BISCUIT13: docela me prekvapuje, jaky ma tohle zrovna ohlas :) Ale je fakt, ze to auto je moc pekne a zajimave. Druhe takove jsem snad jeste nepotkal, navic hodne udela to barevne provedeni a taky 2-door provedeni s odnimatelnou strechou (pritom ta ma i presto oteviraci okenka a vzadu sterac)..
A ma zajimavy i pribeh, tak to sem zkopiruju primo, co napsal majitel :)
„Někdy kolem roku 1996 přitáhnul můj táta v podstatě náhodou (chtěl jiný vůz, ale sprotředkovatel z cesty zpět volal, že veze jinou nádheru, co v té době v čechách opravdu neměla obdoby, takže se ani neptal, jestli s tím táta bude souhlasit) ze Švýcarska už téměř legendární Toyotu 4Runner r.v.1988 (1st gen.), vyráběnou hlavně pro americký trh v podstatě jako kopie a alternativa Fordu Bronco. Srdcovka je to tedy proto, že jsem v autě doslova vyrostl a už jako malej jsem si představoval, že s ní jednou budu jezdit. Je to v podstatě serfařský auto (haha), jak amerika to vypadá, tak jsem se už tehdá zamiloval... Dlouho sloužila, denně v provozu, v terénu, na cesty, zkrátka všude, od té doby až do této chvíle v podstatě bez žádných velkých komplikací krom klasických běžných věcí spojených s provozem!! Pak už chtěl táta změnu, holka šla do depozitu a určitě min. 8let stála na chatě, nejdříve na blbnutí do lesa, na dřevo (to dalo zabrat), na pivo (to dalo zabrat nám) přes pole..chřadla a chřadla, až nejezdila poslední 2-3roky vůbec. No a já už to jednoho dne nevydržel, po tý době mimo provoz napodruhý škytla, sama se odvezla k doktorovi a už přes rok jí tak trochu trápím v podstatě denním ježděním.. No, spíš jí udržuju v provozu, než našetřim balík na kompletní renovačku, je potřeba udělat karosárna, spodek, potom i interiér a detaily. Vedle toho citovýho pouta se toho držím proto, že se stále jedná o celkem raritku, co moc člověk na silnici u nás nepotká a hlavně je (kromě vyříznutý mlhovky v zadním nárazníku) do ted v totálně originálním stavu vč. původních polepů apod.,, bez jakéhokoliv zásahu. Cesta to bude dlouhá, už ted vidím jak je to složitý co se dílů týče (kdyby měl někdo tipy, rady, kontakty, cokoliv, beru všema deseti), hlavně ty detaily, části interiéru v hnědý barvě (ne tak častý) apod., co vše je potřeba klidně někomu ochotnému popřípadě upřesním ...
To auto mě strašně baví, v létě bych rád sundal střechu a udělal pár potřebných věcí ještě předtím, než jí na dobu odstavím úplně... “