• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLISilniční cyklistika - "špatným dnem šetříte síly"
    FORELLI
    FORELLI --- ---
    PLACHOW: já ti řeknu k čemu ho mám já. Gravel mi dává svobodu ve výběru trasy, nemusím se držet furt na silnici a můžu jet kudy chci. Jasně, gravel nikde nevyniká, ale projede takřka vše (záleží na technice jezdce).

    Můžeš namítnout – nahoď si na silničku širší gumy a je to. No, to není úplně řešení, jezdím čtyřicítky a do užších bych fakt nešel. Mám vyzkoušeno a rozdíl mezi 35 a 40 je mimo silnici znát. Čtyřicítky na většinu silniček fakt nedáš (nijak jsem to nehledal). Mám Canyona Graila s "dvouplošníkem" a i to je mimo silnici při vrchním úchopu znát.

    Pro mě je gravel opravdu nejlepší kolo, jaký jsem kdy měl. Jak to mají ostatní je mi jedno, já jezdím na kole fakt už jen pro radost bez rychlostních ambicí.

    Do toho mi právě úplně nezapadá koncept závodění na gravelu, což je můj osobní pohled na věc, ale ať si každej dělá co chce, jestli na tom chce závodit, proč ne.
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    JAZ: tak to Tadej nikdy nebude moct vyhrát :(
    JAZ
    JAZ --- ---
    BATY: pak chybí už jen minimální délka a hustota knírku ;)
    PLACHOW
    PLACHOW --- ---
    JAZ: Říkám to furt, teda spíše neustále se táži "k čemu, mimo marketingu jsou gravely?" Zodpovězeno v odkazu...
    FORELLI
    FORELLI --- ---
    MAESTRO_007: naprostej souhlas
    BATY
    BATY --- ---
    JAZ: Musí se udělat nějaký striktní pravidla, délky, úhly rámu, gumy 42+ atd. Jinak to nejde!!!1
    Brašnička na rámové trubce, self supported...
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    MAESTRO_007: jo je to jako nutit a chtit po nejaky Skode Superb Combi, coz je uzasny universalni auto pro celou rodinu na cestovani kolem Evropy, aby s nim nekdo zavodil pul dne na Le Mans a pak sjel do terenu a dojel zbytek na tratich Pariz Dakar. udelat se to da ale nebude to moc bavit ani zavodniky ani divaky, krom samozrejme vyhledu na scenerii kolem trati a popularizace kombiku pro vresejnost.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    gravel je oproti silničce moc pomalý a oproti horáku zas v terénu špatně ovladatelný. Celkově na závodění nesmysl .)

    Je to, ale super kolo univerzální a závody se jezdí na všem na čem se jezdit dá. Pro popularizaci cyklistiky dobrá věc.

    Pěkné to řekl H. Fojtik na MČR gravel. Podle mě se má na gravelu hlavně jezdit a ne závodit.
    JAZ
    JAZ --- ---
    SUMAC: jeste bych k tomu mokrejsimu pocasi doplnil par schodu a umelych prekazek, a kruh se nam hezky uzavre :)
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    JAZ: jo u zen to bylo to same, druha v sobotu dojela na silnicnim endurance kole s plastema co pouzivam na zimu. na toto jezdeni po stezkach a asfaltu kolem mest a za pekneho pocasi i na nejvyssi urovni silnicka a trochu sirci plaste uplne staci. Gravel se vyplati asi do horskych stezek a kdyz je o dost horsi pocasi. uvidime s cim prijde UCI za rok. Mohli by to soupnpout nekam do Rakouska do Alp a posunout to do mokrejsiho pocasi.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    D1RABBIT: si holt koupí větší skříň ať se jí tam ty duhový dresy vejdou jo.....

    Každopádně jde do Ineosu, tak ty duhy bude mít obrandovaný
    VITI
    VITI --- ---
    JAZ: stejne jako ted na Tour de Brdy :-) ... az se pojede terenem, tak daji kluci jiny kola.
    JAZ
    JAZ --- ---
    Gravel marketéry čeká těžká zima, stupně vítězů MS výhradně čistokrevné silničky na Dura Ace, s jediným rozdílem v trochu širších pláštích :) https://www.bikeradar.com/features/pro-bike/gianni-vermeersch-canyon-ultimate-cfr-2022-gravel-world-championships/
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    DUKED: stejně to má zvláštní výsledky...... že zrovna paradoxně Mattieho domestik ujede právě jemu.
    JONAS3
    JONAS3 --- ---
    RICK: Čoveče takhle to nejde :D Sosenku máš kde... Ono teda se v tom vyznat, jak se to různě rušilo po změnách pravidel!
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    Neuvěřitelné! A samozřejmě definující.
    RICK
    RICK --- ---
    Anquetil/1967/ - 47,493 km
    Merckx/1972/ - 49,431 km
    Moser/1984/ - 51,151 km
    Boardman/1996/ - 56,375 km (jeho pozice na kole byla zakázána a rekord přehodnocen)
    Wiggins/2015/ - 54,526 km
    Campenaerts/2019/ - 55,089 km
    Bingham/2022/ - 55,548 km

    ATOMIKS:
    ATOMIKS
    ATOMIKS --- ---
    56,792 km
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    Obree a Boardman se divaj a ukapne jim asi slza protoze tohle je jizda stoleti!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam