• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TMHElektron: Magic Music mashines!
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    Ajo je to overdrive, sry, ja myslel ze to je distortion...
    Me to totiz zvukove prijde spis distorze nez overdrive, proto ted cumim, ze tam mam fakt OVR :)
    Do prava ji jedu porad...
    VANJA
    VANJA --- ---
    overdrive u A4 zni fakt divne, a i u AR to pouzivam spis jako saturator, nez klasicky znejici zkresleny bici.
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    TMH: nebylo to tim, ze A4 nema amp overdrive?
    TMH
    TMH --- ---
    SMETI: no mě vždycky přišlo že amp overdrive u MKI zabírá až v krajních vysokých hodnotách, ve srovnání s rytmem to bylo vždycky do uší bijící. Řekl bych že to bylo architekturou toho obvodu, ale nevím jestli přecejnom tohle nevyřešili softwarově v pozdějším update u kterýho jsem už nebyl. Také by mě zajímalo srovnání s MKII která teda díky individual outs bude mít mnohem lepší uplatnění a flexibilitu pro HW livesety.
    SMETI
    SMETI --- ---
    TMH: tos mel spis poridit heat k ty a4 :}
    ale digitone ma taky svuj zvuk
    TMH
    TMH --- ---
    SMETI: bohužel jsem jí prodal, přišlo mi že není slyšet v mixu a ted mi chvílemi chybí, ale nahradil jí Digitone.


    GREGOR_PRIDE: napadlo mě že to má co do činění s výrobou, už dříve jsem si všiml že Analog řada má deviace mezi jednotlivými "vrhy", at už samovolně se zapínající pady, random zamrzání či další věci.
    VANJA
    VANJA --- ---
    me to blblo jen ze to proste prestalo komunikovat. Vlastne asi 2x se mi kousnul AR. pravda. Ale pouzivam uz dlouho :)
    obecne nevim proc jim to trva tak dlouho. Já treba čekal na OwerBridge k Digitonu tak dlouho až jsem ho prodal :( a to to vzdy slibujou hned od kraje co to uvedli do provozu. to mi moc fer neprijde, ale to je stara pisnicka.
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    TMH: zajimavy, tyhle exp vubec nemam...
    SMETI
    SMETI --- ---
    TMH: zas ta a4ka ziskala novej rozmer co :D
    TMH
    TMH --- ---
    SMETI: Za celou dobu co se OB Elektron snaží implementovat jsem s tím téměř vždy měl issues, at už náhlé zastavování sekvence uprostřed session, audio buffer errors, modrá smrt, divný USB haluze s kontroléry a další nepříjemnosti. Původně jsem myslel, že jde o WIN issues ale problémy přetrvávali i po přechodu na Mac. Je to velice zvláštní protože spousta mých přátel to provozuje už nějaký čas bez problémů a cítil jsem dlouho méněcenně.
    SMETI
    SMETI --- ---
    TMH: nice presne, je to bozi
    TMH
    TMH --- ---
    SMETI: přidávám se, mě OB s AR mki nikdy skutečně nefungovalo a až ted je na to skutečně spoleh a využívám AR konečně pořádně v produkci. The waiting was more than worth it.
    VEX
    VEX --- ---
    GREGOR_PRIDE: Takhle jsem si to právě představoval, ale nesedělo to s vysvětlením, že "release je dojezd pod úrovní tresholdu" jak se často říká.
    sorry za OT, pojďme jinam
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    VEX: tim padem bacha...
    Pohym attackem, je zaroven pohyb startu releasu...
    **pokud mam nekde rls ok, a hybnu s attackem... O tu zmenenou hodnotu atacku SE POSUNUL i CAS ZACATKU release... a tedy muze byt potreba lehce hybnout i releasem...
    VEX
    VEX --- ---
    GREGOR_PRIDE: chování attack a release mi nikdy úplně nesedělo podle toho jak to zjednodušeně vysvětlovali na internetech, ale většinou jsem to přisuzoval "charakteru" konkrétního kompresoru. Teď už to dává větší smysl.
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    VEX: a takhle si tu zijem :D
    VEX
    VEX --- ---
    GREGOR_PRIDE: damn... to je první člověk, kterej mi nelhal jak funguje attack a release u compressoru! fuckers youtubers si všechno zjednodušují.

    MYTH #1: ATTACK IS THE TIME IT TAKES FOR A COMPRESSOR TO BEGIN COMPRESSING ONCE A SIGNAL CROSSES OVER THE THRESHOLD

    - Attack is the length of time it takes a compressor to apply roughly two-thirds of the targeted amount of gain reduction.

    - the compressor starts applying gain reduction as soon as the signal crosses the threshold. Which means that attack is not a delay before action, nor is it even a measurement of time per se; instead, it is a rate, a measurement of the speed at which the process of gain reduction is occurring.

    Gregory Scott: Demolishing The Myths Of Compression - Attack Magazine
    https://www.attackmagazine.com/features/columns/gregory-scott-demolishing-the-myths-of-compression/
    SMETI
    SMETI --- ---
    GREGOR_PRIDE: hele myslim ze jedna verze pred tou posledni ? nevim z hlavy ted cislo, strasne mi to blblo fakt, vzdycky se to chytlo treba na minutu a pak ztratil signal. Ale taky je mozny, ze se to spravilo po cistym reinstalu woken, buh vi
    GREGOR_PRIDE
    GREGOR_PRIDE --- ---
    SMETI: predtim kdy?
    Me jela krasne i beta, na a4 i ar...

    Jedu na max bandwidth takhle
    4x a4 +efekty z masferu(spolecne se vstupem)
    AR jen master
    A digitone, ten jedinej jede (nejde dat niz) 24 bit, ale zatim jsem uplne nekoukal, jestli je to atejne jako u a4, 4kanaly a efekty v mastru+in... Predpokladam ze jo....



    Btw vyhoda digitonu/digitaktu, kdyz nemas extra midi kontroler na daw, ze si tam muzes vzdycky nejakej namapovat z ty midi casti...


    *** akorat bacha, Ksyz pak na ten midi controler date lfo... Ze tim "prijdete" o ctrlz... Ten signal z ty masiny posila tolik hodnot, ze to "nevratis"...
    SMETI
    SMETI --- ---
    latest verze overbridge funguje krásně s A4mk1, předtím si to fungovalo kdy chtělo a rozpoznalo to zařízení tak 1/10 najs am hepi gut wetr
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam