• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    Oběžník pana ředitele:
    Existuje tu klub [Twitter - rychloblogy] ... kdo chce každodenně debatovat o této síti, postovat třeskutě vtipná meme, doporučuju se přesunout tam, tady nechám fakt minimum.
    rozbalit záhlaví
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    PEJR: Co neubrzdíš, to neukecáš - nevím jak v US, ale u nás je to vždycky vina toho vzadu. Jezdí se na oči, ne jak vlaky na volnou dráhu.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    PEJR: ja som zozadu neubrzdil dvakrat a v oboch pripadoch to bola moja vina, aj ked tomu predo mnou skocila do cesty zenska, aj ked sa auto predo mnou rozhodlo pri rozbiehani do krizovatky nahle zastavit, tak nevim, mozno do tretice by som konecne vyhral, ale neskusal som, odvtedy si davam na bezpecny odstup sakra pozor
    PEJR
    PEJR --- ---
    SEJDA: Za me tohle nebylo nouzovy zastaveni, ale bud chyba FSD nebo road rage, za oboji nese odpovednost ridic..

    Aspon v Cechach vetsinou plati:

    § 27 (1) Řidič nesmí zastavit a stát
    g) na železničním přejezdu, v podjezdu a v tunelu a ve vzdálenosti kratší než 15 m před nimi a za nimi
    m) v tunelu; to neplatí v případě nouzového stání na místě označeném dopravní značkou „Nouzové stání“; v případě nouzového stání musí řidič vypnout motor

    U krajnice se vetsinou mysli tu kde se nepredjizdi. Ne ze si vyberes kteroukoli stranu a tam to pichnes.

    A ne vzdy je za nabourani zezadu zodpovedny ten vzadu.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    MRAKY: rozhodne neni zakazano zastavit nouzove auto. Ti kdo tam bourali jsou si vesmes sami na vine. Pokud ovsem ridic nepotreboval nouzove zastavit a pouze brzdil provoz. Pak ja mozne, ze idiot neschopny drzet minimalni rozestupy neni hlavnim vinikem nehody.
    PEJR
    PEJR --- ---
    Plus teda celej clanek zacina tim, ze Elon rikal, ze veskera hodnota Tesly ted stoji na uspechu FSD. Takze report urcite bude: "FSD fucked up, we are sorry"a Elon se pod to podepise.. aaano
    PEJR
    PEJR --- ---
    MRAKY: Ok, pouzil jsem fakta z clanku a zafabuloval si, na to jsem dostal komentare ktery vychazeli z nejaky prdele asi. Ja ti nevim Karle, popojedem
    MRAKY
    MRAKY --- ---
    PEJR: aha. takze retezova nehoda, velka financni skoda , rada zraneni vcetne maleho ditete, a brat vazne reakci ridice "muze za to fsd" .
    Fakt to stoji za clanek?
    neni ti lito tel dinosauru, jez padly na produkci energie potrebne k preneseni dat v poslednich prispevcich ?



    PEJR
    PEJR --- ---
    E2E4: Ja si domyslim ze cekaj na vysledek toho reportu co slibil Elon v prubehu ledna na konci clanku
    PEJR
    PEJR --- ---
    TOXICMAN: Popravde Elon, californie, nehoda, class action lawsuit, nedelam si iluze o tom ze interni vysetrovani by bylo unbiased. Podle toho co fsd testeri reportujou phantom breaking pruser je, ale co ja vim.. teslu nemam
    E2E4
    E2E4 --- ---
    PEJR: článek vychází z reportu z vyšetřování.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    SEJDA: já počkám až si přečteš ten článek kde píšou že Full Self-Driving zapnut byl..
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    PEJR: FSD určitě není kriticky závislá na gps
    jak už zaznělo, počkal bych na výsledky vyšetřování, mají podrobné logy
    PEJR
    PEJR --- ---
    SEJDA: To zni skoro jako, “pockejme si na report z vysetrovani”
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    PEJR: to je instinkt vetsini ridicu "to ne ja, to ti druzi"
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    PEJR: vidis ja jsem si myslel ze to bylo v Australii, a tedy je v levo nejpomalejsi pruh. Ale ono to asi bylo v Kalifornii, kde je nejpomalejsi pruh v pravo, az na to, ze ty prave pruhy jsou zjevne pripojovaci pruhy. BayBridge je staricky a muze mit specificka pravidla pro odstavovani vozidel. Vidis jak malo vime o tom co se tam vlastne vubec stalo.
    PEJR
    PEJR --- ---
    SEJDA: Z clanku: “The driver told police that he had been using Tesla’s new “Full Self-Driving” feature”
    PEJR
    PEJR --- ---
    MRAKY: Chyba ridice je to tak jako tak. V levym pruhu nemas co zastavovat, nota bene na zacatku tunelu kam treba ve dne neni uplne dobre videt..
    MRAKY
    MRAKY --- ---
    PEJR: ja bych pockal na zaverecny report. tesla neni zacinajici automobilka, ktera by zacala testovat auto funkce vcera. zcela stjne tak to mohla byt nejaka chyba ridice
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    PEJR: pockej si nejdrive, jestli vubec byl asistent rizeni zapnuty, a pak prosim spekuluj. Navic neslo o zadny "phatnom breaking". Ale o cilene zastaveni u krajnice.
    PEJR
    PEJR --- ---
    TOXICMAN: S autopilotem prej neni tak nebezpecny kdyz jede rychle, ale phantom breaking je pruser. Rozhodne nepotrebujes mit nohu nad brzou, jako v normalnim aute, ale nad plynem abys moh reagovat na tyhle situace.
    Muze to bejt ze autopilot ztratil gps signal, tak se vypnul do fail safe modu a amik nevedel co se deje a nezareagoval?
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    https://twitter.com/ForbesCesko/status/1613108533171552258
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    https://twitter.com/SpaceX/status/1613110618407735296
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam