• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLISilniční cyklistika - "špatným dnem šetříte síly"
    Klub zaměřený na silniční cyklistiku a vše kolem ní. Novinky, závody, švihy, postřehy. GIRO Velogames


    VELOGAMES NYX LEAGUE: 15465707

    http://www.velogames.com/




    Weby věnující se silniční cyklistice:
    Roadcycling.cz
    Supercycling.cz
    www.steephill.tv
    www.cyclingnews.com

    Výsledky:
    Procyclingstats.com

    Streamy:
    cyclinghub.tv/livestream
    sportlemon.tv

    Velogames - Nyx Cyklo liga
    http://www.velogames.com/

    rozbalit záhlaví
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    MAESTRO_007: Tak nějak podobně to mám. Ještě do toho připočítám funkčnost, co požaduji, peníze, a pak váhu.
    Ale když jsem kupoval Émondu (má pře 8 kg s kotouči), tak jsem se divil, jak je těžká proti SuperSix, co jsem měl. A někde, a nevím kde, jsem dohledal nějaké srovnání hmotností rámů, kde mi bylo vysvětleno - a teď se mi nechce to přesně hledat a řešit čísla, že cca kilo (nebo míň, nevím), se vrátí v tuhosti po 30 km. Takže tak. A navíc nejsem žádná horská blecha a do kopce "nevyjedu", ani kdybych lítal na kole na limitu UCI ;) A na spurt a roviny je mi to tak nějak buřt.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    JONAS3: 219.3g je docela dost, to se vyplatí .)) Když je někdo ochotný za tu nižší váhu zaplatit ty prachy tak proč ne, na lehčím kole se jede líp ikdyz máš 100kg :-)

    Ale chápu to, nejsem gramař a limit je jezdec, ne kolo. ale silnicku mám cca 7,2kg a pokud na to něco budu kupovat tak při výběru váhu porovnám a koupím si tu lehčí vec, pokud nebude do x tisíc dražší kvůli pár gramům.
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    A navíc se dnes už tolik na gramy nehraje.
    Zvlášť u hobby to moc nepobírám, večer slupneš pytel brambůrků, polkneš 4 škopky a ráno řešíš díly, na kterých ušetříš 219,3 g.
    JAZ
    JAZ --- ---
    HUGH_BOYLAN: mas nejaky priklad realneho kola s hlinikovym ramem pod 7 kilo? To snad nevyjde ani kdybys na nej dal lightweighty a dura ace.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    HUGH_BOYLAN: karbon není jenom o hmotnosti, ale hlavně o lepsich jízdních vlastnostech. Pohodlí, pevnost, pružnost, tuhost. Dobře upleteny rám to vše zkombinuje. Narozdíl od hliníku.
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    LARS_GUNNER: Karbon je dražší, hliník podle mě na hobby ježdění bohatě stačí. Klidně se dá dostat hmotnost kompletu pod 7 kg.
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    MATISK0: Má formu, proč ne?
    MATISK0
    MATISK0 --- ---
    Tak on ten Hirt jede i Dauphine
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    D1RABBIT: Tak jestli chces jezdit na kole jako Peto Sagan , tak nejsi v kategorii 100+ , ale minimalne 300+ ...
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    ARXIE: Ty Challenge neznam, treba sou skvely. Ale co jsem koukal , tak ty Panaracery jsou v 35mm o nakejch 70g lehci. Samozrejme to muze byt na ukor odolnosti, ale defektama temer netrpim a obcas s tim zajedu i mimo silnici (mam TL).
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SMOKY: ok diky, zajimalo by mne zda nekdo jezdi ty Strada Bianca v tyhle verzi, lakaly me zezacatku nejvic, ale docela jsi me ted nahlodal ;)
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    ARXIE: Jo, mam to presne na gravelu na silnicni vyjizdky, takle nemam problem se drzet v baliku se silnicarema
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SMOKY: diky... to je totiz tak kdyz svihas s lidma co maji silnicky, pak je potreba bud hodne zhubnout nebo si vypomoci alespon takhle ;p
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    ARXIE: Mam Panaracery v 38, odvaluje to slusne, ale nemam srovnani s tema ostatnima.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    hola, tip na best-rolling gravel plaste pro ceskou silnici? 700/35-40

    moje soukromy tipy
    Panaracer Gravelking Slick TLC 622x35mm
    WTB EXPOSURE 700X36C TCS - BLACK/BROWN
    Challenge Strada Bianca TLR PRO 700x36 black/tan kevlar
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ONDRAT: dospělá je taková kde na to nemusíš x let sáhnout a budeš využívat potenciál moderních věcí.. takže kotouče, Ultegra, pořádné karbonové kola a kvalitní karbonovy rám. Takže jsi na 100k minimálně :-)

    Tiagra udělá službu taky,.hliníkový rám a kola taky. Jezdit se na tom dá v pohodě. Sám jsem dlouhé roky jezdil na hliníkovém kole se Sora sadou a karbonové výplety. Za 20k na bazaru koupi pěkné kolo. Čím víc peněz tím líp :-)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    VITI: Takovejch co rádi ladí potkávám spoustu, mít hezký kolo je super, už jen pro ten lehkej pocit z jízdy. Takže já to určitě nikomu nechci odepírat. Jenomže jsem si nedávnou sednul na úplně čerstvě oservisovanýcho základního Scott speedstera mojí holky na obyčejný starý tiagře a vlastně jsem si zajezdil taky pěkně.
    VITI
    VITI --- ---
    ONDRAT: jo tak myslel jsem lidi s ambicema a ty co radi ladi.
    Jinak jasny, ja jezdim 'zavody' 30 let a karbony mam tyden, zadnou razantni zmenu nepozoruju ... disky jsou koupil kvuli bezpecnosti a kompatabilite, wattmetr nechci (ale dle okoli jsem vyjimka) ... furt je to stejne pekna cyklistika.
    VITI
    VITI --- ---
    LARS_GUNNER: nevyplati se to v zadnym pripade, musis si to proste udelat pro radost :-)
    Jinak i kola za 50+ jsou uplne cajk, nahodne: https://www.giant-bicycles.com/cz/tcr-advanced-disc-2-pc
    Bude-li te to bavit, tak pristi rok zaplety za 20-30k a limit je jen v tobe.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    VITI: Ok, dobře, to teda na závody nikdo nejezdí bez karbonovejch ráfků? Disky jsou fajn, ale bez nich to nejde? Wattmetr ok, ale stejně mi to přijde trochu nad rámec všechno.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam