• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DYNKOperativní leasing - sdileni zkusenosti a nabidek
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    KORKMAZ: Co je jinak na ovládání? Kromě toho, že Superb má Smart Dials a Passat ne? Jinak ano, asi bude existovat nějaká motorizace, která je v jednom autě a v druhým ne, ale většinou jsou i ty motorizace stejný.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    B9 a S4 je opravdu formálně stejný, protože NCAP poslal proti zdi jen prase a sup dostal automaticky identický hodnocení. Že je to vlastně dost jiný (řešení ovládání, karosářské varianty, absence nějaký pohonů, jiné nastavení identických dílů a systémů...) je už detail.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SKAFF: V případě minulý generace bys s tím lehkým nesouhlasem měl pravdu. B8 bylo auto na stejný platformě, se stejnýma motorama a podobně, ale vyvíjený samostatně a jinde (ve Volkswagenu).

    B9 byla vyvíjená v Boleslavi spolu se Superbem a nesdílí s ním jen platformu, ale naprostou většinu úplně všeho. Samozřejmě bude pořád pár rozdílů v detailech, jako je (samozřejmě) design, trochu i interiér (jinej je logicky třeba volant) a Volkswagen si možná malinko jinak naladil podvozek. Malinko. A trochu jinej bude třeba software infotainmentu, ne ten základ, ten je taky stejnej, ale Passat bude mít Volkswagení rozložení věcí a design a tak, což mi teda oboje přijde o něco lepší ve Škodovkách.

    Ale jinak je to, na rozdíl od B8 vs. SIII, úplně identický v rozměrech a vlastně v celý kastli mimo vnějších plechů, dtto v interiéru kde se taky liší jen plasty a čalounění na povrchu, ale nic co ovlivňuje rozměry apod., a tak. V podstatě udělali Superba, plácli na něj VW design a nechali to vyrobit na Slovensku.
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    BOBASH: jabko a hruška jsou obě stejně jabko, protože rostou na stejný zahradě. Rohlik i dort - oboje je rohlík - to vyleze ze stejný pekárny ne? Dělám si srandy, a lehce nesouhlasím, ale řešit to nechci:)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SKAFF: Passat je stejně Superb, oboje je to stejná Škodovka.
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    SKAFF: Jo s driveto jsme měli podobný problém... Fakturovali něco, co nebylo ok a řešili to nakonec právníci.
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    Dneska přišel zajímavej libesbrífe, psychopati z Driveta už poslali EPR, z jejich pohledu za přefakturaci nákladů, z mého pohledu za neoprávněně vystavenou fakturu. Za náhradní auto za necelý týden, smradlavej oježděnej golf v sociálu a chtěli za to krásných 20k.

    Nejdřív teda chtěli 20k, pak bubu s právníkem 60k když nezaplatim, teď soudně 30k. Tak jsem zvědavej, kam to povede. Je to dost divně napsaný celý

    https://i.imgur.com/a03TdyR.png
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    SKAFF: To je neveřejný, ale za tu desítku to byl vlastně základ (mhev, ceníkově asi za mega), ale nakonec rline ehybrid kupuju za hotový a dávaj úplně nesmyslný slevy (sic ještě z víc nesmyslnýho ceníku).
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    KORKMAZ: jestli vis o necem na 30k v rlinu 4x4 a nafte tak mi to posli, ja nic nenasel, vsecho jsou nad okolo 15k
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    SKAFF: B9 jsem zkoušel operákovat a bylo to minimálně za 10k aby to bylo použitelný a to se mi moc nelíbilo
    CADDY
    CADDY --- ---
    SKAFF: to hodne subjektivne, mne naopak Superd prijde hezci...a vubec jedno z nejpovedenejsich aut skodovky vubec...i kdyz ctyrka uz neni takova pecka jako trojka, no...
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    SKAFF: to je pro marketéry, protože můžou u výbavy žebrák s 10kkm nájezdem s 10% spoluúčastí a bez DPH psát nesmysly, jako operák od 6999,- Kč / měsíc klidně u Formentora
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    SKAFF: To je pro lidi, co nečtou podmínky a pak se nestačí divit

    Reálně to je klasická marketingová sračka, aby mohli udávat "cena od..."
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    Podivná VW situace. Chtěl jsem B8 passata vyměnit za B9 passata, žádná leasingovka, kterou jsem volal už nedělá VW, protože (dle jejich slov) jsou drahý a nedají se prodat po ukončení OL - vychází jím to červeně. A pokud se dá Passat vidět, tak za nesmyslný ceny. Všichni teď tlačej superby s max výbavou a super cenou, což je nobrainer - jen škoda, že je zvenku hnusnej jak kanál (subjektivně)

    Nepochopim nabídky na OL výhodně za 6999 CZK bez DPH a nájezd je 5000km ročně. Pro koho to je?
    BOTUL
    BOTUL --- ---
    NANI17: Jednal jsem s nimi, ale nabídli mi leasing přes Arval. Ten má tak složitě napsaný smlouvy, že jsem ztratil chuť to podepsat. Vzal jsem auto přes cartop.cz, jednání podobně skvělé, nabídky víceméně totožné, ale leasingovka je Drivalia a ta má smlouvy i celou komunikaci až úžasně srozumitelnou a štíhlou. U prodejce samotného se člověk nemá jak splést, protože s nimi není smluvní vztah. Od leasingovky dostanou provizi zezadu.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    NANI17: hele on to jen zprostredkovava, ten operak je od nejaky velky leasingovky, vyhoda je, ze lovi po trhu zajimavy konfigurace tech aut, ktery by si teoreticky mely drzet cenu a tim padem ty operaky vychazeji dobre... pro smrtelniky co nemaji pristup k nejakejm firemnim spesl nabidkam jako tady obcas nekdo vytahne je to idealni varianta
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    NANI17: Zkušenosti jako zákazník ne, Matěje Slepičku ale znám dlouho osobně a kdybych potřeboval operák, půjdu za ním.
    NANI17
    NANI17 --- ---
    Zdravím, má někdo zkušenosti s Carhunter.cz? Mají ceny za operák nízké a zvažuji operativní leasing pro firmu.

    Díky za odpovědi.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    CERMINEK: Jo to dává smysl...ale přišlo mi, že dříve jak operáky hodně letěly, tak to bylo spíš naopak.
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    KORKMAZ: 24M se pak líp prodá jako ojetina než 36M
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam