• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk
    PANTARIL
    PANTARIL --- ---
    Jan Belicek pred chvili na FB:


    Elon Musk, dětství v Jihoafrické republice a vztah s dcerou Vivian
    Možná si ještě pamatujete na rozhovor Elona Muska s Jordanem Petersonem, který byl publikovaný loni v červenci asi devět dní potom, co Elon Musk oficiálně podpořil Donalda Trump v prezidentské kampani. Jedním z nejšílenějších momentů toho rozhovoru byla pasáž, v níž Musk popisoval tranzici své dcery a říkal, že pro něj tím zemřela a že ji zavraždil „myšlenkový woke virus“. Ano, tímto způsobem Elon Musk mluví o své dvacetileté dceři Vivian, která teď dala velký rozhovor pro americký časopis Teen Vogue a s tatínkem se v něm opravdu nemaže. Vivian má tátu Elona tak moc ráda, že se zbavila i příjmení Musk a její jméno teď zní Vivian Jenna Wilson.
    Už dříve se v reakci na rozhovor s Jordanem Petersonem na Twitteru vyjadřovala v tom smyslu, že Elon Musk je posedlý plozením mužů, a proto byla její tranzice tou nejhorší věcí, která se mu prý mohla přihodit. Vypadá to, že se Vivian nyní přidává do tábora lidí, kteří jdou Muskovi po krku. Na otázku, jestli se svého otce nebojí, odpovídá: „Je to trapné mužo-dítě. Proč bych se ho měla bát? Je bohatý. Bože, už se celá třesu. Je mi úplně u p*dele kolik má kdo peněz. Vlastní Twitter. Ok. Gratuluju. Lidé ze strachu hodně těží. Já rozhodně nikomu prostor ve své hlavě nepřenechávám. Jediný, kdo má neustále volný přístup do mé mysli, jsou drag queens.“
    Celý rozhovor je hodně živý, zábavný a vtipný. Takže vám ho doporučuju k přečtení, ale nejvíc mě zaujaly části, v nichž se s novinářkou Ellou Yurman baví o svých politických názorech. Vivian mluví o tom, že se považuje za levičačku a že její názory nejsou nijak radikální a jen následují zdravý rozum. Věří v nepodmíněný základní příjem, bezplatné zdravotnictví a domnívá se, že bydlení je lidské právo. Za největší problém Spojených států označuje brutální ekonomické nerovnosti a nárůst majetku jednoho procenta nejbohatších.
    Opravdu fascinující je ale její odpověď na to, jak její politické názory ovlivnili její rodiče. „Když kolem sebe v Los Angeles z první ruky vidíte takové přemrštěné bohatství a zároveň vidíte obří nárůst bezdomovectví a majetkových rozdílů, začínáte se sami sebe ptát: Je tohle fér? A musíte postupně přijít k závěru, že to fér není. V žádném světě by jedni lidé neměli mít hromadu soukromých letadel, soukromých ostrovů, soukromého čehokoliv, zatímco jiní lidé spí na ulici.“ Nevím, jak to působí na vás, ale mě tato dvacetiletá holka mluví z duše) Určitě si rozhovor přečtěte.
    A ještě bych vás chtěl upozornit na jednu věc. Můj velmi oblíbený podcast Know Your Enemy věnoval teď dva díly (celkem tři a půl hodiny času) právě Elonu Muskovi. Moderátoři Matthew Sittman a Sam Adler-Bell proberou opravdu úplně všechno. Začínají v Jihoafrické republice, kam se část rodiny přestěhovala z Kanady poté, co je tam z ideologických důvodů přivedl otec Muskovi matky Maye. Joshua N. Haldeman byl chiropraktik, letec, fanoušek Hitlera, antisemita a do Jihoafrické republiky se přestěhoval proto, aby podpořil místní apartheidní režim, který považoval za budoucnost bílé, křesťanské civlizace. Muskův otec Errol v Jihoafrické republice vlastnil smaragdový důl a i on evidentně byl a stále je slušný psychopat, který mlátil svou ženu a ponižoval své děti.
    V hlavě mi zůstala historka z Muskova dětství, kdy ho jeden spolužák zmlátil takovým způsobem, že Musk skončil s frakturou lebky v nemocnici. V místní soukromé škole pro bílé děti byl Elon objektem brutální šikany v podstatě po celé své dětství. Když jeho otec viděl, jak Elon dopadl, řekl mu, že si to zasloužil, protože spolužákovi řekl, že je idiot. Jak vidíte, Elon Musk je evidentně jedno velké klubko traumat a mindráků, což hodně ovlivňuje i to, jak se dnes chová. Jeho otec sice vlastnil smaragdový důl, ale žádný ultraboháč to nebyl. Více peněz Muskovi na jeho studium a podnikání v Kanadě a Spojených státech prý věnovala z rodinného dědictví jeho matka Maye. Prostě chudý chlapec, co se vypracoval z nuly, jak už to u miliardářů často bývá)
    Podcast se detailně věnuje také Muskovým počátkům podnikání v Silicon Valley, spolupráci s krajně-pravicovým miliardářem Peterem Thielem, s nímž vlastnil společnost PayPal, začátkům v Tesle, nákupu Twitteru i tomu, jak a proč se zamiloval do Donalda Trumpa. Možná o tom napíšu ještě více, protože do tohoto postu už se dnes víc nevejde) Každopádně pokud se chcete zorientovat v tom, kdo je Elon Musk, jak přišel ke svému bohatství a hlavně jaké jsou jeho politické motivace i jeho přemýšlení o byznyse, tak vám tento podcast opravdu maximálně doporučuju. Vzpomněl jsem si u toho, jaký poprask v roce 2021 způsobil Martin Tremčinský, když pro nás na Alarm napsal skvělý článek (taky ho dám sem do komentářů) o tom, kdo je Elon Musk zač a proč je v pořádku ho nenávidět. Myslím, že by se Martinovi měla řada hejtrů z té doby omluvit, protože měl skoro ve všem pravdu.


    Rozhovor s Vivian Jennou Wilson si můžete přečíst tady

    První díl podcastu Know Your Enemy najdete tady, doporučuju!

    A ještě starší článek Martina Tremčinského na Alarmu
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    ad TRANCEWARP: přemýšlím, kdo to byl, kdo hájil vpuštění nácků na twitter jako vyváženost :D není to ten samej člověk hájící whataboutismus, náhodou? :D

    tak proto ti to koudy nefunguje.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    PEJR: tady je paradoxní, že já si Twitter zrušil, abych měl klid právě od tohohle, ale kamkoliv vlezu, tam mi to dožene. Skoro mi přijde, že pro tuhle partu by bylo nejhorší, kdyby se o nich prostě přestalo mluvit.
    JONY
    JONY --- ---
    Conservatives’ Tesla Rescue Mission Has Its Work Cut Out

    President Trump rallied support for Elon Musk’s car company, but there may not be enough conservatives willing to buy electric cars to make up for the Democrats who now shun Teslas.

    After climbing into a Tesla Model S last week, President Trump pledged to buy one. The next day, the Fox News host Sean Hannity said he had bought a Model S Plaid to support the embattled company, saying a Tesla “has more American parts in it than any other car made in our country.”

    In a backlash to the backlash against the tactics of Elon Musk’s Department of Government Efficiency, prominent conservatives are rallying to the side of the electric car company led by Mr. Musk. They are hoping to swing enough like-minded consumers to offset a boycott of the electric automaker by liberals and Democrats or anyone offended by Mr. Musk’s actions.

    But how effective can such a rescue mission be? Analysts say it can help but only to an extent.

    So many Democratic buyers appear to be fleeing Tesla that even Mr. Trump’s best sales pitch is unlikely to woo enough new customers to fill the vacuum, auto experts said. Analysts at JPMorgan predict Tesla will deliver its fewest cars in the first quarter than it had in three years.

    “When you make your product unattractive to half the market, I promise you, you won’t increase your sales,” said Alexander Edwards, president of Strategic Vision, an automotive research and consulting firm.

    Mr. Edwards has been surveying car buyers for decades. Since 2016, the surveys have found that electric-car owners were up to four times as likely to identify as Democrats or liberals as to identify as Republican or conservative. Among Tesla owners, the spread was consistently two to one.

    The gap narrowed sharply through 2024. This year, as sales have fallen, slightly more Tesla buyers identify as Republicans than Democrats, at 30 percent versus 29 percent.

    “Democrats are fleeing the brand and saying they won’t consider it in the future, so there is naturally a greater proportion of Republican and independent buyers,” Mr. Edwards said.

