KALIBAN: diky, to jsem predpokladal. Bez paliva jsem s accordem na 57t na rok, u 140kw mergla jsem to mel za 37t na rok, u 190kw 7er bawa taky neco podobneho. vsechno stare plechovky, ale mel jsem rad.
KALIBAN: jasny, ze jde o nove auta je zasadni argument, s infotainmentem, bezpecnosti a hlavne spolehlivosti souhlasim. S jizdnimi vlastnostmi bych to nevidel az tak jednoznacne, znam hodne aut, co maji ve starsich modelech, konstrucne propracovanejsi podvozky, lepsi vyvazeni, rychlejsi reakci na plyn atd. atd. zalezi pripad od pripadu, navic to muze byt i dost subjektivni.
lepsi spotreba pri podobnem vykonu, ano, to je asi nejvetsi pokrok u modernih aut, nicmene to je zasadni vyhoda, jen pro lidi s velkym najezdem, pro me jako pro prazaka s 12-15k km rocne, je to docela irelevantni. ted mam nejuspornejsi auto, co jsem kdy mel a ma nejvetsi rocni naklady, protoze moderni diesel a to co usetrim na palivu, dam do servisu ( do dilu, co bych u jednodusich / mene efektivnich motoru, resit nemusel)