• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DUBAS_Project Argo | BIS - Enfusion engine | Pozor na plný močák
    TERZ
    TERZ --- ---
    Hele já se takhle zeptam, možná blbě. Kdo je cilovka? resp. pro koho je ta potenciální hra určená, má to bejt masovka nebo bude mířit převážně na arma core hráče?
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    LACHY: ale hrajes! :D
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LACHY: protoze se mam kam schovat hned na zacatku kola
    LACHY
    LACHY --- ---
    proč třeba zustavaji mrtvoly ležet několik kol?
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    HALCYON: Já se nechtěl schovávat za tým. Ale přijde mi, že je to nepodstatný. Ano můžu se stát Vávrou nebo kýmkoliv jiným, ale nemyslím si, že bych někoho posílal do piče. Já jsem zvyklej fungovat v rovině Designerské tzn. máš nápad ok sem s ním ale nečekej, že se posadím na zadek jelikož je to nejspíš něco o čem jsme už přemýšleli. Je naivní si myslet, že máš lepší nápady než ostatní. Nicméně ano, mám s Argem svou vizi a snažím se za ní jít a poslouchat vás. Minule jsem tady s klukama probíral ten netcode. Kterj totálně zabíjí ten zážitek a snažím se s tím něco dělat, ale je důležitý vědět že dokud to nebude venku tak vy o tom nemáte vlastně ani tušení, protože tvrzení makáme na tom vám nic nedá a většina lidí to ignoruje.
    Jinak nevím odkud mě znáš, ale měl bys vědět, že já tohle řeším a nechci se smát něčemu co se může stát a nebude se mi to líbit. Naopak oceňuju to, žes to vzal a že se o tom můžem pobavit. Protože mě tyhle věci dávají moc.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: A chtěl bych ti říct, že tě mám rád!
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    LLGHOSTLL: He he. Dobrej postřeh!

    Tak počkej, neschovávej se se za tým. "Já se stavím za tým" a "jo to je sice pěkný, ale já chci..." jsou dvě různá tvrzení. Čistě jenom tahle hláška mě zaujala, Arga se to vůbec netýkalo.

    Poslyš, to byla ryze praktická otázka, protože pokud to hodíš do roviny "hej, to máš sice pěknej nápad, ale tohle já nedovolím" tak si maluješ na ksicht kříž.

    Může být genius a vizionář, Vávra nebo Dean, nebo ti maníci co si po něm z DayZ udělali lunapark za prachy backerů (TO JE SAMOZŘEJMĚ JEN MÉ IMHO, nemusíš mi to vyvracet), ale prostě když mám pocit, že se chová jako blbec a nevidí si do huby, tak to prostě nahlas řeknu, protože mi to přijde absurdní.

    Rozhodně nechci shazovat práci teamu. Ale na koho se má obrátit můj spravedlivý hněv, než na člověka, kterej je tváří a "vedoucím" celého toho lunaparku a ještě k tomu se chová jako arogantní namyšlený hovado?

    Tohle všechno není komentářem k tvé osobě a je pouze vysvětlením toho, proč jsem se vlastně zeptal. Znám tě nějakou dobu a vlastně jsem čekal, že se zasměješ tomu paradoxu, že by ses mohl stát dalším Vávrou nebo Deanem, ale že si to vezmeš takhle osobně jsem nečekal.

    Nicméně, nakročeno máš dobře, jen tak dál!
    BURKE
    BURKE --- ---
    LACHY: Ano každý nemá NASA PC a nebo s tím prostě není takový kamarád jako Hnízdo a Dubas.
    LACHY
    LACHY --- ---
    Mě se ta hra opravdu líbí, ale v poslední době je to aspoň pro mě skoro nehratelný. Šílený lagy, prostě někdo mě zastřelí a pak ho teprve vidím, že vychází zpoza rohu. Někoho zastřelím já a zhruba za 3 vteřiny umřu jeho zbraní. To je prostě šílenost. Třeba je chyba někde u mě, ale občas to hlásej i ostatní hráči.
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    jestli nebudete poslouchat zakazniky tak jste skoncili
    BURKE
    BURKE --- ---
    LLGHOSTLL: Já nikoho bít nechci, věřím, že nikdo, kdo na vás hází hovna nechce. Ale A3 je venku od r. 2013 a dodnes ten engine obsahuje stejné bugy jako A2 + spoustu nových navázaných na nové featury._Některé tickety na support fóru jsou otevřené leta a feedback - my o tom víme nic neřeší. Server data nejsou synchronizována správně s client data (desync) kde hrajeme v malém městě s 10 lidmi na serveru. Tohle by se prostě dít nemělo. Neřeknu kdyby jste prodali 1000 kopií a byla nouze o zdroje. Nebo kdyby jste se soustředili na prodej armádě a rozpočet by byl řekněme menší. Doufám , že se ty prodeje nějak odrazili do růstu firmy. Bohužel jste si nakrojili docela velký krajíc chleba. Tzn. že by bylo dobré počítat s tím , že se lidi budou ozývat ohledně problémů. Nebavíme se ve většině malých bugů /malých problémech (blikající textura) ale o game breaking problémech kde do hráče nasázíš 10 kulek a on tě sejme a pak umře...

    Ano je to hra , která má balistiku , reálný létání spoustu netradičních věcí ale když se to prezentuje, bylo by lepší, kdyby byl engine vyladěný a nemusíme mít 12 helikoptér atd...(DLC)

    O DAYZ nemluvě to je kapitola sama pro sebe.

    Jedinej propadák co BF série měla byla 4ka kde byl právě netcode velký problém (trade kill , kill za zdí etc.) vše vyřešeno za 6 měs. u BF4 , neděje se u BF1. Teď tam můžou klidně dodělat Mickey mouse a neřešit.

    Ano každý neumí správně formulovat, aby to mělo hlavu i patu, zároveň je to platící zákazník a vy mu tímhle říkate F*** OFF. I tím vystupováním tady, ikdyž to asi většina lidí nevidí. Pokud to budete dávat zadarmo - OK ale pokud lidi platí , vždycky ti přiletí hovno - hlavní je se z toho neposrat....
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    BURKHAR: pokud to rozhoduje realita a realna balistika tak good
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KOCOURMIKES: Nechci mluvit za Ghosta, ale tomu moc dobře nezabráníš už kvůli reálné balisitce. Příklad: Jste od sebe 50 m, ve stejnou chvíli stisknete spoušť, oba se trefíte do hlavy, oba tak logicky umřete. Extrémnější příklad: Potkáte se na blízko, vykropíte se dávkou navzájem z metru, výsledek to samý. Imho v realitě voják s prstem na stisklé spoušti okamžitě po smrti ten prst nepovolí, je tam nějaká setrvačnost přeci.
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    BURKE: bf1 ne, jen 3 a 4 ku.
    BURKE
    BURKE --- ---
    KOCOURMIKES: Hrál si BF1 ? Tam jsou velké mapy ve městech...defakto od otevřené pouště až po městskou zástavbu (r.1914 - 1918 - EMEA region). Budovy (do kterých se dá vlézt) se dají demolovat v určitých stupních atd....je tam mraky možností a engine to brilantně zvládá.K rásné zážitky ze hry , kde BF4 byl velice špatný oproti BF1 (alespoň ze začatku)
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    BURKE: jo headshot sem zaregistroval, trikrat do hlavy a stale zije?
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    BURKE: me se libi a ostatnim prave struktura te velke mapy, to v bfku neni, velka mapa mezi barakama (na ten clash treba), cim lip strukturovana mapa tim vetsi zabava.
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    LLGHOSTLL: feedback: lepsi by to bylo bez toho "mutual kill" (potkame se v baraku, on me zabije kalachem a ja jeho pistolkou, a oba jsme mrtvy - zrusit rozhodne, to je blby, proste jak v csku kdo je driv mrtvej na hp tak ten uz nestrili a nezabiji). jasny to fakt zvazte protoze je to hloupy.
    BURKE
    BURKE --- ---
    KOCOURMIKES: Je tam určitá změna mechaniky hry - ano , jestli lepší / horší nechám na každém. Když se budeme bavt o enginu, tak bohužel lepší není. Když někoho trefím do hlavy v BF1 padá na zem ihned, ať kolem mě bouchá 20 bomb a letí 3 letadla (zezadu mě ještě pálí plamenometem)...Jinak tohle není hate ale fakta
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    KOCOURMIKES: Dík to zní dobře.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam