• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FORELLISilniční cyklistika - "špatným dnem šetříte síly"
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    JAZ: to bych nepoznal, tolik tomu nerozumím, mě by si líbilo na stěně místom obrazu :D
    JAZ
    JAZ --- ---
    COCOBRYCE: plus ta geometrie není vůbec vhodná pro jízdu ve stoje, kdy potřebuješ to kolo lehce házet ze strany na stranu. Tyhle aero obludy jsou dobrý jen pro marketing, když na sebe chce značka upozornit, ale v reálu ti každý profík řekne, že by nejraději měl jen jedno kolo co umí bez kompromisů všechno, jako třeba nový Tarmac, Supersix, Dogma nebo V4Rs, na kterém jezdil loni Pogi celou sezonu.
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    JAZ: do hor je to moc težký
    JAZ
    JAZ --- ---
    COCOBRYCE: na Velonu si trochu zapřeháněli když napsali, že to bude vozit celou příští sezonu. Do hor s tím určitě nevyrazí, ardenské klasicky nebo Lombardie taky ne, takže nakonec to bude jen na rovinaté etapy GT plus možná Flandry a San Remo.
    RICK
    RICK --- ---
    COCOBRYCE: FB Colnago Česká republika
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    RICK: pls zdroj?
    RICK
    RICK --- ---
    COCOBRYCE:
    Zadání týmu bylo jasné: „Chceme pro rovinaté etapy a sprinty nejrychlejší kolo na světě.“ Inženýři Colnaga tak spojili síly ve vývoji s univerzitou Politecnico di Milano a vznikl model Y1Rs.
    Řídítka CC.Y1 tvoří stěžejní prvek aerodynamických inovací modelu Y1Rs. S využitím technologie WYND mají řídítka charakteristický tvar písmene Y inspirovaný letectvím a motoristickým sportem. Jejich design minimalizuje turbulence v přední části a zlepšuje proudění vzduchu. Speciální karbonová konstrukce zvyšuje tuhost o 16 % oproti konkurenci, čímž zajišťuje maximální přenos síly. Sedlovka se přizpůsobuje tvaru zadního kola, což snižuje odpor v klíčové zóně. Její zvětšený úhel zlepšuje pohlcování nárazů, což přispívá k pohodlnější jízdě při dlouhých etapách. Spodní trubka rámu s integrovanými držáky na láhve je optimalizována pro proudění vzduchu a zachování strukturální integrity. Pro dosažení aerodynamické dokonalosti byl ve spolupráci s univerzitami vyvinut přesný CFD (Computational Fluid Dynamics) model. Data z něj pomohla k přesnější simulaci proudění vzduchu. Prototypy byly testovány a upravovány pomocí 3D tisku. Model byl dvakrát přesnější než průmyslové standardy, s průměrnou chybou sníženou z 30 % na 15 %. Y1Rs vyžaduje o 20 wattů méně k udržení rychlosti 50 km/h oproti předcházejícímu modelu Colnago V4Rs. Vylepšené profily přispívají k 19% snížení odporu. Tuhost při sprintu je o 3,5 % vyšší než u V4Rs. Rám váží 965 g, celý set 1 415 g. Konfigurace týmu UAE Team Emirates váží 7,51 kg.
    K dispozici jsou tři barevná provedení: UAE Team Emirates, UAE Team ADQ a Rainbow.
    Rámový set obsahuje: rám, vidlici, řídítka, sedlovku a držáky na láhve.
    Vítej na světě, Colnago Y1Rs!
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    pěkná sumarizace loňské sezóny, jen mim tam chybí pár slov o Mathiasi Vackovi
    Reviewing UCI Men's WorldTour Teams' 2024 seasons
    https://joemorganxc.substack.com/p/reviewing-uci-mens-worldtour-teams?r=4k7wwa&triedRedirect=true
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    YAZZMAN: asi i ta "Ferrari" cena bude pěkná :D
    YAZZMAN
    YAZZMAN --- ---
    COCOBRYCE: Hezké kolo, to nemohu říct...
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    Pogiho nová strojovna
    @veloncc.bsky.social on Bluesky
    https://bsky.app/profile/veloncc.bsky.social/post/3lcuhs4nzvs2k
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SUMAC: jako je to obr risk jak pro něj tak pro tým, ale když to neposerou, ůpostaví tým kolem něj, Tom přestane mít choutky na GT GC, tak by to mohlo fungovat, ale hlavní důvod krom neshod a tlaku z Ineosu bude jeho možnost kombinovat MTB, možná CX a silnici dle sebe
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SUMAC: no tak krom GT byli loni na většině WT klasik Omloop, Flanders, Strade Bianche, Roubaix , E3, Brug de Pane, Gent, A,mstel, Ronde, pak Adriatico, Tour de Swiss, Catalunya....jako na TdF asi nedostanou pozvánku, ale Giro by mohlo klouznout - přeci jen má v tom týmu prsty Žralok z Messiny :)
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    COCOBRYCE: tenhle tým těch top pozvánek moc nedostane, takže ho asi moc neuvidíme... docela sesup že slavy
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    DUKED: dslouho jsem ho neviděl:)))
    Magnus Sheffield kdyby se tak chytnul a Tarling, tím bych to uzavřel, dopadnou jak Movistar, ProConti...
    DUKED
    DUKED --- ---
    COCOBRYCE: To jo, ale sám ty body nevyjezdí asi. Je tam ještě vůbec Arensman?
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    DUKED: TopGanna časovky
    DUKED
    DUKED --- ---
    No, zajímavé, ale asi ne překvapivé, po tom všem.

    Kdo za ten Ineos vůbec bude jezdit tyo? :)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    COCOBRYCE: a na 3 roky
    Things are about to get lit with
    @Q36_5ProCycling
    🔥
    I'm excited to join the team for the next 3 years!
    x.com
    https://x.com/tompidcock/status/1864988701710754040

    Tom Pidcock Joins Q36.5 Pro Cycling Team
    https://www.q36-5procycling.com/tom-pidcock-joins-q36-5-pro-cycling-team/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam