• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    DZODZO: Co to má společného s produkcí Lotusu v devadesátkách?
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    AXTHEB: tu planuju vyrobit auta s vacsou kadenciou

    https://x.com/niccruzpatane/status/1970503980850548905
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    KASPAREK: Meritum prispevku a toho patentu je, ze bude potreba min lidsky prace a bude ji postupne prebirat vic robotu at uz pujde o automaticke voziky, roboticka ramena nebo humanoidni optimusy a zaroven je to o celem zefektivneni tech linek. O tom ze automobilky pouzivaj roboticky ramena se bavit snad nemusime. Staci se podivat do cinsky tovarny tesla nekdy sest let zpatky...pripadne do nemecky

    Giga Berlin Fly Through 2.0 | Tesla
    https://www.youtube.com/watch?v=blW-Fa4a10g
    KASPAREK
    KASPAREK --- ---
    KOUDY: debata o vyrobnich linkach tesly je urcite zajimava, ale doufam ze uznavas ze to cim jsi to zacal je uplna blbost, s humanoidnima robotama to ma spolecnyho presne nic a roboticky ramena snad pouzivaji vsechny rozumny linky na auta uz hodne dlouho
    PEJR
    PEJR --- ---
    KOUDY: Prvni a poradne, aha.. tak to kazdopadne neni pripad tesly, nejsou ani prvni ani poradne to nedelaji. Cybertruck s tema lepenejma spojema nikam dal zatim nedostal..
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    PEJR: Vzdyt mas kolem toho plno vlaken Karen. Jedna vec je delat neco prvni a jina vec je delat to poradne. Viz treba Apple vs jini vyrobci.

    PEJR
    PEJR --- ---
    KOUDY: A mohl bych ty rozlepeny elise videt?
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    AXTHEB: Ano tesla uz mela roboticka ramena a dalsi veci pred deseti lety. Tohle je pouze dalsi zrychleni celyho procesu a vetsi mira robotizace.
    PEJR: a zacal se rozlepovat v roce 1997.
    PES: Ano Elon s timhle zacal a konvencni automobilky to okopirovaly. Tesla je s tim v podstate furt nejdal. Viz jejich tovarna v cine. Navic tesla byla prvni v tom giga pressu aka jednodilny liti pro cely casti vozidel.

    Tesla byla průkopníkem v používání pokročilých technologií jednodílného lití (Giga Press) pro výrobu celých částí vozidla, což snižuje počet dílů, zrychluje montáž a zvyšuje tuhost vozu. Tato technologie sice není novinkou, ale způsob, jakým ji Tesla aplikuje pomocí gigantických litých dílů pro celé části vozidla (jako je zadní nebo přední část podvozku), je inovativní a liší se od tradiční unibody konstrukce, která zahrnuje mnoho menších dílů.
    PEJR
    PEJR --- ---
    DZODZO: Jestli to do assembly jigu bude davat stroj nebo clovek je co do kvality zpracovani uplne jedno.. assembly jigs se bezne pouzivaj ted
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    DZODZO: Tak automaticky, jak to v '96 v automobile, která vyráběla 5 aut denně, mělo smysl.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    KOUDY: To as tímhle nemá nic společného.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    PEJR: a urcite plne automaticky, takze sa vylucili ludske chyby a kazde auto sa podobalo ako vajce vajcu :)
    PEJR
    PEJR --- ---
    KOUDY: Lotus Elise lepili uz v roce 1996
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    mozno si najprv precitajte coho sa ten patent tyka? :)

    https://x.com/seti_park/status/1970464148313043249/photo/2
    PES
    PES --- ---
    KOUDY: byl se někdy Elonek podívat v nějaké konvenční automobilce, kde těch mechanických ramen je v akci spousta?

    AXTHEB: přesně, tahle úroveň mechanizace a automatizace již dávno existuje (nechápu, co jim na tom patentují - ale US Patent Office i US Patentové právo je dost divné a od evropského v některých věcech dost odlišné)

    KOUDY: i slepé kuře občas najde zrno (gigacasting ?)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    AXTHEB: Nemela tesla ten odlevany jednolity podvozek jako prvni?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    KOUDY: And workers can keep assembling while it cures.
    Navíc je to jen drobná variace na něco, co už se dávno děje.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    aLe RobOtIcka rAmeNA aNi HumaNoIdNi RobOti liDi nIkdy NeNahRaDi!!!

    PER2
    PER2 --- ---
    Elon Musk’s father accused of sexually abusing his children and stepchildren | US news | The Guardian
    https://www.theguardian.com/us-news/2025/sep/23/errol-elon-musk-father-sexual-abuse-accusations


    elon:
    “I felt sorry for my father, because my mother had all three kids. He seemed very sad and lonely by himself. So I thought, ‘I can be company,’” he said.
    “I didn’t really understand at the time what kind of person he was … It was not a good idea.”

    ... jestlipak si tohle budou rikat i elonovy deti
    PER2
    PER2 --- ---
    v cine pry elona take miluji, hlavne pravi oddeleni...

    Owners in China are suing Tesla over not delivering the promised self-driving capability on vehicles equipped with Tesla’s older HW3 computer (manufactured from 2019 to 2023).

    Tesla claimed that all vehicles built since 2016 have the hardware capable of achieving “full self-driving” (FSD). The company has been selling a software package called “Full Self-Driving” (FSD), which it claimed would deliver unsupervised level 4-5 self-driving capabilities, but it hasn’t.

    When it comes to cars produced up until 2024, vehicles equipped with its HW3 computer, Tesla has admitted that the hardware won’t support unsupervised autonomous driving as promised.

    CEO Elon Musk said that Tesla would offer retrofits, but owners have serious doubts due to the scale and complexity, and the fact that Musk first admitted the hardware wouldn’t support the promise in January, and Tesla hasn’t shared a word about plans to make things right since then.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam