• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DYNKOperativní leasing - sdileni zkusenosti a nabidek
    2MEK
    2MEK --- ---
    DYNK: Kilometry jsou jasny.
    Auto bude stat na ulici, takze muzu rano prijit a mit ho od nejakho sikuly oznackovany (true story), takze jen o mem ridictvi to uplne nebude.
    Taky mi moc hlava nebere, jak vznikne na "skrabancich" 200k skoda. Musim se ho poradne optat.
    Pokud prijde havarie, kryje to rucenni/havarijko a platim pouze spoluucast – na vraceni to nebude mit vliv nebo se pletu?
    Dokument primo od SkoFINu, co je jeste OK a co neni, mam.

    Myslis tedy, ze to je prehnany a muzu dal pocitat s castkou okolo 50k Kc?

    Diky!
    DYNK
    DYNK --- ---
    2MEK: Stáhnout tě můžou maximálně na neakceptovatelnym poškození, nebo na přejetych kilometrech. Obojí jde pohlídat. Pokud už nějakou dobu řídíš, tak máš asi představu v jakým stavu je tvoje auto po třech letech používání. Tady v záhlaví je driverset, kde je popsané jak ma auto při vrácení vypadat. Opravy se dají řešit před vrácením na pojistku (platíš spoluúčast), nebo to nechat poškozený a SkoFin ti následně vyčíslí náklady na opravu, který zaplatíš. Například disky kol jdou ale na pojistku málokdy, jak jsi se určitě v diskuzi už dočetl.
    2MEK
    2MEK --- ---
    Cau vsem, nasel jsme si peknou nabidku na Driveto. Berou to od SkoFINU. Je to Kodiaq v hodnote malicko pres 1 mio.

    Znamej (v tehlech vecech se pomerne vyzna) me ted ale docela rozhodil tim, ze u auta tyhle cenovy hladiny me pri predani muzou klidne stahnout i o 200k a ze prave SkoFIN je jeden z tech dravejsich. Beru to na 3 roky a mentalne jsem byl nastavenej na 50k. Ted si rikam, ze 100k bych jeste asi zvladnul prekousnout, ale 200k mi uz prijde jako ulet.

    Nikdy jsem OL neresil, takze se nevyznam – dokazal by mi k tomu pls nekdo neco rict?
    (diskusi uz jsem si tu projel).

    Predem pripadne diky!
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DYNK:
    co 2D a porovnat stejne moznosti (krom prvni) pro ty co operak nemaji. bo uz ted to vypada ze na Operak porad nekdo neco resi...
    DYNK
    DYNK --- ---

    Kolik pojistnych udalosti ROCNE jste meli na svem aute na operak?

    17 hlasy od 17 respondentů

      CERMINEK
      CERMINEK --- ---
      DYNK:
      ADAM:
      imho je to hlavně kvůli tomu, že operáky jsou hlavně firemní auta s mnohonásobně větším nájezdem a tudíž i s větší pravděpodobností nehod atd... Nicméně co tak vím ze zdrojů z VWFS, tak tam nepojišŤují každé auto zvlášť, ale všechny dohromady a ty ceny pro ně jsou procenta toho, co by platil normální smrtelník. i přes zdražení by to nemusela být taková tragédie.
      DYNK
      DYNK --- ---
      ADAM: nj, nějak mě nenapadlo, že někdo takovej existuje :D Udelam novou, az budu u počítače.
      ADAM
      ADAM --- ---
      DYNK: v ankete chybi 0
      DYNK
      DYNK --- ---
      Ze je na operakovejch autech vic pojistnejch udalosti bych souhlasil, ale podle me to neni zpusobeny primarne tim, ze se k tomu lidi chovaj hur. Ja na tom Golfu resil jednu pojistnou udalost a mit to jako vlastni, tak to same poskozeni bud neresim vubec, nebo si to vyresim mimo pojistku. Osobne za tim vyssim poctem pojistnych udalosti vidim tu (zasmluvnenou) nutnost vse resit v autorizovanem servisu v kombinaci s tim, ze leasingovky akceptuji jen opravdu minimalni poskozeni pri vraceni. Takze si za ty vyssi pojistky ve finale muzou leasingovky samy svyma narokama.
      ADAM
      ADAM --- ---
      Pojištění operativního leasingu podražuje. Řidiči se k pronajatým autům chovají hůře než k vlastním, říkají pojišťovny | Hospodářské noviny (IHNED.cz)
      https://archiv.ihned.cz/...-leasing-podle-pojistoven-vyrazne-casteji-bouraji-pojistky-proto-zdrazuji
      KALIBAN
      KALIBAN --- ---
      POLYRHYTHM: ja ti to rict, porovnavat naklady 13let staryho auta na uplne novy auto mi smysl nedava ani trochu... pokud jsi spokojenej, tak naprosto nejsi cilovka tohohle produktu
      POLYRHYTHM
      POLYRHYTHM --- ---
      KALIBAN: 13 let, je to zrovna ta kategorie auta za 150 a nechat si ho 7 let, o ktere tu byla rec. ( Hondy si docela drzi cenu)
      zatim mi auto slouzi a celkem vyhovuje. Nicmene pokukuji po upgradu. A operak me zatim dava smysl u nabidek typu, zakladni Superb/Passat ( pro rodinu potrebuji vetsi auto) za 7k s 5% spolucasti a servisem. To asi nebude uplne spatne. Nicmene tyhle auto nejsou uplne muj cup of tea a pro me zajimavejsi auta jsou vetsinou na operak za nesmysl 2-3 nasobek toho,co me stoji auto ted. Za to me popravde nove auto uplne nestoji, ikdyz nepopiram, ze to ma sve vyhody. Nicmene novymi auty se najezdim v praci dost a popravde novota me uplne nevoni, takze to vidim, ze se zas priste spalim na nejakem starem vraku.
      KALIBAN
      KALIBAN --- ---
      POLYRHYTHM: jak je accord starej?
      KALIBAN
      KALIBAN --- ---
      DRAGON: to je otazka za milioni... nemam na to jednoznacnou odpoved... kdyz jsem mel nabidku na golfa na uver, tak jsem pocital zustatkovou hodnotu toho dluhu, coz jsou penize, za ktery to neprodas imho ani smykem... takze orientacne najdes to samy auto na bazaru , nebo vic kusu , s t tim starim ktery te zajima a mas nejakej odrazovej mustek...

      operak v tomhle pripade ma vyhodu, ze tu sumu za kterou to "prodas" vis uplne presne
      POLYRHYTHM
      POLYRHYTHM --- ---
      KALIBAN: pocitam celkove naklady minus cenu ,za kterou jsem auta realne prodal, deleno poctem let, kolik jsem auta mel. U accordu, pocitam prodejni cenu dle prumeru v inzerci. To by melo byt s operakem dost srovnatelne. Kdyz bych accorda neprodal a treba znicil na totalku, tak to porad vychazi o dost levneji.
      DRAGON
      DRAGON --- ---
      KALIBAN: jakým koeficientem počítáš cenovej loss?
      KALIBAN
      KALIBAN --- ---
      POLYRHYTHM: pocitas v to i ztratu ceny? coz je treba cislo, ktery hafo lidi ignoruje a ta matematika jim tim padem vychazi fakt dobre...
      POLYRHYTHM
      POLYRHYTHM --- ---
      KALIBAN: diky, to jsem predpokladal. Bez paliva jsem s accordem na 57t na rok, u 140kw mergla jsem to mel za 37t na rok, u 190kw 7er bawa taky neco podobneho. vsechno stare plechovky, ale mel jsem rad.


      KALIBAN: jasny, ze jde o nove auta je zasadni argument, s infotainmentem, bezpecnosti a hlavne spolehlivosti souhlasim. S jizdnimi vlastnostmi bych to nevidel az tak jednoznacne, znam hodne aut, co maji ve starsich modelech, konstrucne propracovanejsi podvozky, lepsi vyvazeni, rychlejsi reakci na plyn atd. atd. zalezi pripad od pripadu, navic to muze byt i dost subjektivni.

      lepsi spotreba pri podobnem vykonu, ano, to je asi nejvetsi pokrok u modernih aut, nicmene to je zasadni vyhoda, jen pro lidi s velkym najezdem, pro me jako pro prazaka s 12-15k km rocne, je to docela irelevantni. ted mam nejuspornejsi auto, co jsem kdy mel a ma nejvetsi rocni naklady, protoze moderni diesel a to co usetrim na palivu, dam do servisu ( do dilu, co bych u jednodusich / mene efektivnich motoru, resit nemusel)
      KALIBAN
      KALIBAN --- ---
      POLYRHYTHM: nope, vyhodil sem to, co budes stejne platit kdyz to auto budes vlastnit, protoze to je stejny. Takze gumy a palivo tam neni. takze cena operaku, plus teda v mym pripade desitka za vyssi spoluucast a naklady na opravy pred vracenim.


      POLYRHYTHM: tak pro me ma nejakou cenu i to, ze to auto je novy, coz predpokladm ze ten accor uplne neni...
      porovnani jiozdnich vlastnosti, infotainmentu, bezpecnosti a v neposledni rade spotreby pri podobnym vykonu, je docela zajimavy. To GTD jsem primo porovnaval s osm let starym 330d bmw a rozhodne z toho golf kterej je uplne jina kategorie vysel lip.

      a pak si to clovek musi spocitat, koupit cupru a prodat ji za neco realnyho za ctyri roky, vs operak, jsou docela zajimavy pocty :)
      POLYRHYTHM
      POLYRHYTHM --- ---
      KALIBAN: jen pro zajimavost, co vsechno pocitas do tech sto tisic? cenu operaku, palivo, gumy, pripadne opravy pred vracenim - proste komplet?


      KALIBAN: jasny, ojetiny to je loterie. Na aktualni auto jsem taky nemel uplne stesti - uz jsem dal do servisu cca 80% z ceny auta, ale kdyz si spocitam rocni naklady, tak se komplet se vsim dostanu pod 80 tisic. Je to accord 120kw, velikostne cca Passat. Co koukam na operaky, tak u takhle velkeho auta bych byl na tom cca o 40 tisic rocne hur, a to mam jeste predpoklad, ze vzhledem k tomu, ze uz mam vetsinu zasadnich veci na aute novych, tak me auto bude jeste nejakou dobu slouzit a rocni naklady budou spise klesat.
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam