• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DUBAS_Project Argo | BIS - Enfusion engine | Pozor na plný močák

     

     
    Nadějný projekt od české partičky BOHEMIA INTERACTIVE STUDIO.
    Project Argo je zatím ve stádiu vývoje a pod křídly Bohemia Incubator, který má pomoci na svět nadějným projektům.

    Komunikace ve hře:
    Mumble (http://mumble.sourceforge.net/) dotazy směřujte do pošty id: "dubas_"!

    Mumble NYX.CZ
    server: mumble2.clanwars.cz
    port: 11180
    Pokuď máte mumble nainstalovaný klikněte ZDE přímo vás to připojí.

    Oprava pískání Mumble:
    http://www.mumble.com/support/mumble-server-robotic-distorted-voice.php

    Discord:
    Link NYX kanál: https://discord.gg/7hXkAE7
    Aplikaci stáhnete zde: https://discordapp.com/download

    Blog Projectu Argo
    https://www.projectargo.net/blog/dev-blogs/

    FOV calculator
    http://hia3.com/tools/ArmA_3_wide-angle_FOV_calculator_online_by_Hi,A3.htm

    Project Argo Twitch
    https://www.twitch.tv/directory/game/Project%20Argo/videos/all

    DEV Q&A Project Argo Live stream - chcete se zůčastnit, zapište se
    Google docs

    Instalovat Project Argo
    steam://install/530700
    rozbalit záhlaví
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    VICTIM81: jj bude úprava (soon TM) - ta malá komunikace je schválně. potřebovali jsme si potvrdit pár věcí.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    poznamka k hardcore modu.

    mam pocit ze to nikde neni hracum sdeleno. pokud ano tak me opravite.

    velmi chybi sdeleni jak identifikovat nepritele. to ze tym ma jednotnou uniformu bohuzel neni pro vschny tak proste.
    pocet teamkillu je zbytecne vysoky a to hlavne diky tomu.

    kdyby v ramci HC modu byl treba loading screen na kterem bude misto obrazku mapy ukazka tech dvou uniforem a idealne i sdeleni ktery tym ma jakou a v jakem tymu je hrac.

    lidi bohuze casto nemysli. ze spawnu se rozbehnou bez zajmu se zamyslet nad tim jak asi rozpoznaji nepritele. takze kdyz o minutu pozdeji narazi na hrace nekde kde se uz neciti bezpecne tak je casto po zabave.

    rada lidi je zmatena i z toho jak najit objective. ze mapa se ted stala dosti uzitecnou veci.
    ze casovy limit je porad aktivni/prehled o tom kolik casu zbyva.

    az me napada ze mozna toto info sjednotit na obrazovce pro gamescore. *tab key*
    udelat to vetsi a dat tam k tymum uniformy. stav objective a mozna i navigacni sipku na objective se vzdalenosti. a cas tam uz je.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    RUDOLF: jeslti myslis engine tak to ted jede na A3 enginu, v nazvu mistnosti jsem udelal chybu a doufam ze neudelaj chybu dvakrat prepisovat to v prubehu vyvoje na jinej engine
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: síla lásky?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Imho to pojede na tom na samém na čem jedeš ty.
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    budu to muset odinstalovat a cekat na finale
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: já rád kultyvovanou krytyku.

