PES: povídat si s průměrným amíkem o hromadný dopravě nebo urbanistice celkově má asi takovej smysl, jako povídat si s rusama o oddělení výkonný a zákonodárný složky moci. Ty jsou tak daleko v tý svý králičí noře, že jakákoliv funkční možnost pro ně zní jako totální sci-fi... naposled mi takhle osm let zpátky brečela půlka známejch v Cincinnati, že tam stavěj tramvaj do ghetta, jaká je to nespravedlnost, a kdo tím bude jezdit, a dneska je z ghetta nepřekvapivě nejluxusnější čtvrť v centru. Jednoho, co se živí opravováním domů, jsem překecal, ať nedělá zagorku a koupí si jeden barák u zastávky a nechá si ho pár let, než se pustí do flipování, a do dneška mi píše, že mu to vydělalo víc, než bitcoiny.
Over-the-Rhine - Wikipediahttps://en.wikipedia.org/wiki/Over-the-RhineJinak nepřekvapivě, když stavíš liniovou stavbu pro 250km/h+ vlaky v oblasti s nejdražšíma pozemkama na týhle polokouli, není to uplně levná záležitost, a pokud ti někdo tvrdil cokoliv jinýho, kecal.