobijeni-vyuzit-ma-az-333-kw-40383830
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam