• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    Oběžník pana ředitele:
    Existuje tu klub [Twitter - rychloblogy] ... kdo chce každodenně debatovat o této síti, postovat třeskutě vtipná meme, doporučuju se přesunout tam, tady nechám fakt minimum.
    rozbalit záhlaví
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    AVATAR: nebo maj blbě nastavený časy na kamerách
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Hele to vam nepride divny, ze jsou tam zabery v rozmezi 12 minut? Kdovi jestli to neni sestrihana honicka s cajtama, nebo tak neco...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    KAERO: a četls něco na tom odkaze?

    "up to 1 MW DC"
    ... a pak v odkaze na specifikace...
    6.1 Voltage Rating The North American Charging Standard exists in both a 500V rated configuration and a 1,000V rated configuration. The 1,000V version is mechanically backwards compatible (i.e. 500V inlets can mate with 1,000V connectors and 500V connectors can mate with 1,000V inlets). (2022-11-03 update)
    PES
    PES --- ---
    KAERO: no ty výkony na kabelu jsou příšerné...
    ...ale co kdyby se nakonec nákladní nabíjely skrze více kabelů (jedním pomaleji anebo více kabely paralelně bateriové sekce zaráz - to je jen otázka vnitřního uspořádání a elektroniky). Pak by mohly kabely již zůstat stejné s osobáky ;-)
    KAERO
    KAERO --- ---
    CYBERHIPPY: mozna trosku s krizkem po funuse? Ok, porad maji vetsinu nabijecek v USA, ale mozna kdyby to otevreli 15 let zpatky tak by dnes nebylo 5 dalsich standardu. Jinak 500 V a 200 kW uz je mozna celkem malo, kdyz jsou plany na 1 MW konektory. Osobni auta asi v pohode, ale nakladaky budou potrebovat vetsi napeti a vykony.
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    TOXICMAN: pro tvoje info koudy ma v ignoru nas
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    SITH: KOUDY dával, 4 posty pod tebou, to že ho máš v ignoru nás ostatní moc nezajímá
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    SITH: Protoze me mas v ignore ty noumo :D
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    MRAKY: určitě jim to teď sith půjde na twitter postnout, protože neni hater, ale objektivní člověk!:)
    MRAKY
    MRAKY --- ---
    SITH: protoze pastujes veci bez overovani
    Bloomberg - Are you a robot?
    https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-11-14/tesla-to-assist-investigation-into-fatal-chinese-car-accident

    "Data taken from the car showed no proof the brake pedal had been applied before the crash, and video showed the brake lights remained off, the electric car maker said in a statement. Instead, the accelerator was heavily engaged in the lead up to the accident, which killed a motorcyclist and high-school student on a bicycle. Tesla said it will “actively provide any necessary aid” to the local police probe, which may involve a third-party investigator."
    SITH
    SITH --- ---
    CRAZY_IVAN: nevidím v posledních 50 postech
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    SITH: protože už to tu je, pár postů pod tebou :)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    MRAKY: auto všechno loguje, právě v minulosti u podobných případů tesla mohla ukázat kdy co bylo zmačknutý. Haters řeknou, že to může tesla nafejkovat. Ale pár případů už myslim bylo u soudu.
    SITH
    SITH --- ---
    A mínusy to dostává proč? :-)
    MRAKY
    MRAKY --- ---
    CRAZY_IVAN: ona panika je zla. Taky bych si tipnul na to, ze preslapl a v prudkem zrychleni & uzke ulicce prestal racionalne premyslet. Imho tesla bude mit moznost dohledat presne ceho se dotknul.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    navíc tesla má pořád hydraulické brzdy, které nemaj nic se softwarem společného, minimálně bys rozsvítíl brzdová světla pravděpodobně ... v minulosti se to už řešilo. I kdybys měl zaseklej plynovej pedál a zmačkl brzdu, tak to prostě začne brzdit a elektrika nepůjde do motorů. Takže bych se hodně divil, kdyby to byl případ sw. Samozřejmě to tak může být, ale šance je malá, takže bych čekal na vyšetřování.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    SITH: ano, bylo

    a asi bych počkal na výsledky vyšetřování: "Tesla said videos showed that the car's brake lights were not on when the car was speeding and that its data showed issues such as there being no action to step on the brakes throughout the vehicle's journey."

    U všech těhle případů akcelerace v minulosti se zatim vždycky ukázala chyba řidiče. V číně v minulosti byla brakegate (nebo jak to nazvat) u Tesel, ale ukázalo se, že si to tiktokeři vymysleli a jejich videa byla lživá. Takže bych, než začne všude panika a započne šíření jak ELON ZASE NĚCO PODĚLAL HAHA ELON FANS, chvilku počkal na nějaký detaily.
    SITH
    SITH --- ---
    Tohle už proběhlo?

    Nekontrolovaný vůz Tesla v čínském meste Čchao-čou má na svědomí dva mrtvé a tři zraněné.

    U vozu mělo dojít k selhání softwaru. Při pokusu o zaparkování se něco pokazilo, Tesla nabrala maximální rychlost a následně již nešla ovládat. Řidič přežil, policie událost vyšetřuje

    https://twitter.com/Qope87/status/1591921256223604737?s=19
    PER2
    PER2 --- ---
    mi pripomnelo
    Self-Parking cars Tesla v Audi v Ford v BMW - test and comparison - are they any good?
    https://youtu.be/nsb2XBAIWyA
    PER2
    PER2 --- ---
    MAKROUSEK: to je pohoda, AI si jen nenapadne testuje vyhubeni lidstva
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    KOUDY: Nojo, produkt, ktery se kazdou chvilu aktualizuje se musi sem tam zaseknout, takova je povaha neotestovanych apgrejdu. A lide si s tim Teslu kupuji, ze holt se nekdy neco pokazi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam