• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!

    OLDGEN HERE!
    NEXTGEN HERE!
    Snažte se vypichovat hry po roce 1995, pokud si nejste jisti, dobrým vodítkem je vyžadovaný operační systém - věci pro MS-DOS patří spíše do Oldgenu, věci pro Win95-WinXP (5-6 generace konzolí) patří spíše sem a věci pro Windows 7 (7+ generace konzolí) patří do Nextgenu.
    rozbalit záhlaví
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DEEFHA: same story :)

    ja poprvy videl unreal u znamyho na sli voodoo2 na obrovskym monitoru (typek mel fakt v ty dobe hodne penez, takze mel kompa na tu dobu z prvni ligy) a kdyz sem videl co to dela na monitoru, tak mi padla normalne brada dolu :) netrvalo dlouho a kupoval sem stejny zelezo :)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DRAGON: Quake podepisuju, to je moje srdcovka doteď. A kvůli Unrealu jsem si pořídil první 3Dfx kartu :⁠-⁠)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KLEINZACH: nahrad ty intra nulovym souborem a mas to :)

    jinak kdyz se tu mluvi o atmo, tak priznavam bez muceni, ta mi nikdy moc u Dooma3 neprisla kulervouci a Doom 1 a 2 byl zase o necem uplne jinym (novej druh zabavy, neustaly sitovani pocitacu s kamosema, atd), trojka mi prisla takova jako ze kvazi horror, ale po chvilce se tam nic moc zajimavyho nedelo, furt stejny, level design taky vlastne hrozne podobnej level by level, zadny velky lekacky.. Ja sem si spis ujizdel na Quake 1. V ty dobe sem poridil zrovna novej skvelej velkej monitor, velky sluchatka, potemnela mistnost, v usich originalni soundtrack Nine Inch Nails a jedem.. temny katakomby, spousta divnejch nepratel, bozskej level design, no proste bylo to paradni, dodnes s laskou vzpominam ;]

    A dalsi co za me melo naprosto bozi atmo v zanru 3D Shooter, tak to byl Unreal, to byla proste skvela scifarna ;]
    KULA
    KULA --- ---
    DEEFHA: spíš jak se dělala věda z té baterky, ducktape mode apod. Mě přišlo, že to nikdy nemusíš nijak extra řešit.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    KULA: Jako že je jakýkoliv Doom jen "tupý shooter" atd., to mě na tom vždycky spíš bavilo, než štvalo :-D
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Něco to do sebe mělo, ale stejně to bylo otravný a byl jsem rád za mod, kterej tu baterku ke kvéru páskou přilepil. Pamatuju dokonce dodneška na nějakej ten pořad v český telce (Game Page? mohlo to už existovat?), kde to řešili a normálně tam tehdy přiznali, že oni si ten mod nainstalovali taky, protože by to člověk v tý situaci logicky udělal.
    KULA
    KULA --- ---
    Mě fascinuje, že se tohle pitvá i po 20 letech. Pro mě to už tehdá byl D3 jen tupý shooter na proběhnutí za pár hodin. (v 800x600 a Medium) Umřít se tam skoro nedá, nábojů hromady. Věci jako Painkiller mi přišli zábavnější i přes to, že to mělo hratelnost z arkád.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TOOMIX: Přesně! A jsi z toho posranej až za ušima a děsíš se, kdy se to stane znovu. Paráda, ne? :⁠-⁠D
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DEEFHA: no právě. Jdeš s baterkou, hele Imp, přehodíš na brokovnici, tma jak v prdeli a tak to pálíš naslepo
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TOOMIX: No, jenže ta nutnost přehazování právě tvoří dost velkou část atmosféry... Sice mě to vlastně strašně stalo :-), ale dohrál jsem to a jsem na sebe hrdej. A tu BFG verzi bych teď už nehrál.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    KLEINZACH: v BFG je možné mít ke zbrani rozsvícenou baterku, ve standardní verzi se chová jako zbraň a musíš to furt přehazovat, což je blbý, když na tebe vyskočí Imp
    L4MA
    L4MA --- ---
    KLEINZACH: dej si nejaky side to side compariosn video, a hned budes mit jasno. ta BFG je hrozne svetla, hodne tim trpi puvodni atmosfera.
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    prosimvas, nevim co z tech dvou hrat: doom3 nebo doom3 bfg edition?

    na bfg se mi libi ze umi 60hz, coz je v ty predtim problem, v bfg zase nejdou preskakovat intra (a cutsceny? uz si nevzpominam, neco takoveho me stvalo).. jsou tam nejake jine zasadni rozdily?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    LAZARIUS: Aaaah, mne se na chvilku zastavilo srdce, ok! :)
    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    DAVESADE: to bylo na Silent Hill. UU 3 je Arx Fatalis :)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    LAZARIUS: Prosimte, ty fakt referujes k nejake Ultime Underworld 3???

    No nic, sosam tuhle PSX verzi a narvu to do PSIO!
    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    TOM_HOST: podle mě i jednička stojí za to. Herně o moc zastaralejší za 2,3 není a psx grafika jí podle mě dává ještě zlověstnější nádech.
    Za mě 1-3 fakt super. Pokud vybrat jen jednu hru ze série tak rozhodně 2. Nic podobného jsem nikdy nehrál. Jen dvojka není tolik hororová.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DAVESADE: ještě tam asi budou nějak zakomponovávat integraci myši

    Ultima Underworld Playstation PSX PSOne English Patch
    https://www.youtube.com/watch?v=XuXlTk50Amk


    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    TOOMIX: Hezky pekne! O existenci psx verze jsem nemel tuseni!
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    PS1 verze Ultima Underworld, ktera ma graficka vylepseni a vysla pouze v Japonsku dostala 27 let od vydani anglicky preklad

    Romhacking.net - Translations - Ultima Underworld
    https://www.romhacking.net/translations/7062/

    https://x.com/VinciusMedeiro6/status/1706669227611247074?s=20

    THIS IS NOT A DRILL: The Japanese Playstation 1 version of Ultima Underworld has finally received an english translation patch
    DO_IT
    DO_IT --- ---
    TOM_HOST: kdyztak na gta vice city byl i mod, ktery tam pridaval mise z vice city stories

    a zavidim dvojku, jeji finale povazuju za svuj jeden z nejsilnejsich hernich zazitku
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam