• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DUBAS_Project Argo | BIS - Enfusion engine | Pozor na plný močák
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    Jinak chapu, ze ty loadouty teprve testujete, ale ta 6.5 s khalii je kombinace na nic a na tuhle mapu patri zbran typu MAR. Hlavne diky tem moznostem strileni na velkou vzdalenost.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    Jeste v urcitech scenarich nefungivalo to hlaseni cizich pozic. Resp. dist to blblo.

    Jinak link je asi lepsi ten ve meste, tohle je takovej otevrenej "kdo koho prvni uvidi".

    Loadouty jsou zvlastni, ale ocividne machinegunner a marksman vedou, at uz nemaj maskivani a granaty, tak to stejne valcujou.

    Clash dobry, hezky vyvazeny.

    Raid je vtipnej, ale myslim ze by zaslouzil rozsirit ten prostor obrancu. Je to takovy usekly :]
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    hnizdovo video
    helmet headshot no effect
    http://www.youtube.com/watch?v=KpM7OHi5Rb8
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    po vcerejsim updatu jsme potkali dost problemu:
    1. pokud nekdo v lobby pouzije VIOP tak se to bugne a vysila do naloadovani nove mise (hroznej rev)
    2. ingame hlasky z LINK modu se pletou do ostatnich modu (vcera
    3. podle hnizda cheater, borec vydrzel 6 hitu z SPAR 7.62 (mozna spatne nastaveny armor vest, ci desync nebo fakt to byl cheater)
    4. jedno auto na modu LINK zabiji kdyz se k nemu priblizite
    5. bugnuty squady kdyz se clovek chce pripojit do rozehrany hry, ja se pojil do CLASHe a server byl plny mel jsem cernou obrazovku a videl jsem v tab ze u ohynku jsou 4 hraci a ja byl zaslotovanej do mracku takze to bylo 4/6 a hra me nenechala ani spectovat
    6. hit na hlavu z blizka kdyz ma hrac helmu je divny z dalky jde na jednu ranu
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LACHY: tak co pises jsem zatim nevidel ale povedlo se mi nechtene glitchnout do kontaku na raidu kterej nebyl otviraci, jeden autak na linku zabiji mam video hodim na feedback

    btw jinak tyto lokace to je uplne jinej styl hrani nez mesto closecombat zde se evidentne hodi i "buzerant dalekonosny" interni oznaceni snipera
    LACHY
    LACHY --- ---
    Tak po tomhle updatu jsem dost rozpačitej. V jedný hře jsem bránil vysílačku. Přiblížil jsem se k hranici bojiště a okamžitá smrt. Postihlo to takhle 3 členy našeho teamu. Na další hře jsem se naspawnoval 5,5km od pointu :D Další hra. Nezobrazovala se šipka nad členama vlastního teamu, takže nechtěný jatka ve vlastním teamu :(
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Update 0.67 je peknej macek 7.6GB
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Pokud to nekdo jeste necetl Changelog - Patch 0.67
    Update 0.67 | Changelogs | Project Argo
    https://www.projectargo.net/blog/changelogs/update-067
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    NAGASAWA: Myslím, že si dobře zahraješ.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LLGHOSTLL: kk diky otestuju. nebyl ted moc cas hrat a sledovat info.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    NAGASAWA: Záleží co pod těmi pojmy rozumíš. Je to v základu arma. Jako základní pohyb jsme vybrali tac pace protože máš zbraň před ksichtem. Zbraně jsou víc balanced ale stále se ladí. Základ tady toho porjektu je movement a shooting. žádný vozidla, žádný AI. Pure play.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Jinak co se tyce ovladani a zjednoduseni hernich principu - je tam citelnej rozdil oproti klasicky A3, anebo se jedna o derivat?
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    Update je LIVE, postupně se překlápí servery.
    Lukas Haladik on Twitter: "We're kicking out again. Go and smash them Clouds. #TeamFlames https://t.co/HDcIV7U572"
    https://twitter.com/Ghostonex/status/798902970431717376
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    Ještě málé upozornění až teď mi to došlo. Project argo neběží na enfusion enginu.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    EZECHIAS: Chápu zatím to neplánujeme. Uvidíme jak se to vyvine.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    EZECHIAS: Resp ne mapach, ale lokacich. Sry za mixovani tehle dvou pojmu :] CSko zvyky se nezaprou :]
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    BLAF: Animační / kolizní systém má v tomhle jisté limitace. Ano, existují na to mody (např. https://www.youtube.com/watch?v=6JGoNqctVpI), ale nikdy to nefunguje 100% neprůstřelně a vede to k možným exploitům, což prostě nechceš.

    Věř mi, dost dlouho jsme se snažili v A3 vymyslet něco, jak ten movement oživit, ale nikdy to nefungovalo dle našich představ, protože to vyvolávalo spoustu dalších issues.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    LLGHOSTLL: Takze se budou hrat tyhle 3 scenare na jinejch mapach - za me taky dobry - ted navic urcite.

    Zmena a rozsireni tech scenaru se neplanuje ani vyhledove? Nechci z toho delat battlefield, ale clash a link ve vetsim (i kdyby zustal pocet hracu) ma svuj potencial.


    Ted se nam stava, ze opozice to nedava a vyhravame kola v ramci minut. Jedinej zasek bejva na G pri clashi, protoze ta lokace se proste lip brani. S vice bodama by se dalo pomerne hezky vyuzit i nejaka ta strategie - kdy napr primejsi cesta by se hur dobyvala, delsi cesta by byla vic o hre, atd.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    DUBAS_: zůstavají.
    BLAF
    BLAF --- ---
    DUBAS_: Imho v takhle rychly akci nejni na nejaky okopy moc prostor :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam