• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DUBAS_Project Argo | BIS - Enfusion engine | Pozor na plný močák
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    BURKHAR: pokud to rozhoduje realita a realna balistika tak good
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KOCOURMIKES: Nechci mluvit za Ghosta, ale tomu moc dobře nezabráníš už kvůli reálné balisitce. Příklad: Jste od sebe 50 m, ve stejnou chvíli stisknete spoušť, oba se trefíte do hlavy, oba tak logicky umřete. Extrémnější příklad: Potkáte se na blízko, vykropíte se dávkou navzájem z metru, výsledek to samý. Imho v realitě voják s prstem na stisklé spoušti okamžitě po smrti ten prst nepovolí, je tam nějaká setrvačnost přeci.
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    BURKE: bf1 ne, jen 3 a 4 ku.
    BURKE
    BURKE --- ---
    KOCOURMIKES: Hrál si BF1 ? Tam jsou velké mapy ve městech...defakto od otevřené pouště až po městskou zástavbu (r.1914 - 1918 - EMEA region). Budovy (do kterých se dá vlézt) se dají demolovat v určitých stupních atd....je tam mraky možností a engine to brilantně zvládá.K rásné zážitky ze hry , kde BF4 byl velice špatný oproti BF1 (alespoň ze začatku)
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    BURKE: jo headshot sem zaregistroval, trikrat do hlavy a stale zije?
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    BURKE: me se libi a ostatnim prave struktura te velke mapy, to v bfku neni, velka mapa mezi barakama (na ten clash treba), cim lip strukturovana mapa tim vetsi zabava.
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    LLGHOSTLL: feedback: lepsi by to bylo bez toho "mutual kill" (potkame se v baraku, on me zabije kalachem a ja jeho pistolkou, a oba jsme mrtvy - zrusit rozhodne, to je blby, proste jak v csku kdo je driv mrtvej na hp tak ten uz nestrili a nezabiji). jasny to fakt zvazte protoze je to hloupy.
    BURKE
    BURKE --- ---
    KOCOURMIKES: Je tam určitá změna mechaniky hry - ano , jestli lepší / horší nechám na každém. Když se budeme bavt o enginu, tak bohužel lepší není. Když někoho trefím do hlavy v BF1 padá na zem ihned, ať kolem mě bouchá 20 bomb a letí 3 letadla (zezadu mě ještě pálí plamenometem)...Jinak tohle není hate ale fakta
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    KOCOURMIKES: Dík to zní dobře.
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    je to lepsi nez bfko
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    HALCYON: Záleží jestli je to tak důležitý nebo ne. Project Argo je týmovýá práce a já se stavím za tým. Pokud hledáš psa na bití, tak doporučuju se vybít jinde, jelikož většinu rantů s klidem ignoruju, protože nejsou dobře strukturované a často si samy protiřečí. Pokud se chceš bavit o tom, kam Project Argo směřuje a máš k tomu objektivní připomínky, tak to beru - jsem in. Jinak si to jen přečtu a řeknu: "hm".
    Abys mi rozuměl - neztotožňuju se s nějakým pičováním na toho či onoho protože to je jen slepé házení hoven na člověka co je nejvíc vidět a přijde mi to hrozně nevyspělé. To, že se to tak dělá není pro mě argument.
    Takže ať už je DayZ v jakém chce stavu nebo Kingdom Come v jiném stavu není to vina těch jednotlivců, ale toho týmu, jako celku. Velmi často je to důsledek mnoha vlivů o kterých se vy nikdy nedozvíte. Chápu, že je jednoduchý psát něco ve smyslu - wtf BI why u no fix DayZ and do this shitty project argo? - ale to jen dokazuje jak stupidní a jednoduchá je doba anonymního internetu. Často to rozhořčení chápu, ale nemyslím si, že to je cesta. Je to o komunikaci vzájemné a ne jednostranné.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    LLGHOSTLL: ,,ale já chci jít..." Mám to chápat tak, že ty jsi ten, kdo je zodpovědný za řízení projektu? Já jen, víš jak, vždycky potřebujeme nějakýho psa. DayZ SA má Deana, KingdomCum zas Vávru ;).


    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    LACHY: Ale to já vím že by se to hrálo, ale já chci jít cestou kde hráč musí přemýšlet a ne jen kdo koho ukliká první.
    BOD
    BOD --- ---
    já sem rád, že jde argo vlastní cestou a nebude z toho "arma" csgo ani bf;

    btw jak sme se bavili ve hře o těch csgo salable skinech na zbraně, tak update http://i.imgur.com/rd8ooWF.jpg ne že bych žádný skiny neměl, ale ta hra táhne komunitu někam úplně do prdele, čas na boom jak 1.6 ...argo to zmákne :)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LACHY: me by se libil s nahodnym spawnem loadoutu a na tikety
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    Tak uz to smazim - dejte vedet kdy se pripojit do nyx teamu jsem jednicka, sranda velika nekteri typci tam groteskne netrefi ani vrata od stodoly. (instalace mi puvodne nesla protoze starsi neaktualizovana mozilla, v exploderu to taky nejde samozrejme, diky za pomoc).
    LACHY
    LACHY --- ---
    LLGHOSTLL: Nejde o to, ukončit hru. Každej si chce jen zastřílet :D U pointů se chcípá. To nikdo nechce :D Ještě ten TDM zvažte. Možná by si byl překvapenej, jak by se to hrálo ;)
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    LACHY: Já to ale nechápu, vždyť je to o tom, že máš zabírat body tak proč lidi hrajou na killy který to nikdy neukončí? Jinak ne TDM je mimo záběr ARGA.
    LACHY
    LACHY --- ---
    V poslední době se na linku hraje spíše TDM. Každej kašle na pointy a jen se to mydlí. Neuvažujete i o tomhle modu? Myslím, že by se to docela chytlo, pokud se tomu přizpůsobí mapa.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    Docela by me zajimalo jak hodne lidi pouzivaji ten nastavitelny stance. Mnohem radsi bych tam videl klasicky namery, coz by ze hry udelalo min cs s otevrenou mapou. Joa jeste moznost chodit potichu, to sem taky jeste nevykoumal :) (chodit, ne drepet)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam