MAWERICK: Jenze na tohle tema uz probehla nejaka studie a tyhle veci proste nejsou neomylny, takze ikdyz nechas vsechna auta ridit autonomne, tak nehody stejne budou, protoze ikdyby byla chybovost 00001% treba..tak to stejne povede ke stovkam mrtvych a samozrejme za to budou moci vlastnici vozidel/lide v tech vozidlech, ikdyz neridili apod..protoze autmobilky si nad tim umyjou ruce :)...My se nicmene do deseti let dockame autonomniho rizeni na evropskejch dalnicich, kdy vozidla ktery budou v autopilot rezimu budou nejak viditelny pro ostatni ridice, treba jinou barvou svetel (priklad)..
DOKIS: To jsem rad. Vlastnici tesel jako je trancewarp nebo dzodzo ti kdyztak pripomenou, ze tu autonomni rizeni tesel fungovalo, jen ho museli na prikaz EU vypnout, protoze fakin byrokracie a regulace..
Z důvodu nařízení Evropské unie omezuje Tesla některé funkce Autopilota | fDrive.czhttps://fdrive.cz/clanky/z-duvodu-narizeni-evropske-unie-omezuje-tesla-nektere-funkce-autopilota-3764pripadne:
V Evropě je brzdou byrokracie
Na starém kontinentu je situace komplikovanější. Musk během své prezentace uvedl, že klíčovým problémem jsou složité regulační procesy a byrokracie. Zdůraznil, že zatímco Amerika inovuje, Evropa reguluje.
„Například, abychom mohli spustit supervizovaný režim FSD, musíme v Nizozemsku, které je hlavním evropským regulátorem, projít rozsáhlým schvalovacím procesem. Teprve poté bude návrh předložen Evropské unii, a to nejdříve v květnu 2025. Schvalovací proces se tak může protáhnout až na 12 měsíců, což brzdí inovace,“ vysvětlil Musk.
Autonomní systém Tesly se do EU jen tak nedostane. Doplácí na byrokracii? - Elektrickevozy.czhttps://elektrickevozy.cz/clanky/autonomni-system-tesly-se-do-eu-jen-tak-nedostane-doplaci-na-byrokracii