• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLISilniční cyklistika - "špatným dnem šetříte síly"
    Klub zaměřený na silniční cyklistiku a vše kolem ní. Novinky, závody, švihy, postřehy. GIRO Velogames


    VELOGAMES NYX LEAGUE: 15465707

    http://www.velogames.com/




    Weby věnující se silniční cyklistice:
    Roadcycling.cz
    Supercycling.cz
    www.steephill.tv
    www.cyclingnews.com

    Výsledky:
    Procyclingstats.com

    Streamy:
    cyclinghub.tv/livestream
    sportlemon.tv

    Velogames - Nyx Cyklo liga
    http://www.velogames.com/

    rozbalit záhlaví
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    BELO: ja si platim eurosport premium/CGN a je to presne to, co jsem dycky chtel. videl jsem uplne vsechno, vcetne CX a zenskych. ted uz jen cekam jestli vytasi i tu UCI gravel series. nejlepsi je, ze vetsina ETAP je tam live uz od zacatku prenosu, ne az kdyz na eurosportu bude slot. a vsechny GT jsou tam cely live i ze zaznamu. a da se na to cumet i v mobilu nekde ve vlaku.
    BELO
    BELO --- ---
    Kde koukáte na záznamy závodů? Preferoval bych sestřihy tak max do hodiny. GCN, Eurosport? Máte někdo přehled jaké licence má na letošek ČT?
    VITI
    VITI --- ---
    MAESTRO_007: hele ja vazim jako dva Pogacarove, takze 300g mne nevytrhne :-) Ale k diskum sem se musel taky propracoval. Pouzivam cca 3 roky CAADX cyklokrosku jako dvoku a silene sem si na disky a tlustsi kola zvyk.
    SALO
    SALO --- ---
    to je ako tie anekdoty o Anquetilovi z Krabbeho knihy:

      “Jacques Anquetil, five-time winner of the Tour de France, used to take his water bottle out
    of its holder before every climb and stick it in the back pocket of his jersey. Ab Geldermans,
    his Dutch lieutenant, watched him do that for years, until finally he couldn't stand it any more
    and asked him why. And Anquetil explained.
      A rider, said Anquetil, is made up of two parts, a person and a bike. The bike, of course,
    is the instrument the person uses to go faster, but its weight also slows him down. That really
    counts when the going gets tough, and in climbing the thing is to make sure the bike is as light
    as possible. A good way to do that is: take the bidon out of its holder.
      So, at the start of every climb, Anquetil moved his water bottle from its holder to his back pocket.
    Clear enough.

      Lebusque is from Normandy, just like Anquetil. He claims to have raced with him twenty-five
    years ago. And to have come in before him on occasion.
      I usually come in before Lebusque.
      Lebusque is really only a body. In fact, he's not a good racer. People are made up of two parts:
    a mind and a body. Of the two, the mind, of course, is the rider. That this mind has recourse to two
    instruments, a body and a bicycle-both of which have to be as light as possible-doesn't really matter.
    What Anquetil needed was faith. And nothing is better for a firm and solid faith than being in the wrong.
      Jean Graczyk used to cut a potato down the middle every evening and lie down with the two halves
    on his eyelids. Gabriel Poulain pounded his spokes flat. The Pelissier brothers only trained with the wind
    at their backs (it sometimes took years for them to get back home). Boutonnet uses a twelve. Coppi
    had himself carried up the steps of his hotel after every stage of the Tour. Riviere filled his tires with
    helium. Poulain's wheels collapsed beneath him.
      If they'd forbidden Anquetil to put his bidon in his back pocket, he would never have won the Tour
    de France.”
    SALO
    SALO --- ---
    MAESTRO_007: to je ale pekna blbost, pretoze rotacna vaha bude na kotucovych nizsia.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    VITI: :-)

    300 gramu rozdílu. Pogačar dává v horách přednost ráfkovým brzdám | RoadCycling.cz - silniční cyklistika na webu
    https://www.roadcycling.cz/clanek/300-gramu-rozdilu-pogacar-dava-v-horach-prednost-rafkovym-brzdam
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PAN_SPRCHA: WvA byl větší favorit, ale Pedersen ho 2x porazil ve spurtu na ParisNice .)
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    PAN_SPRCHA: no vahou bych se tu moc neohanel pri sprintovani. takovej https://www.procyclingstats.com/rider/oscar-freire by byl podle tehle teorie vrchar a zadny 3x mistr sveta co porazel bezne Zabely nebo Booneny pri hromadnych dojezdech.

    Pedersen je podle me univerzal co ma minimalne z celeho Treku nejlepsi sprint a pri dobre konstelaci je schopny porazit kohokoliv.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    D1RABBIT: však jo, ale teda že by kvůli němu trek ovládal etapu a stahoval náskoky zvlášť když tam pořád jel WVA, který byl do finiše větší favorit......
    Zrovna Trek který v časovce měl nejlepšího......ehm právě toho Pedersena.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    SUMAC: však to MS vyhrál z úniku jako typický spurter že.......
    Pedersen je typ co Gilbert nebo VanAvermaet.
    Má 180 a 69kilo. Spurteři mají na tuhle výšku o +-8 kilo víc.

    Jacobsen má 180 a 78kg, i Sagan má o devět kilo víc než Pedersen. (Má jen o dva cm víc)

    Takový Kittel měl jeden čas 90kg(pravda na 188cm)

    Pedersen není žádný spurter na kterýho by jel tým do rovinatýho finiše, nikdy nebyl.
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    Pedersen je určitě sprinter. Akorát toho moc od ty doby co byl mistr světa nevyhrál.. včera to Trek totálně projel.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    KEIKIN: žádnej provar jsem neviděl. Jacobsen nedojel, Bennett nebyl v pelotonu, Philipsen už nejede. Jumbo jede na zlutaka pro Rogliče.

    Jako kterej tým by to tak vehementně stahoval když tam nikdo neměl už čistýho spurtera do finiše? Ten spurt pelotonu vyhrál Pedersen což není zrovna čistý spurter
    KEIKIN
    KEIKIN --- ---
    Dneska jak na Paris - Nice nechali vyhrát toho Frantika, to byl slušný provar sprinterských týmů. JAko nespočítat si, že cíl se blíží - to je začátečnická chyba - vysílačky, sportovní ředitelé v autě s časomírou, týmový pěšáci podél trati...a stejně jim ujede jak malým klukům.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    SUMAC: Je to smazaný. :(
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    budoucnost silnicni cyklistiky Remco, Pogi and Vingegaard v uniku ve trojici, vsichni prejeli zatacku a peloton jim ujel tim, ze jel spravnym smerem :)

    https://twitter.com/OutOfCycling/status/1502311111479205891
    KAMZA
    KAMZA --- ---
    BURKHAR: Taky jsem dost slyšel ze červený campy jsou nejlepší, ale ty nedám do těch hangárů. I když vlastě můžu koupit i ty hangary co ?
    JAZ
    JAZ --- ---
    KAMZA: v ČR originály sice neseženeš, ale v zahraničních shopech je mají skladem, takže bych rozhodně nehledal alternativu a objednal je, tyhle klasický modrý špalky od Reynolds jsou dokonalý - https://www.probikekit.co.uk/bicycle-brakes-and-pads/reynolds-cryo-blue-power-pads-2-wheels/11099052.html
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    BEEBLEBROX: Tu Campy jsou prý super.
    BEEBLEBROX
    BEEBLEBROX --- ---
    KAMZA: Já používám tebou zmiňované Swiss stopy a životnost se skutečně pohybuje mezi 400-600km, což není úplně moc. Mám tip na špalky od Campagnola, kde je životnost 2000km+ a zároveň se s nimi dá sjíždět kopec na mokru, ale osobní zkušenost nemám.
    HELLISH
    HELLISH --- ---
    Jumbo Visma dnes opět komplet top3, to je slušná komedie:)
    KAMZA
    KAMZA --- ---
    Ahoj,
    řeším takovou věc. Mám silničku na karbonových kolech Reynolds a ráfkové brzdy 105. Původní se nedají v CR sehnat. Tak jsem vyzkoušel Swissstop Race Pro Black Prince, který teda šly do háje ještě dřív. Jakou máte otestovanou kombinaci Shimano brzdy + karbonový ráfky?
    Díky
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam