trololo
Na samotné konferenci se v jasných barvách ukázalo, že komplexnost internetového podnikání předčila očekávání přítomných úředníků. Omezenost představ se vyjevila třeba při řešení informační zprávy o EET, kterou mají všichni povinnost vložit na svůj web.
„Informaci, že evidujete EET, dejte na homepage, protože to je stránka, kterou musí každý uživatel navštívit,“ vysvětloval ředitel Sekce metodiky a výkonu daní Generálního finančního ředitelství Jiří Fojtík. Některé detaily provozu e-shopů zjevně na ministerstvo nedorazily.
--
ale fascinuje me i to, ze nekteri podnikatele dodnes ani nevi, s kym obchodujou.
Na konferenci proběhla i vzrušená debata týkající se toho, jak řešit situaci ohledně prodávání na Amazonu nebo eBay. Podle prezentace Adama Kurzoka z Expanda obchodování na zahraničních tržištích pod EET nespadá, podle Jiřího Fojtíka je to ale přesně opačně, protože je to právě obchodník, který vystavuje fakturu.