• témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SALVATORPolskie humory - Mamy Jajkonia i Jebomila!
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    SLEEPLESS8
    SLEEPLESS8 --- ---
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    SALVATOR: neprovokuj, sam jsi mi v centrale pro distribuci zajimavych faktu udelil titul "potapnik roku" :)
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---

Když chtěla přiškrtit, ale ty ses nechal trochu unést.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---

Seš jak samohonka mýho toce. Čert ví, co od tebe čekat.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    To je ale, pánové, záležitost Salvatora z minulosti. Salvatora z přítomnosti to vůbec netankuje.
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    ERRTU: ja mu dal do roku 2016 minus aby si moc nemyslel
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    SALVATOR: a natruc tumas plus ve 2016!
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SALVATOR: pche!
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    PRAASHEK: To už nikdo nezjistí. Původně byly na jedný mikroblogovací platformě jménem soup.io, kterou vypnuli loni v létě. Takovejch mejch postů s mrtvejma linkama musej bejt na nyxu stovky.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SALVATOR: a pak následuje pět tvých příspěvků s pěti nefunkčními odkazy. Tak šup - najdi co to bylo a repair-postni, ať se vesmír zase trochu srovná.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    STANIIIK: Nech to, prosimtě :-D. Už právě proto, že tak daleko do historie nekouká nikdo ;-)
    STANIIIK
    STANIIIK --- ---
    SALVATOR: A sakra. Tak ja se smazu! Tak daleko do historie jsem nekoukal
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    STANIIIK: A je to tady, zacyklili sme se. Právě ses vrátil k prvnímu memíku, kterej se tady kdy objevil: SALVATOR. Je čas sbalit si fidlátka, zhasnout světla a zavřít auditko.
    STANIIIK
    STANIIIK --- ---
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---

- Proč je tvůj nick ultrakanec6000?
    - Mami běž a di něco dělat.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---

Jakou roli ve válce na Ukrajině hraje Bůh?
    A: Neví o tom, co se děje
    B: Ví o tom, ale nechce to zastavit
    C: Ví o tom, ale nemůže o zastavit
    D: Bůh cíleně válku způsobil
    STANIIIK
    STANIIIK --- ---
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    A polish man working in the fields finds an old lamp, dusting the dirt from the lamp a creature appears “I’m the genie of the lamp and I can grant you three wishes," the genie says.
    Support of Ukraine
    The man thinks for an moment then an idea comes to him “OK," says the Pole. "I want the Chinese Army to invade Poland." Odd choice, the genie thinks, but nevertheless he grants the wish, and the a few weeks later Chinese Army march all the way from China, invades, burns all the cities, captures the capital, declares victory, and goes back home.
    "Right, second wish. Maybe something more positive?” says the genie.
    "No," replies the Pole, "I want the Chinese Army to invade again." So again the Chinese march all the way from China, lay waste to more of Poland, create even more devastation and then march home.
    "Listen," says the genie. "You have one last wish. I can make you rich, immortal or make Poland the most beautiful and prosperous place on earth."
    The pole looks around him at the devastation of his home land, miserable refugees line the roads, there isn’t a a single house standing, the fields are full of bomb craters millions have died. With a gleeful look on his face the pole says “ if you don’t mind, I want the Chinese army to invade one more time." So the Chinese army marches once again, destroys what’s left of Poland, and then marches home for the last time.
    "I don’t understand," says the genie. "Why did you want the Chinese army to invade Poland three times?"
    "Well," replies the Pole, " to invade Poland 3 times they had to march through Russia 6 times.”
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam