• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLISilniční cyklistika - "špatným dnem šetříte síly"
    ONASYS
    ONASYS --- ---
    https://lubos-myelom9.webnode.cz/ Smutny, poslete mu korunu, za ten k nicemu unik na Roubaix
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    Ganna!
    Filippo Ganna Is UNSTOPPABLE
    https://www.youtube.com/watch?v=0tNElTCAOwo
    JAZ
    JAZ --- ---
    PAN_SPRCHA: myslel jsem nejzkušenější v kontextu toho sprinterského dojezdu.
    KEIKIN: to máš pravdu, ale zase všichni víme, hlavně z loňska, že ty začátky sezony bývají průserový, protože lidi nejsou rozježděný a každý se chce předvést, takže by se těm průserům nemělo zbytečně chodit naproti
    KEIKIN
    KEIKIN --- ---
    JAZ: pro sportovního ředitele musí být zdraví jezdců přednější než prchavá naděje na místečko na bedně. Uzpůsobit taktiku dojezdu s technickými pasážemi - to jsem měl na mysli.
    Chápu tvoji rozhořčenost technickými dojezdy (de o zdraví), ale on takový dojezd po dálnici do cíle, to taky není extra žádný adrenalin pro diváka u telky.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    ale jinak jak se nejede austrálie a argentina tak má ten závod obsazení jak WT.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    JAZ: EBH nejzkušenější? tam byli v poli Gilbert,Terpstra,Nibali,Mollema atd.....on EBH není tak starý, je pořád o pět let mladší než Gilbert.
    JAZ
    JAZ --- ---
    KEIKIN: už vidím sportovního ředitele jak říká svýmu spurterovi, aby 250 metrů před cílem nejel naplno :) Ten komu to tam podstřelilo byl EBH, nejzkušenější frajer v poli.
    KEIKIN
    KEIKIN --- ---
    JAZ: ta pravá strana kruháče byla výhodnější, vlevo je větší radius.
    KEIKIN
    KEIKIN --- ---
    JAZ: ten první crash - "pošmykol sa". a ten závěr...no o tom že tam kruháč je , věděli všichni dopředu. Ano je to nepříjemné, ale s tím musíš počítat a nejet plnou kouli
    JAZ
    JAZ --- ---
    Včerejší etapa toho francouzskýho pouťáku znovu masakr, oni dají do spurtu v půlce cílové rovinky kruháč a pak pár metrů za lajnou zablokujou dvě třetiny šířky silnice fotografové... neuvěřitelný.
    Crash-Marred Sprint Finale | 2021 Etoile de Bessèges
    https://www.youtube.com/watch?v=Q92C6pTBG0c
    KEIKIN
    KEIKIN --- ---
    ad bidony. věřím v selský rozum, že budou zóny, kde můžes bidon vyhodit, jinak bude penaliazce.
    A s tou štanglí, já vám nevím, asi bych zakázal jen na určitých sjezdech nebo pasážích etapy. Každopádně to vyhovuje spíše těm, co mají ty sjezdy najeté a znají co si můžou dovolit. Ale nepenalizoval bych to na mírných sjezdech, kde mohou těžší jezdci více využít aerodynamiku - tu výhodu bych jim nebral.
    VITI
    VITI --- ---
    JONAS3: hmm, ta to v ruce, uzivil by i 63*10 :-)
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    Nebo tohle :)
    Il Lombardia 2015 - Fabulous descent Vincenzo Nibali Civiglio
    https://www.youtube.com/watch?v=iPHnqI13vPk
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    oni ti jezdci budou muset fakt vracet bidony do auta. pokud nejedou v pelotonu. snažím se tomu porozumnět, ale prostě se píše "within peloton".
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    JONAS3: ze cyclingnews: More long term, the UCI plans to have 'better supervision' of team equipment such as disc brakes and bottle cages. An errant bottle that was jarred out of a cage during the 2020 Giro d'Italia caused Geraint Thomas to crash and sustain a fractured pelvis.
    UCI aims to stamp out 'super tuck' descending as part of broad safety measures | Cyclingnews
    https://www.cyclingnews.com/...-to-stamp-out-super-tuck-descending-as-part-of-broad-safety-measures/
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    JAZ: Jo, s tím sjezdem nemám problém. Akorát ta reakční doba. To nesouhlasím ;) Vzpomeň na ty sjezdy, co předvádí Nibali :D A jeho pověstný skok přes tekoucí vodu ze sněhu (myslím) před zatáčkou.
    Ale jo. Pak to dělají i amatéři a nemusí to dopadnou dobře, tohle je v klidu, všichni ať sedí na prdeli stejně.
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    VITI: Tak to se dá, asi budeš muset sedět na sedle. Dobrá, beru. Větší jezdci budou mít možná trochu nevýhodu, protože si myslím, že když se smotali do sjezdového posedu, tak to bylo aerodynamicky +- stejné jako u malých.
    Ale ty bidony? To budou domestici odvážet i prázdné? Moc tomu nerozumím.
    JAZ
    JAZ --- ---
    FORELLI: zajímavý, jsem zvědavý na přesný výklad, jestli to podchytí sezení na trubce celkově, nebo jen ten extrém s hlavou před řídítky. Každopádně asi se s tím dá souhlasit, i když ti profíci mají dokonalý ovládání kola, reakční doba na cokoliv je v téhle pozici ve sjezdech hrozně dlouhá, nedokážeš zabrzdit, zatočit, nadskočit... byla by otázka času, než se stane nějaký průser, tak aspoň tady zareagovala UCI narozdíl od těch bariér včas.

    Před 4 lety jsem na Krušnotonu při tom posledním sjezdu do Teplic přede mnou takhle lehl nějaký Němec. Kromě drhnutí asfaltu bokem dostával solidní rány do zad od sedla a rány do břicha od představce, takže nic moc a mě to vyléčilo, od té doby tohle dělám jen při mírnějších sjezdech, když potřebuu na chvíli změnit polohu a protáhnout stehna :)
    VITI
    VITI --- ---
    JONAS3: nechapu jak to presne budou kontrolovat ... mozna by bylo jednodussi mit povinne na horni trubce napinacky :-)
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    FORELLI: Hmm, zajímavé. Jestli to dobře chápu, tak to bude tak, že si nesmíš sednout na štangli vůbec. No potěš koště.
    A s těmi bidony zmíněný Thomas je pitomost, tam to vyskočilo na příčném prahu z košíku. Chápu motivaci, ale...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam