Vedle se to neujalo, zkusím pro radu sem.
Mám dilema. Zadní díl nad kolem Ducata, nahrazuji novým plechem který končí asi 15cm nad nadkolím. Za tím je spousta pěny. Tu jsem vybral co jsem mohl tak cca 3-5cm s okolí budoucího svaru a dodám montážní dírou až po dovaření.
Ale řeším jestli svařovat na tupo, kde se bojím že mi ta pěna zatím chytne. A nebo vytvořit falcovacíma kleštěma :
https://www.mojedilna.cz/karosarske-falcovaci-a-derovaci-kleste-quatros-qs14814/?gad_source=1falc na sesazení a pěna by více byla krytá. Očekávám, že jediná ale zásadní nevýhoda je menší odolnost proti korozi, že ano? Tyhle kleště vídám u každého klempíře, ale nikdy jsem neviděl to nikoho používat.
Případně řeším pokud to sesazení, tak kterým směrem ho udělat. Proti dešti by se slušelo udělat přesah horního plechu, proti případné kondenzaci uvnitř (kterou nemohu nikdy vyloučit) by to mělo smysl udělat opačně.
Další problém, který řeším je, jak si to vypodložit abych je udržel u sebe, když se z druhé strany nedostanu. U tak velké plochy je to problém.
Pokud by někdo věděl čím zatřít /zastříkat tu pěnu abych omezil vznícení budu vděčný.