    Final Argo pojede na SA?
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    po tom nemalym patchi se nemuzu trefit mysi do tlacitek... wtf
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    HALCYON: To je nahodnej generator diskuze. Pouzivaj to v DayZ auditku, akorat tady kluci prohodili DayZ za Argo :]
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Není nad kultivovanou diskusi.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    BOD: pokud si to tam spojit do nejake souvislosti/"logiky" tak zjistis ze tam nema zadne opodstatneni /je mimo/ a je tam teda jako blbej for protoze co si vyvojar muze zjistit z registrace na svem webu bude asi sotva vice nez kdyz uzivatel hraje jeho hru na steamu /to bych musel odrazovat k publikaci her na steamu/. opravdu neslo o utok ostryma. fakt jsem s v tom konkretnim bodu delal z te konkretni veci srandu.
    priznam ze jsem typ cloveka co ho dodatecne registrace obtezuji, co si nenainstaluje na svuj android angrybirds protoze to pozaduje opravneni k pristupu k SMS a tel cislum. a pritom netrpim komplexem ze by mi nekdo ukradl muj napad na cestovani casem.
    sorry ze te nejsilneji chytlo zrovna tohle. a protoze nehodlam z tebe delat komin a protoze tohle je uz OT. tak prosim do posty mi napis co dalsiho se i zpetne podilelo na tom ze jsem te zazehnul. nemam potrebu te vytacet. myslim to vazne. mohl jsem neco nekde napsat pekne hnusne aniz bych si to uvedomil.
    BOD
    BOD --- ---
    VICTIM81: tak třeba ta konspirační teorie o sledování hráčů a důvodech registrace na jejich webu, nevim, mě to příjde hrozně přehnanej a zbytečnej hejt na něco, čemu zhola nerozumíme. Je fakt že bych se měl i omluvit, odnesl si to za x předchozích s podobnejma argumentama, už mi bouchli saze, každopádně sem se pokoušel psát slušně, prosáklo, sorry.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    Ale no tak, nedelejte nam z toho tady DayZ auditko :D

    Ghoste - poznatek z dneska... velmi zvlastni bug. Lidi se prihlasi do rozbehlyho clashe a hra je naspawnuje - bez naboju v primaru, na hodne divnym miste, ale s pistoli...

    Sice casto nevidis kdo je friendly a kdo foe, ale normalne hrajes...

    Coz z toho dela nekonecnou hru, pac se porad nekdo hlasi :]
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    VICTIM81: Díky, myslím, že si celkem rozumíme. Chápu tvoje sdělení.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    BOD: promin ale prijde mi prave tvuj prispevek jako vcelku agresivni a nepratelsky ne jen kryticky. opravdu nevim ktera moje sentence na tebe pusobi agresivne tak me na ni muzes upozornit jinak opravdu nechapu a neni opodstatnene proc je tvuj kometar tak personalne utocny.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    LLGHOSTLL: dovolim si te citovat "fix the shit cuz it's unplayable, tak mu na hře záleží" pokud jsi opravdu takto pochopil z ceho muj puvodni komentar defakto vyvstal, tak ja jsem jen rad. protoze ja opravdu na Argu vidim potencial a uz ted tam jsou zabavne casy. jsem proto rad ze mou krytiku vlastne beres sportovne a respektuji ten rozdil mezi hracem a vyvojarem a ze svou cestu si musite urcit sami. diky tedy za odpoved.
    a bylo chybou se oznacit za koncaka kdyz je koncak precinej chapany jako nekdo kdo vynalozil nejakou investici. nebylo to tedy mysleno tak zvracene dost mozna stacilo koncaka zamenit za hrace protoze pak je snad pro obe strany teziste prispevku v "problemy co ja povazuji za stezejni nejsou tak zavazne pro vyvojare"? - na coz jsi odpovedel a ja nemam k tomu vyhrady. ten koncak tam ale opravdu nepatri protoze nemel evokovat roli zakaznika. aspon takto jsem to pochopil na zaklade tveho prispevku. a opravdu, toho jsem docilit nechtel.
    fakt vam preju dosazeni cilu ktery vam da pocit naplneni protoze Argo mi velmi pripomina jednu starou military hru s durazem na autenticutu ktera mela misty vcelku originalni team objective [meli dokonce svou funkcni variaci na vami opusteny mod sneak-out] a byla sveho casu i hrana kompetetivne.

    takze hodne stesti a pokud by vam pomohla nejaka forma konkretni odezvy tak ja budu jen rad.

    ps. imho posledni patch obsahoval vice zmen nez bylo v logu. a dojmy jsou pozitivni.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    VICTIM81: problém je že jsou věci které v podstatě řešit nejdou. Ale to ti takhle nikdo neřekne. Takže my porstě máme prototyp kterej je náhodou free a náhodou public, kde zkoušíme věci. chápeme, že udělat hru z nejslabšího článku army nebyl dobrej nápad, ale přesto se o to pokoušíme. Kdo ví co bude dál. Už na začátku jsme říkali, že sami nevíme jestli to vyjde nebo ne.
    Jen si dovolím pár poznámek: ja jako koncak nabyvam dojmu ze problemy co ja povazuji za stezejni nejsou tak zavazne pro vyvojare - tady je kámen úrazu, nikdo nám nic nedal, ale chtěl by diktovat co se má dělat. To je zvrácené myšlení dnešní doby. My určujeme, co se bude dělat a ačkoliv posloucháme zpětnou vazbu a snažíme se na ni reagovat, nemáme neomezené zdroje a nemůžeme řešit problémy, které jsou v armě doteď. Já si vážím všech názorů a chápu, že pokud mi někdo píše, fix the shit cuz it's unplayable, tak mu na hře záleží a já jsem za to rád. Mám , ale jen omezené možnosti co s tím dělat.
    Snad je to pochopitelné.
    BOD
    BOD --- ---
    DUBAS_ Byl bych raději, kdyby se dveře začátkem každého kola zavřeli nebo to zůstalo jak bylo, takhle ty dveře můžou rovnou vysadit, prakticky ztrácí taktický rozměr, třesení kamerou při hitu je super
    BOD
    BOD --- ---
    VICTIM81: To se tu už řešilo, Ghost se k tomu už vyjadřoval tu i jinde, navíc fakt mícháš jabka s hruškama, taky mi některý věci co z mé prespektivy dělaj nebo nedělaj úplně nedochází, ale proč bejt kvůli tomu agresivní? Rád sem zadara zkusil nástřel pvp modelu na armě 3, až to dodělaj tak to pravděpodobně bude kurevsky dobrá hra, narozdíl od DayZ kde ten vlak už víceméně ujel.
    ...a to o tom "schovávání" je fakt totálně mimo, já na steamu žádnou hru nepublikoval, tak nechci posuzovat nakolik je to dobrej model pro alphu, natož prototyp. Ale věřim, že to co dělaj má smysl kterej jen nevidíme :)
    V komunikaci problematických věcí ven jsou vývojáři obecně spíš zdrženlivý, bisce by se hodil mluvčí, ideálně v něčem neprůstřelném a na drogách.

    Jestli tě to tak sere tak to odinstaluj a zapni až plnou verzi po přečtení vyčerpávajících recenzí s dobrým hodnocením, já to tak mám s DayZ, a jsem v klidu, jinak bych byl v příslušném auditku top hater.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    77WHITE: to ze nekdo dela neco a kvuli problemu X se nebude delat Y beru v podtaz. ma chyba ze to vyznelo jako by neco takoveho neexistovalo. a dobre ze jsi to napsal. mozna kdyz uz ma hra patchnotes a snad kompletni a ne jen PR verzi. a je vylozene ve vyvojovem stadiu tak by bylo prima vedet na cem se pracuje protoze ja jako koncak nabyvam dojmu ze problemy co ja povazuji za stezejni nejsou tak zavazne pro vyvojare.
    dobre zes to napsal.

    a co se tyce toho druheho. ja nabyl dojmu ze oni uz chteli mit v tomto case vice aktivnich hracu nez nekolik desitek ve spicce. ale pokud jsou spokojeni s tim ze hru hraje minimum lidi a nebude to prekazkou tomu aby projekt pokracoval tak me obavy jsou zbytecne. to jsem pak nabyl spatneho dojmu ze chteji posoudit dosavadi uspesnost a potentnost produktu na zaklade poctu hrajicich lidi a jejich odezvy.

    az si rikam ze pokud jim opravdu nejde o to kolik lidi to hraje tak cokoliv z toho co jsem napsal je bezpredmetne. protoze to proste nevidi ze to je ve stavu ktery by meli hraci hodnotit a utvaret si dojem zda to nabidne neco o co by meli zajem.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    VICTIM81: Pravdepodobne protoze netcode programuje jen par lidi a zbytek tymu by pak jen sedel a nedelal nic, protoze proste nema ty schopnosti a znalosti na to pomoct s kodem. Navic nema smysl cekat nez/ jestli daji kod dokupy, paralelne s tim se da na hre vyvijet kde co.
    S tim steamem souhlasim, je to zbytecny pain. Ale je to strategicky dobry rozhodnuti (aspon ja to tak vnimam), pokud by argo v tomhle stavu protlacili mezi sirokou verejnost, tebou zmineny problemy by mohly spoustu novych lidi odradit od dalsiho hrani/ cekani na dalsi vyvoj. Takhle hru dostanou do lepsiho stavu a az pak mezi verejnost (snad:) ) .
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam