ICARUS: byl jsem na tom stejne, nez jsem se v HS auditku nahodou dozvedel, ze uz je open beta.
elder scrolls legends je neco podobne obskurniho jako solforge a po zkusenosti prave se solforge jsem se o to uprimne moc nezajimal
eternal se na druhou stranu tvari, ze je fakt napul cesty mezi HS a MTG.
nejsou zadny faze kola. muzes neco hrat, muzes zautocit (tvoje bytosti ale musi utocit najednou a souper si vybira jestli a jak bude blokovat) a pak zase muzes neco malo zahrat.
stejne jako v mtg se na bytostech preventuje na konci kola.
podobne jako v HS jsou v eternalu zbrane, ale fungujou trochu jinak - zbran mas dokud mas nejakej armor a pokud ma souper bytosti musis utocit do nich. bytost na kterou utocis ti da damage podle svoji power. pokud ti zbyde nejakej armor po utoku, zbran ti zustava.
hstejne jako v mtg existuji tzv. fast spells, ktere muzes zahrat v reakci na souperuv spell, nebo v utoku (az po "deklaraci utocniku") ci obrane (muzes hrat spell pred i po bloku) a muzes hrat spell na konci souperova kola.
nemuzes ale (jestli jsem to spravne vysledoval) hrat spell v reakci na bytost.
nicmene nejlepsi je si to vyzkouset - ma to docela dost "single player" contentu