• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DADOSHEKKSVAŘOVÁNÍ - praxe, rady, tipy, práce, doporučení a vše okolo !
    Přečti si nástěnku...
    rozbalit záhlaví
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    ADAM_SKIN: Bezpecneji nevim, definoval bych se jako "extremne disciplinovany pankac". Tzn. delam veci tak jak nejbezpecneji umim, studuju si co je bezpecne a co ne, nasavam to z okoli a hodne dam na zkusenosti (sve i ostatnich).

    Ale takovy ty ruzny BOZP, PO, testy a skoleni a smernice a instruktazni videa me nikdy moc nebraly a asi tim trochu i pohrdam.

    Co se tyka svareni a montazi ocelovek, tak tam mi to dalo opravdu hodne, naucil jsem se hafo veci od borcu z praxe (z realneho prumysloveho prostredi), na ktere bych sam asi nikdy neprisel. A co mi to dalo nejvic, tak kontakty. Par lidi co jsem tam potkal tak pro me ve finale zacalo delat. Kdyz neco neumim necham si to vyrobit. Kdyz neco nemam v baraku vedle me k tomu pustej (viz CNC laser, laserova svarecka, prumyslovej tryskač, komaxit a pec, dvousložkový strikani se susarnou...).
    ADAM_SKIN
    ADAM_SKIN --- ---
    BOB_GALLOWS: za dodelani vyucaku respekt!
    a ted: mas pocit, ze ted kdyz mas list, svaris bezpecneji? ze to ma realnej smysl pozadovat pro ziskani zivnosti?
    OGMIOS
    OGMIOS --- ---
    BOB_GALLOWS: dekuju za peknou odpoved. prave tady u toho je tolik pozadavku ze se v tom blbe orientuje. svarecaky mi jsou jasny, ale to okolo?
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---