• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DUBAS_Project Argo | BIS - Enfusion engine | Pozor na plný močák
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    BOD: ano, od te doby co nyx vynalezl oboustranny ignore je myslim v baliku.
    BOD
    BOD --- ---
    DUBAS_: já bych dal

    lidi jako OMNISLASH jsou na nyxu potřeba, zájem o premium se díky nim stává masovou záležitostí a nyx prosperuje, good job!
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Je to docela masakr, strategie se casto meni na "zdrhej, zdrhej, ke skalam!!!!" a klickovani mez dopady HE.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    DUBAS_: Masters of Rock :]]] Takze priste :]
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    DUBAS_: jdu
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    najde se tu par lidi na zejtra zamknu server a dame mod Combat patrol s publikem to nejde to je clovek furt mrtvej na FF
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    77WHITE: kamo, v argu jsme na lagy upozornovali mezi prvnima. obecne engine army na tenhle typ hry neni moc vhodnej prave kvuli lagu. na tom neni co k obhajovani, takhle to zustane. hraci co jsou zvykly davat headshot snipou v kotouu po skoku z budovy si budou muset najit jinou gamesu.
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    HNIZDO: musis bejt skutecne dobrej v nejaky jiny strilecce abys pochopil input lag? Nebo ses jen fanboy a obhajujes neobhajitelny, nevim :)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    77WHITE: 1000 hodin v BF4 staci? Vcetne tech 700 hodin kdy bf4 chodil zhruba stejne spatne jako arma? :)
    77WHITE
    77WHITE --- ---
    HNIZDO: musis si nekdy zahrat i normalni strilecky abys ho pochopil/ ocenil ;)
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    BURKE: je moc rozmazlenej. my jsme z modu zvykly na 1-2s lag :) (player-server-player), vim ze hovori o odezve samotneho enginu.
    BURKE
    BURKE --- ---
    MASSIVE ISSUES - Project Argo Review
    https://www.youtube.com/watch?v=Oxu2YQ29CLA
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    OMNISLASH: Mluvis o necem, cemu ani zdaleka nerozumis, nemas s tim zadne zkusenosti a stavis svoje argumenty na radoby faktech a pocitech. Srovnavas nesrovnatelny a jen na zaklade subjektivniho pocitu z finalniho produktu placas nesmysly a branis se slovickarenim a odvadenim diskuze od jejiho jadra.

    Ses normalni "troll" co se snazi obhajit svuj pocit (ne nazor, ale pocit).
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    EZECHIAS: pokud tuhle demagogii myslis vazne, tak bych to opravdu ukoncil :)
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    OMNISLASH: Muzes si koupit DayZ mod na steamu aniz by sis koupil Armu? Ne, takze DayZ mod vyvoj stal to co vyvoj army a pak modovani.

    Muzes si koupit DayZ Standalone bez Army? Ano (dnes dokonce na jine platforme nez je arma, coz na zacatku nebylo).

    Muzes si koupit (za 0kc) Argo bez Army? Ano.

    Tj, jestli chces srovnavat produkt, srovnavej Argo a DayZ standalone.

    Navic, kdybys alespon trochu chapal co tu pisu ohledne toho rozpoctu. Neni to prehnana castka za takovy vyvoj. Kvalitu jsem tu nekomentoval ani nehodnotil.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    EZECHIAS: pravda. argo nebylo ani o tom prilisnem tvoreni obsahu a na vysledku je to dost znat. hra, ktera podle spousty hodnoceni vlastne ani neni hrou, ale nejakym zapocatym a opustenym pokusem o mod. mluvis o zkusenostech, ale nasledne prijdes se zaverem na zpusob tvorba obsahu na dane platforme vs. tvorba obsahu na dane platforme zabalena do standalone (coz muze byt v mnohem naopak jendodussi, volnejsi). promin, ale to na me prilis verohodne nepusobi
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    OMNISLASH: Takze hodnotis pocitove u sebe a pak preprodavas informaci, kterou nemuzes ani podporit fakty. Ja hodnotim na zaklade vlastnich zkusenosti s rozpoctem IT projektu a operations.

    Dle me ma DayZ mod vyvoj od vyvoje Arga hodne daleko. DayZ mod je jen tvoreni obsahu na dane platforme. Jestli chces srovnavat s neco s Argem, pak to srovnavej s DayZ Standalone.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    EZECHIAS: to pochopitelne nemohu :) kdyby se chteli do debaty zapojit verejne, urcite by to udelali sami. neni ovsem problem byt konkretni v pripade druheho bodu - co treba, kdyz uz jsme u army 3, poukazat na dayz mod, ktery ve svych zacatcich vznikal v podstatne mensim teamu, ale dostahnul podstatne lepsi vysledku a velmi vyrazne vyssi hracske zakladny?
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    OMNISLASH: Jinych hernich vyvojaru? Mensich skupin co dosahli vic? Muzes byt vic konkretni?
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    EZECHIAS: ale ja ti odpovedel :) ty to nechces videt. na zaklade vyjadreni jinych hernich vyvojaru a prosteho srovnani s tim, ceho dosahly mensi vyvojarske skupiny ve volnem case
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam