• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KRUPANIVECO - italská nádhera
    ACCROCHE
    ACCROCHE --- ---
    KRUPAN: Celkem běžná praxe. Řidičák B, dailyna 3,5t a hmotnost soupravy 7-8t
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    osmitunova dailyna :))
    Řidič přetížil malý náklaďák o čtyři tuny, až se autu prohnul rám - iDNES.cz
    http://ostrava.idnes.cz/...hybal-se-ram-dz6-/ostrava-zpravy.aspx?c=A170427_140258_ostrava-zpravy_sme
    TUKI
    TUKI --- ---
    ADIK: sem jednou viděl jak se jen auto převrátilo na bok, a sendwich box, se rospadl na několik kusů a zařízeni a věci se válely rázem po celý louce...preferoval bych vždy vojenskej shelter, nejlepší...
    ADIK
    ADIK --- ---
    TUKI: tak materiál/samotnej sandwich je stejnej, rozdíl je v mezirámu kterej stejně musíš udělat novej pokud to chceš na čtyřkolku a co se týká spojů, tak tam se toho moc "navíc" vymyslet nedá. takže pokud se udělá 3 nebo 4 bod tak není problém použít normální thermobox.
    TUKI
    TUKI --- ---
    ADIK: jasně, ale není sendwich jako sendwich..box od aktion mobile na expediční 4x4, není přeci stejnej sendwich jako sendwich u chladícího, nebo mrazícího boxu sundaného s nějaké 4x2..potažmo profi firmy co dělaj plastovou komerci..
    ADIK
    ADIK --- ---
    TUKI: tak to si asi nerozumime, ja beru thermobox = chladak = sandwich
    TUKI
    TUKI --- ---
    ADIK: ale to je přeci uplně něco jiného, než chladící skříně co si cpou na auta lidi tady.
    RODWY
    RODWY --- ---
    TUKI: klidne po tune nebo se silou(vykonem) motoru
    ADIK
    ADIK --- ---
    "v západní evropě si to na expedičák nikdo nedává" - jak to myslíš? všechny profi firmy z ničeho jiného boxy nedělají...
    TUKI
    TUKI --- ---
    JENDAVB: těžší, ale stabylnější...
    TUKI
    TUKI --- ---
    ADIK: u většiny aut to rozdíl je, u mb, man ,md,steier se to mění kolem 10t. a v čem myslíš že má výhodu thermobox ?? v západní evropě si to na expedičák nikdo nedává...výš proč ??
    RODWY
    RODWY --- ---
    ADIK: zcela urcite jak pise Tuki.)
    ADIK
    ADIK --- ---
    DUKLOTO: za kolik?
    ADIK
    ADIK --- ---
    JENDAVB: jedinou výhodou můžou být na zalesněných cestách ty zkosený rohy, jinak to má samý nevýhody a s termo boxem se to nedá srovnávat. vlastně ještě jedna výhoda - pořizovací cena.:)
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    DUKLOTO: není ta bouda zbytečně těžká ? nebo jaký to má Vejvody oproti termo boxu ?
    DUKLOTO
    DUKLOTO --- ---
    Kdyby nahodou někdo měl zájem mam toto na prodej eurocargo INTERCOOLER 150E90 .rok 1999 najeto 190000 km bouda z Tatry .tel702306268



    ADIK
    ADIK --- ---
    TUKI: to bych celkem rad videl, cekal bych, ze napravy budou lautr stejny. resp. koukal jsem na jednu 18t a prislo mi to nemlich to samy..
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    WTG: tyhle Slováci těch 4x4 7,5t máj nějakej zdroj asi plynare nebo tak něco furt jedno nebo dvě prodavaj
    WTG
    WTG --- ---
    JENDAVB: prodano ;)
    TUKI
    TUKI --- ---
    ADIK: ve většině případů je 10ti dírová náprava robustnější, než 8, nebo 6..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam