KOUDY: no "v relevantních kruzích i stylovější image" je právě složitá otázka. Zatímco ten image byl maximální mezi městskými liberály před cca 5-6 lety, tak posledních 5 let dělá maximum pro to, aby zaujal i úplně jinou cílovku, která ho do té doby ignorovala. (Mám podezření, že hlavní motivací všech těch bouří ve sklenici vody na Twitteru je právě toto..).
V zásadě potřebuje emocionálně zapůsobit na spíše hloupější lidi, aby se zadlužili a koupili si něco, co spíše nepotřebují. Potenciál těch inteligentnějších už vyčerpal - a to zejména vzhledem k neochotě těch inteligentnějších bezhlavě riskovat (i když ten práh, co už je pokládané za riziko, bude v USA jinde, než u nás). Městský liberál EU si nakonec spíš koupí vytuněné elektrokolo, než Teslu (nebo jiný elektromobil). A přesně proto Elon (coby veřejná postava - co si myslí doopravdy, ví jen on sám..) může na názory městských liberálů v EU zvysoka kašlat...
Peníze utrácejí spíše hloupější lidi neschopní správně vyhodnotit rizika nebo trendy. A přesně proto se celý image přeorientovává spíš na ně. Nijak moc se to neliší od toho, na koho a jakým způsobem cílil třeba Babiš... v zásadě při pohledu z jakékoliv strany se měl jevit jako "nejlepší z těch špatných". No a zlevnění cílí na lidi, kteří by si právě Teslu nekoupili, ale když teda zlevnila, tak budou ochotni trochu riskovat... a diskutabilně "nový Elon" je pro ně přijatelnější, než "starý Elon" (tedy obráceně, než pro nás)
Nicméně to nic nemění na tom, že "relevantní kruhy" jsou fakt složitá otázka: podle mě prostě už neexistují. Elon zlevnil, protože se "stylovější image" vyčerpal, modely jsou několik let staré a představují takový "Ford Model T" elektromobility - přispěly k průlomu a obrovská investice se zaplatí jenom když se neinovují tak často, jako je u pseudoinovací (=změn designu a plíživého zshitovatění) v automobilovém průmyslu běžné...