DRAGON: Já tehdy online (dokud byl doma modem) nehrál, takže jsem nechápal popularitu Quaka 3 protože UT měl mnohem lepší boty. A ve škole byly tak starý počítače, že jsme na nich přes LAN hráli akorát Dooma, takže tam jsem se k tomu taky nedostal. Tahle shoda okolností způsobila, že mi Q3 dodneška nic moc neříká, i po zavedení pevnýho internetu jsem hrál spíš UT a baví mě dodneška.
Ale Unreal jsem si celkem nedávno celej poprvý projel, a jakkoliv vizuály a hudba jsou pořád skvělý, hratelnost single player kampaně mě dost rychle omrzela. Dát nepřátelům chování AI botů je na jednu stranu revoluční nápad, na druhou stranu ty souboje byly jednoduše otravný protože trvaly moc dlouho. Furt to samý dokola a herní doba nafouknutá tím, že každý nepřítel má hromadu zdraví, protože tehdejší PC nestíhaly zobrazit víc nepřátel naráz, tak jich muselo být málo, ale nesměli chcípnout hned. To je asi jediná výjimka o které vím, kdy mi přijde že legendární stará hra pořád vypadá a zní celkem dobře, ale místo grafiky zestárla hratelností.