pokud je zabijeni spoluhracu ne ojedinele ale problem je potreba na to reagovat. neco malo vyresi autokicky za negativni score/strileni vlastnich. nebo nejaka scriptovana protekce jako psal Eze. ale to je vse limitovane. nakonec vse povede k tomu ze bude potreba mit ingame report system kvuli takovemu zavadnemu chovani a proste na zaklade logu posoudit zda ta osoba je uzitecna pro kominutu nebo nikoli. a zacit davat bany. u hry co je zadara s bugama, slabou optimalizaci, kde clovek hraje opravdu jen pro zabavu a poskytnuti dat vyvojarum neni potreba mit slitovani s lidma kteri jsou jen tak silni jak jim to internet umozni, a nemaji zajem se chovat jakkoli rozumne.
na jednu stranu smutne ze hra co je defakto na zacatku vyvoje a otevrena verejnosti nuti k vynalozeni i takovychto prostredku ktere proste ubiraji z casu ktery by mohl byt vylonalozen na fakticky vyvoj ale je to jen druha strana mince takto otevreneho projektu.
osobne jsem hral jen ty dva streamy a jeden vecer s vama na pubu takze jsem takove problemy fakt nezazil. ale neni to prvni online hra co jsem hral takze si nedelam iluze.
ono Friendly Fire se stava i neumyslne a hledani hranice toho co je uz pres limit je nelehke. a spatne se to posuzuje pokud clovek hraje porad s kamarady coz prirozene ubira na FF situacich. na publicu je to podstatne tezsi a pokud jeste clovek na razi na bug ze jeho partak nema tu friendly sipku nad hlavou na kterou se podvedome vzpoleha tak staci malo.
K te sipce bych mel ale spis tu prosbu aby byla jen na pratelskych cilech. a ne i na nepratelich kteri opusti vymezenou herni zonu. protoze ja jsem asi linej jak ves ale diky tomu musim sledovat co mam zrovna za barvu (a nedari se mi to) a vede to aspon u me ke zmateni. a pokud je nutne nejak napraskat hrace co opustil pro hru vymezenou zonu tak prosim najit jine reseni nez jen rozdil v barve sipky. rainbow six myslim dela kompletni obrys hrace s tim ze neprohazuje barvu ale pritel je vzdy zeleny a nepritel vzdy cerveny obrys, nebo nejak tak, ale je to mnohem intujitivnejsi a to je co zde schazi. nebo aspon tu sipku zasadne zmenit. ze nebude nad hracem ale pod nebo ze stran. nebo vzdy cervena pokud to je enemak. ja bych proste uvital zmenu.
defakto... mozna... nemit k danemu tymu pevne prirazenou barvu UI. ja jako filthy casual jsem linej sledovat zda muj tym se jmenuje mracek nebo plaminek a pamatovat si barvu. a udelat to tak ze bez ohledu zda hraju za ten ci onen tym bude moje barva UI a sipky vzdy treba zelena a nepratel jen cervena. a mit tam proste nejakou jednodussi a pritom konzistentni pravidlo. ktere nevyzaduje po hraci aby si hlidat neco co je casto neherni prvek. ale zde se tak stava. a mi to moc zabavy neprinasi. rad bych venoval pozornost hre samotne.