    He said Democrats first started losing interest in Tesla when Mr. Musk bought Twitter, now X, in 2022. Then, last July, when Mr. Musk publicly backed Mr. Trump, the share of Democrats who said they would “definitely consider” a Tesla fell by half.

    Overall, about 8 percent of car owners would now definitely consider a Tesla, according to Mr. Edwards’s surveys. That compares with 22 percent five years ago, when Tesla often topped rankings of luxury brands that buyers would consider.

    Tesla’s slipping sales, he said, “are mostly, if not completely, attributed to the statements and behavior of Elon Musk.”

    The automaker did not respond to a request for comment.

    Tesla remains America’s best-selling electric vehicle brand by far with about 44 percent of the market, despite a 5.6 percent drop in U.S. sales, to about 634,000 cars in 2024, according to Kelley Blue Book. Many drivers are determined to stick with the electric vehicle pioneer, whose cars can travel several hundred miles on a charge and can be easily refueled at the company’s extensive charging network.

    Josh Anders, 44, traded a gasoline-powered sport utility vehicle for a Tesla Model 3 in 2019. A resident of Fort Wayne, Ind., he was blown away by the car’s energy efficiency, technology and limited maintenance needs. He soon traded for another, and is about to take delivery of the latest Model Y S.U.V.

    “Owning a Tesla was one of the best decisions I ever made, and I’m sticking by it,” Mr. Anders said. “I would love a Rivian R1S, but I can’t afford it. I’m a tech guy, and I love all the features and innovations.”

    Mr. Anders, a father of four and creative director of a Christian nonprofit music and arts organization, said he leans conservative, and is uncomfortable with boycotts.

    “Elon’s not perfect, and Tesla’s not perfect, but it’s a community of dreamers and doers. I appreciate a brand that’s constantly pushing the boundaries,” he said. “I don’t need every company to share my beliefs. I just need them to share a commitment to progress.”

    Still, cars have a long history of becoming part of the political fray.

    The Chevrolet Volt, a plug-in hybrid introduced in 2011 after General Motors received federal government assistance, was derided by some conservatives as the “Obamacar.” The fuel-sipping Toyota Prius and the gas-guzzling Hummer from G.M. were often lauded and attacked by people on opposite ends of the political spectrum.

    Isaac Seliger, a business owner and grant writer in Scottsdale, Ariz., said he’d had little interest in electric vehicles even though his son, who died recently, was a devoted fan of Tesla.

    Now, said Mr. Seliger, who described himself as politically independent, he is determined to buy a Tesla, because he wants to defy groupthink and polarization. A friend told him that she would stop speaking to him if he did.

    “As a former lefty and antiwar guy, this all makes me want to buy a Tesla more,” Mr. Seliger, 73, said. “I’ll absolutely be making a political statement. But if I bought a Porsche Macan, that’s a statement, too, where people pigeonhole you as an obnoxious older Porsche driver.”

    Mr. Seliger added that he found criticisms of Mr. Musk overblown.

    “So Elon was a hero of the left, and now he’s a Nazi? That’s just crazy,” he said. “He strikes me as a smart guy who makes great stuff.”

    To many people who have faith in Tesla and Mr. Musk, the company’s sales and stock price, which is down about 48 percent from a December high, will eventually recover. The stock was up 12 percent over the last four days of trading.

    But some automotive experts say Tesla may struggle because the company has not regularly updated its cars or introduced new models. In addition, the company’s chargers, which once could be used only by Teslas, are opening access to nearly every major competitor, said Loren McDonald, chief analyst at Paren, an electric vehicle charging data firm. And other automakers are offering new electric models, often with notably affordable monthly payments.

    “He’s rapidly losing the advantages in range, tech, value and convenience that drove people to Tesla,” Mr. McDonald said. “For a lot of people, it’s time to move on and try something new.”

    Of course, most buyers don’t choose cars based on politics. But a brand’s image matters. Tesla sales slipped even as overall U.S. electric vehicle sales grew 7.3 percent in 2024, to 1.3 million. Mr. Edwards said Mr. Musk was making it too easy for people to shop elsewhere.

    “People can love their Hyundai, G.M., Rivian or BMW just as much,” he said.

    Republicans certainly buy electric cars, but fewer of them have made the plunge to fully electric models. Rural states, where Republicans outnumber Democrats, have fewer chargers than more urban states. Strategic Vision data shows Republicans are more likely to work outside the home, and are less willing to put up with inconveniences like long charging stops. And a 2024 Pew Research Center survey found that more Republicans than Democrats say electric vehicles cost too much and are less reliable than gasoline cars.

    In the New York metropolitan area, the nation’s largest car market, new Tesla registrations fell 13 percent, to 47,000 cars, in 2024, according to S&P Global Mobility. That same year, more than 101,000 people registered a Tesla in Los Angeles, the second-largest market, a drop of 8 percent. Still, nearly one in eight new cars in Los Angeles was a Tesla. In the San Francisco Bay Area, where Tesla was founded, nearly one in five new cars was a Tesla. But sales tumbled 17 percent to 54,000 cars.

    Consumers in the Houston area bought 12,000 Teslas. But Bay Area residents bought 4.5 times as many Teslas, in a smaller market for new cars overall. Some areas saw big increases, including Miami-Fort Lauderdale where sales jumped 32 percent, to nearly 23,000 cars, in 2024. Tesla sales also rose sharply in Salt Lake City, Las Vegas and St. Louis. But the company’s gains in these places could not offset steeper declines in larger, more liberal metro areas.

    Experts say wealthy conservatives such as Mr. Hannity and Mr. Trump have the disposable income to make a personal automotive statement by opting for a Tesla. But they may not be able to persuade Americans of more modest means.

    Mr. McDonald also noted that Mr. Trump and other conservatives had spent years vilifying electric cars, mocking climate change and criticizing former President Joseph R. Biden Jr.’s climate and auto policies.

    “The messaging is inconsistent,” Mr. McDonald said. “Is the guy in Arkansas who drives a Ram pickup going to buy a Tesla now? How far can you go against your own beliefs to support Elon Musk?”
    GEE
    GEE --- ---
    INSTINKKT: příště doporučuji jednoduše x zaměnit za xcancel. Dostanou se I ti mimo Twitter a Elmo nedostane imprese

    https://xcancel.com/shortl2021/status/1902502328541811174?s=46&t=UW-VHvO6HmOfAeEzODiADA
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    As Tesla Tanks, SpaceX Is Musk’s Most Valuable Asset By Record Margin
    https://www.forbes.com/sites/mattdurot/2025/03/18/tesla-is-no-longer-elon-musks-most-valuable-asset/?

    While SpaceX and Tesla still make up more than 80% of Musk’s estimated $329 billion net worth, he also owns smaller stakes in xAI, X Corp (formerly Twitter), tunnelling startup Boring Company and brain implant firm Neuralink. Together those holdings add another $45 billion to Musk’s fortune.

    Musk has acknowledged the “great difficulty” of juggling DOGE and his roles overseeing six different companies. Still, he hasn’t given up on his EV maker just yet, declaring in an X post last Monday that Tesla will “be fine long-term.” After all, despite its recent slump, the company’s stock is still up 46% over the last year, and Musk is still the world’s richest person.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Husty. Takze Amazon uz tam inzeruje zase. Grok pridal valuaci, vyhozeni zbytecnejch lidi umoznilo snizit naklady a maka se na everything app aka peeer to peer paymentu s visou apod...No za me je to nicmene furt overvalued stejne jako za minuleho vedeni ta sit..Jsem zvedavej kdy ji Elonek vrati na burzu.

    Social media site X’s valuation has soared back to $44bn, underscoring the sharp turnaround in the company’s fortunes since its owner Elon Musk assumed the role of staunch ally to President Donald Trump.

    Investors valued the platform at $44bn in a so-called secondary deal earlier this month, in which they exchange existing stakes in the company, according to two people with knowledge of the matter.

    X was also working on raising fresh capital in a primary round, which would aim to raise about $2bn through selling new equity and be used to pay off more than $1bn of junior debt that Musk agreed to take on to finance his buyout of the company, then known as Twitter, in 2022, several people briefed on the situation said.

    The new $44bn valuation represents a rebound for Musk and the group’s investors, including Andreessen Horowitz, Sequoia Capital, 8VC, Goanna Capital and Fidelity Investments. The deal would help set a price for the upcoming primary round.

    Subscribe to read
    https://www.ft.com/content/d4616dec-c4c7-417f-8549-134710bbc5b1
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    SEJDA: Tak me stve Musk uz od ty doby co koupil twitter, protoze se proste nevenuje tolik vedeni svejch firem a neposouva lidstvo dopredu. Zaroven ale naprosto rozumim tomu proc to udelal i proc je ted u Trumpa, protoze proste aby prosadil svy business zajmy, jako je castejsi testovani starship a mensi regulace v autonomnim rizeni, tak musel jit o ten level vejs..aka do vlady, ohnout hrbet a zacit se kamosit s Trumpem kteryho driv zaryte nesnasel, protoze ted ma jistotu ze prosadi co potrebuje a demokrati mu nebudou hazet klacky pod nohy. Stejne se ohnul i Zuck s facebookem, Bezos a dalsi. Proste tihle AAA hosi umej tu vysokou hru patriotu hrat a my to jen jako mali mravenci pozorujem :)..si vem Thiela zejo.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    PATISLAV: Urcite bych mohl, ale oni to nejspis poprou, protoze ted patrej k jeho nejvetsim haterum a hatovali ho uz kdyz se narodil, takze ti spis doporucim vyfiltrovat si prispevky treba tri roky zpet..predtim nez koupil twitter..pak to uvidis sam :)
    SADY
    SADY --- ---
    KOUDY: ano vnimam to, mas jeho akcie a on byl curak uz PET LET predtim nez koupil twitter, nic prekvapiveho
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    AVATAR: Zmagoril az v posledni dobe, coz vidi kazdej. Lidi kteri treba investuji do tesly protoze jedou akcie a nejsou to tesla ovce stejne jako apple ovce moc dobre vi co psal Elon na twitteru uz v roce 2017, jak ovlivnoval cenu akcii, jak byl vysetrovanej SEC a dostal pokutu..etc..To bylo pet let..PET let predtim nez koupil twitter..takze tihle lidi, mezi ktery se radim treba ja..uz od toho roku 2017, coz je pet let predtim nez kopil twitter. PET LET..vnimas me furt jo? Elonovy tweety berou s velkou rezervou a spis jako zabavu nez ze by sileli z kazdyho jeho tweetu..je to proste jen entertainment..Coz byl i treba ten DOGE pump v roce 2021, coz bylo predtim nez koupil twitter..PREDTIM..vnimas me furt jo? :)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    AVATAR: ja jsem nekde psal ze si twitter koupil pro radost?
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    KOUDY:

    Důvod, proč je tam tolik botů, je ten, že interface Twitteru je pro boty jako stvořený. Já postnu nějaký naprosto nepodstatný tvít a sekundu poté na něm mám LAJK od nějakého úplně nového účtu, který spamuje onlyfans. Což znamená, že někde na Twitteru je k dispozici funkce nebo jejich kombinace "Dej mi odkaz na úplně nejnovější tweet, který byl zveřejněn ať už kýmkoliv, a dej na něj lajk z mého účtu".

    Existence téhle funkce je naprosto kontraproduktivní ke konceptu "sociální sítě", protože tam o žádnou společnost nejde -- zato je to ale super pro spam boty.

    Ještě bych pochopil, kdyby funkce "Dej mi nejaktuálnější tvít" byla dostupná za těžké peníze pro účely například archivace nebo žurnalistiky nebo nějakého výzkumu, ale proč proboha může každý spammer takhle snadno lajkovat, retvítovat, quote-tvítovat a já nevím co všechno s každým novým tvítem, aniž by musel projít nějakou verifikací?

    KOUDY
    KOUDY --- ---
    AVATAR: Ja to jen fact checkuju ze to rozhodnuti koupit Twitter nebyl nejakej impulz bez premysleni, ale dlouhodoba strategie

    Late January – Musk begins investing in Twitter, according to information filed with the Securities and Exchange Commission in April.

    March 14 – Musk's stake in Twitter reaches 9.2%, making him the largest shareholder in the company, according to a securities filing.

    April 4 – In a securities filing, Musk discloses his stake in Twitter. Based on the price of Twitter shares at close of the previous trading day, his stake was worth $2.89 billion. Twitter shares rise more than 27% on the announcement.

    April 5 – Twitter announces Musk will join the company's board of directors.

    pak z toho chtel vycouvat kvuli vetsimu poctu fake accounts, ale spocital si, ze dlouhodobej vliv kterej mu ta socialni sit da a hlavne ze ho nebude moct nikdo vypnout (jako vypli Trumpa) za tu cenu i tak stoji, takze to vzal..a jak se ted ukazuje..byl to dobrej deal.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    PATISLAV: jj, ten politcko-korupcni efekt (podpořím Trumpa a dostanu od něj státní zakazky) dává mnohem víc než jakýkoliv zisk z provozu Twitteru, i kdyby ho udělal ziskový.

    teda, ztratil Twitter víc hodnoty než teď Elon dostane od Trumpa na státních zakázkách? ( resp než jaký z nich bude zisk / nárůst hodnoty Elonovych firem - i když teda jen současný pokles Tesly přesunem brandu někam k Thor Steinar to zas táhne dolů )

    resp jaky je vývoj Elon net worth? stejně asi zbohatne během doby co bude mít politický vliv, stejně jako Babiš..

    takže to, že geniálně vyhodil a pak zase nabral lidi z Twitteru je tím pádem - úplně jedno. :)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    TRANCEWARP: Nefixnul no. Nicmene botu je daleko vic i na fcb nez pred peti lety. To je zas otazka jestli to svadet na Elona, nebo jestli za to proste muze nejaky deepfake/ai apod rozsireni. Furt je to nicmene o tom ze ty platformy jsou zdarma. Muzes tam blokovat koho chces, pripadne na nich vybec nebejt pokud se ti to nelibi. Koho sere twitter..muze jit na threads nebo bluesky apod zejo. Instac ma tusim uz nejakou alternativu od tiktoku a bluesky taky neco fotkoveho spousti.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Currently, X has 2,840 employees, which marks a nearly 20% increase compared to last year, though it’s still down by 63.6% from the numbers before the mass layoffs. About 80% of the workforce was let go, which sparked concerns, particularly about the effects on women and older employees.

    Despite these challenges, X continues to perform strongly in the tech industry, with employees earning an average annual salary of $122,000, along with an additional $16,000 in bonuses.

    Since Elon Musk took over Twitter and rebranded it as X in late 2022, the company has undergone significant changes, especially within its workforce.

    This report offers a detailed look at X’s current employee numbers, salaries, the impact of the layoffs, and more.

    https://www.demandsage.com/twitter-employees/
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Elon Musk Said Laying Off 80% of Twitter Staff Was 'Painful' - Business Insider
    https://www.businessinsider.com/elon-musk-laying-off-twitter-was-painful-bbc-spaces-interview-2023-4
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    SADY: Musk's acquisition, valued at $44 billion, led to a series of drastic measures to restructure the company, starting in November 2022. This included laying off more than 6,000 Twitter employees—a reduction of nearly 80% of Twitter's workforce.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    KARADUM: Tak tu snad vidi kazdej ne? Me prijde ze jsme tu jak v simulaci. Ja rikam ze Elon je skvelej manazer, vizionar, ma supr firmy, ale zaroven je to taky clovek kterej zmagoril v poslednich letech..nejspis z drog..a ze kdyz se clovek podiva na jeho videa treba jeste 5-7 let zpatky, tak byl naprosto normalni a plnej idealu a vizi. Ted utoci na ministry jinejch statu apod..Je smutny to sledovat a vidi to predpokladam kazdej ne? :)..U me to ale nic nemeni na to ze jsou ty firmy ktery vede furt dobry a delaj dobry inovativni produkty. Dokazu tyhle dve veci proste oddelit. Stejne jako je Vavra dobrej vyvojar a KCD2 je supr, ale zaroven je to v dost nazorech kreten, nebo ze Kevin Spacey je naprosto brilantni herec, ale zaroven je to nechutny prase znasilnujici jiny chlapky.

    obecne je ale za me DOGE rozhodne dobra idea a kdyz se ji ujme schopnej tym kterej bude mit pravomoci ke stourani a zverejnovani, ale ne k tomu aby neco menil nebo nekoho vyhazoval..tak to bude ok.

    SADY: Zdani to neni. Podivej se ze twitter funguje i dva roky pote co vyhodil 80% lidi. Zefektivnily se procesy. Lidi prestali bejt lini doma na houmiku a firma v pohode jede dal.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam